Beiträge von Dani8

Zitat von Sbornaja

In der ehemaligen Patinoire St. Léonard ist nur noch die Stimmung ein Hit

Also am Samschtig isch d'Schtimmig uf dä Räng nöd würkli guet gsi.... Zum Glück gits en Gäschtesektor :suff: . Übrigens, was wür passiere wämer am Fahneschwinger wür sägä er söllen abehebe wänns Schpiil lauft...?

Ich han (nachdem ich am zweite Schpiil in Fribourg gsi bin) am Verband es aschtändigs Mail gschribe und mich über d'Zueschtänd im Gäschtesektor beschwert (z'chlii, kei Toilette, Verpflegigsstand schlüüst 10min vor Matchendi etc.) und nie e Antwort übercho. Das sait alles über en "professionelle" Verband......

Zitat von domibe

ich find mehr sett de chole lieber id usländer inebuttere! mehr hend gnueg jungi talent

jawoll, findi au! Lieber aständigi Usländer und es paar Nachwuchslüüt spille lah.

S'gliiche wie bim von Arsch....

Zitat von Caro

also ganz sooooo unwichtig find ich de aspekt scho nöd. aber eventuell tüschts uf de bilder würklich echli.

Villicht isch mir das gliich willi im erschte Rang hocke und deshalb immer näch dra bin :floet: :wink: Nei häsch scho rächt, d'Akkustik liidet scho wänns flach wär

Zitat von Joey_88

Ist das Stadion von den Sitzrängen her nicht etwas zu flach geraten? Oder täuscht das..

Hani au grad denkt :shock: Das wär dann aber scho d'Nadle im Heuhuufe gsuecht, ich hoffe das Ding staht bald.....

Zitat von Thomi

Höred doch mal uf mit dem Ambühl-Bashing!

Erstens glaub ich kei Sekunde, dass er sich absichtlich zruggnimmt, unnötigi Querpäss händ gester no mänge ander gspielt und zweitens wäremer ohni ihn nöd amtierende Meister. Er isch die Saison eine vo dä Konstantischte gsii :-o

Wänner eu unbedingt wänd über öper ufrege machets über dä LaschiHoff oder dä zahnlosi Lechtonen.....
    Gruess Thomi

Äxgüse, aber offesichtlicher wie bim 5 gäge 3 chasch ez nöd agiere ufem Iis. Sini Leischtige ide letschte 2 Saisons in Ehre, aber sit d'Playoffs agfange händ chönt mer meine er hegi scho es gääls Liibli a underem blaue..... Ich hett vor dä PO au wettene agno daser wird alles geh, bin aber leider eines besseren belehrt worde.

Zitat von sloggi

und da wäre noch das ambühl-dilemma. ob er sich wirklich gegen seinen zukünftigen verein zur schlüsselfigur machen will, die er sonst im normalfall einnehmen würde, wage ich doch leise zu bezweifeln.

Glaube nöd das de Ambühl da wird bremse oder nöd 100% geh. Hät dä Bergaffe am letschte Sa. scho nüüt gschänkt und sich göttlich über d'Schwalbe vom Davösi ufgregt

Zitat von cherrypicker

Klar, wen sollten sie denn noch runterholen ? Jenni und Rüeger ? Zudem ist für GC die Saison zu Ende, für Kloten (leider) noch nicht ganz.

Ich meine Nati B Spiller, KLOten hat auch welche bei Partnerteams parkiert..... Ich säg ja nöd, das ich das nöd au würd mache. Schlussendlich schadet Konkurrenzdruck nöd, aaaaaaber nur us Prestigegründ uf allne Stufe welle de Titel hole findi übertribe.

Zitat von sandro_sf

Wie viele genau kann ich nicht sagen, aber geholt wurden, ja.
    Jetzt wo GCK draussen ist sowieso. Aber das ist ja legitim.

naja, wännd di ganz Saison chasch Elite A spille und dänn ide Playoffs muesch hocke will "d'Stars" vom B abechömed mues mer sich nöd wundere das vill devo laufed. Und wien ich ghört han isch dä Z dä einzig Verein wo das i dem Mass betriibt, bi KLOten segeds z.bsp. nume 3.