Beiträge von Gysino

grad gläse, es isch truurig und sooo wahr:

Zitat

Why do the Isles sucks, especially when it's time to get the puck out of the zone?

1) They have only 2 d-men who know how to make a pass
    2) They have about only 4 forwards who know how to catch a pass
    3) Of those four, two cannot catch a pass while skating

Zitat von Simms

Übrigens findeter es lebenslangs stadionverbot nöd au chli übertribe? ich mein klar er hät en scheiss gmacht, aber wieso sött de mit 40gi und sine goofe denn nüme is stadion, willer mal als 17-jährige en grössere seich gmacht het? aso persönlich findi das nöd würkli verhältnismässig.

bis dänn weiss das sowieso keine meh. zudem spielt dä Z dänn i dä intergalaktische Planetemeischterschaft und uf em Saturn gilt das SV dänn sowieso nöd. :rofl:

has schomal gseit: am liebschte hät ich wieder en finnische goalie. die gfalled mier viel besser als nordamerikanischi (die guete sind sowieso nöd bereit bi ois z'spiele).

dä markkanen wär e gueti wahl gsi.

Zitat von Mushu

Das gilt nun nicht für dich - deine Meinung kenne ich (und sie deckt sich mit der meinen).

Aber genau so baut man einen jungen Goali auf. Nach zwei, max. drei Spielen, in der er nur ordentlich war (den schlecht war er ja nicht wirklich), entzieht man ihm das Vertrauen.

Du hast wenigstens von Anfang an so gedacht, aber viele hier - die den jungen Goali begrüsst haben - denken auch bereits so.

Darum kann ihn Zürich niemals ein junger Goali aufgebaut werden. Selbst junge Spieler werden es immer schwer haben ...

Mier sind kein Wohlfahrtsverein. I dä Nati A (wo's jede jahr meh spiel gitt) chamer eifach nöd mit 1 goalie durrespiel. Lueg s'biispiel NHL aah. Dete gitts natürli no meh Spiel, aber det würd nie 1 goalie alles durrespiele. Dä Flüeler hät als eigetlich "Backup" ca. 90% vo dä spiel gmacht.

Das isch z'viel, au wänn mer en goalie uufbaue will. 70/30 oder 60/40. Wäred da schlauer, rotiere isch wichtig.

Aber miini Meinig isch sowieso es uusländische z'hole wo scho spitzeklass isch. Mier sind guet demit gfahre, dä Sulo hät ois 3 mal zum meischter gmacht, es isch also richtig gsi.

Zitat von virus

sehr witzig isch es, wänn mer jetzt nomal dä thread durelist.

näbscht dä diskussion, was das jetzt am schluss für e rauchart gsi isch uf em iis, sind die verschwörigs theorie sehr interessant... zu dem wo jetzt usecho isch.

potenziellä MASSEMÖRDER!

arme cheib das. :)

es isch himmeltruuig, aber ja, au luschtig z'läse. :rofl:

gschuld sind: die linke und immigrante. er isch en potenzielle massemörder und hät müese erlaubnis vo dä ultras ha. :rofl: :rofl:
    (disclaimer: das da obe isch satire)

dä schier wahnsinn. :cool:

wow, was für e wahnsinnig miesi leischtig geschter vo dä isles imene schwache nhl match.

sehr schad, gar kei werbig isch das gsi.

und was dä streit a dä blaue linie a schiibe verlore hät isch ja nüme normal gsi.

Zitat von larlf

das isch würklich en guetä pries, nur de mit "die ganz saison" reduziert sich es bitzeli: es isch ohni po's!

d.h. wer nöd s'ganze jahr chan i de nacht wachbliebe, de nimmt dänn s'abo für d'pos...

dänn hätti gschribbe "saison und po's".

aber die werded dänn au no kauft, verstaht sich vo sälber. :cool: