Geil wär das. Briam Campbell nöd vergässe.
Beiträge von Gysino
-
-
-
-
d'kaffimaschine im trübli lauft wohl wieder, ololololololol.
-
Winter Classics uf em Dolder; dänn wird aber GUET zündet.

-
Zitat von Uriella
Stimmt, so Klimbimzeugs wie LED Laufband chamer halt ufem Chatzesee eher schlächt ufbaue, wiso bini nöd früener druf cho.
Das nännt mer Stimmig wo i some Hexekessel cha ufcho, s bebt chli, s rumplet chli, d Kamera vom TV mah wagglet, und mir isch scho bewusst dass dir de Ihdruck chli "komisch" mus vorcho, aber kei Angst es hebt, ich weisses us Erfahrig
Wie du überhaupt d'Chraft uufbringsch im Momänt über Hockey z'schriibe, geschweige dänn nahz'dänke.... :roll:
Scho luschtig, dass ihr Rappi Fans so guet über dä Z und sis Stadion informiert sind.......villicht Fremdhockyschauer?

-
Zitat von Uriella
Easy, ihr chönd au ufem offene Isfäld vor 100 Nase spiele, oder ev. isch de Chatzesee no gfrohre wo oi wür Asyl gewähre....

fändi super, isch aber logitisch ehner schwierig durchfüehbar. i dä diners club arena hani immer angscht, dass alles zämekracht wänn mier so luut sind...konzipiert worde isch die halle wohl ehner für die 30 lüüt wo bi oi was schreied. falls die überhaupt no an match därfed mit ihrne "farbige" schääl...

-
-
das muess no g'änderet werde. händs damals au gmacht gha wo liverpool d'cl gunne hät und nöd qualifiziert gsi isch.
-
es isch halt wiedermal e fehlinterpretation von "nationalstolz". ich freu mich au, wänn en schwiizer skifahrer günnt oder wänn d'nati es goal schüsst usw...
aber wäge dem will ich no lang nöd, dass basel oder chloote erfolg händ irgedwo, egal wo.
und stolz schwiizer z'sii bini sicher scho grad gar nöd. wänn überhaupt dänn bini stolz zürcher z'sii.
-
-
ah, d'ironie uusred. passt immer.
-
Zitat von Mushu
Oder wir täuschen uns, und die gesamte Z-Fanschaft stellt sich hinter die Schweiz (bzw. deren Vertreter)?

ja bestimmt.
ziemli naiv.nei, CHL wird immer interessiere.....das heisst doch aber nöd gliichziitig, dass mer dänn chloote oder so muess understütze.
Dä FCB understützt au niemert in Züri wo no bi Troscht isch.wänn chloote ide chl spielt hoff ich natürli, dass sie alles verlüüred. am beschte hööch.
-
-
Zitat von Caro
januar?? hani öppis verpasst???

weiss ich doch nöd.
das da meini:
-
-
-
stinkeifach: gäbed ois e halle mit 12000 plätz und e geili stehplatzkurve und dänn häsches immer so.
-
wie übergeil das es gsi isch chamer nume wüsse wänn mer gsi isch. absolute totalwahnsinn. 300 zürcher öppe in prag, massivscht stimmig. ganz krass.
-