Beiträge von fleury14
-
-
Zitat von vancouver
Um die SP, die Grünen und die Grünliberalen (Frau Genner und Konsorte ) für das Stadion zu gewinnen;
müssen wir alle mit dem Velo zur Arena fahren
die Autobahn neben an, muss eine Spur abgeben
in einem Umkreis von 1 km gilt Tempo 30
Emil Frey darf keine Autos mehr verkaufen
Jeder ZSC Saisonkarteninhaber muss pro Jahr minimum 2 mal eine Oper besuchenGotta love Zurich...
-
Näbed em Keith oder Seabs wür de Mark sicher e besseri Falle mache. Also a de TDL ab uf Chicago!
+ Nino für Hjalmarsson, Frolik und en 1st.
Wär doch was...
-
Zitat von Rangersfan
Ein Jahr, $ 1.75 Mio.
Er ist sicher kein Star aber so schlecht ist er auch nicht. Er hatte 21 Punkte letztes Jahr, ist ein guter puck mover und ist mit 27 im besten Eishockeyalter. Leider sind das schlechte News fuer Weber und Diaz.
Und en katastrophe Pass i de game 7 OT wo d'Saison für d'Hawks beendet hät.
Dä nämmti au nöd mal meh gschänkt...Wänn de Diaz so we bim 1:2 gg Boston spilt, isch er einiges wertvoller als en Campoli in bestform. Ha das game jetzt grad gluegt und de Diaz isch würklich guet gsi!
-
Hät scho was... I dere Finalserie isch scho sehr vill gholzet worde. Und für die usmaas het's scho ab und zue e straf meh dörfe gäh. Boston hät eifach physisch dominiert und d Nucks händ iiglueget. Aber wänn sich eini vo de Sedin-Sisters 4x id Frise haue laht und s nachher doch kein roughing 2er git isch das scho chli komisch. Und es hät gnueg anderi bispil gäh - uf beide siite.
Nöd falsch verstah, ich bi de erscht wo i jubel usbricht wänn eine de ander miteme hit flach macht, aber d NHL muess scho langsam luege wo das anefüehrt. Equipment apasse wär wohl am effektivschte zum es paar Hirnerschütterige z'verhindere.
Aber jetzt isch ja dänn de Shanahan in charge of suspensions. Mal luege we's dä so wird mache.
und da grad na en interessante text zu dem thema:
http://www.tsn.ca/nhl/story/?id=369227 -
Zitat von Thomi
1 Fight (Bieksa wins), Emotione, en Weichbächer par excellence (Eager)Ja de gueti Kevin isch halt scho ganz en härte. Lüt we Stalberg und Marleau vermöble - obwohl de Marleau hät ja welle - aber wänn mal en richtige gägner det staht lehnt er dankend ab, oder chunt uf d'friise über. We z.B. letscht Jahr vom Eager...
Sorry für de rant aber ich hass de Bieksa eifach. Totally overrated and useless p.o.s.
-
Vancouver - Chicago isch ganz e geili gschicht gsi. Leider händ für mich die falsche gunne. Aber d'Nucks händ sich dä Sieg über die letschte 3 Jahr verdient...
Nimmt mi wunder, öb d'Sedins wider mal scored gäg NSH. Dave Bolland händs ja dänn nüme im Nacke. De Typ isch gold wert i de POs.
Ab jetzt: Go Bolts!
-
und die vollweiche vom SF schaffeds mal wider nöd em Segi sini prügelei z'zeige. Wener Häntsche und Helm abzieht zeigeds und dänn Schnitt zum nächste Match. Was für Idiote!!
-
Zitat von Sputnik
Was Matt Cooke betrifft, absolut recht, der ist definitv ne miese Ratte. Geht für mich in die gleiche Kategorie wie Steve Downie, Sean Avery und Patrick Kaleta.
Bei allen einverstanden, aber Avery bitte mit Ott oder Neil ersetzen. Avery provoziert einfach pausenlos, die richtig üblen Sachen - knee on knee und co. - sieht man von ihm nicht (mehr). Zudem stellt er sich ab und zu auch mal einem fight im Vergleich zu Cooke.
A propos: Wo ist eigentlich Evander Kane wenn man ihn mal braucht? :roll:
-
-
Naja, hät ja mal müesse passiere...
Zertscht Detroit mit de Schwede, dänn de Pronger und Hossa letscht Jahr und d'Devils händs jetzt halt definitiv übertribe. Bin mal gspannt we das usechunt.
2012 gits ja dänn wahrschinlich es neus CBA oder mal wider eine vo dene legendäre lockouts...
-
Geering im Blackhawks prospect camp...
-
Mein Tipp: Gewinner vom game 5 = cup winner.
-
-
Was für es Spiel! Die Type uf TSN händs richtig gseit: Isch gsi we es pre-season game eifach mit meh Stimmig. Hoffe in game 2 wirds dänn chli weniger nervös sprich weniger Fehler geh... aber immerhin scho mal 1:0!
Way to go Chicago!
-
Also game 6 hät mi für es grey ticket ca. 230 stutz kostet. Conference Final game 4 am nächste Sa. isch jetzt scho 350 gsi - aber ich ha halt glich wider eis müese chaufe...
Bi na bis am 7. Juni da, vilicht chum i bis dänn sogar na d'Hawks zgseh über. Spötistens dänn müesst i aber vom Habs bandwagon abspringe...
Let's go Hawks!
-
Zitat
Sicher Geil gsi!
drin so: http://www.youtube.com/watch?v=8svm-Aa9n2w
dusse so: http://www.youtube.com/watch?v=dLCVi4Q6i_w
bin fängs am morge am 5i hei cho... Die Stadt isch soo chrank!!
und jetzt hät Grad na CHI gunne. Mini Hockeywält isch wider in Ornig. Yeah!
-
Ebay für vill zvill chole. Aber hey wänn chasch scho mal z'MTL go playoffs luege...
-
-
Yeah! Good bye wings!! This dynasty has died yesterday night!
Das die Habs weiter sind ist schon ok, so kann ich morgen wieder Crosby und Fleury haten im Centre Bell! Woohooo!
Und die Hawks sind einfach überragend. Toews scoring leader nach hattrick + 2 assissts im Game 4.
What a player! RobertA Luongo is going down!