Beiträge von The Fan

Zitat von Larry

Guet, also wänn DE Abgang nöd chasch mit eme Spieler vo GCK ersetze dänn müemer ufhöre!

Usserdem isch de Müller so ziemlich de Meischtghassti/Meischtverspotteti Spieler da uf am Board gsi......

Finds zwar nöd ganz korräkt, er isch ihtusched worde gäge de Forster, er chan ja au nüt defür. Ich hoffe, er wird in Ambri glücklich.

Egal, weg, DANKE!!

Zitat von domibe

mir hend vieles ned, wo bim gegner gstumme het hüt..

Zum Glück sind die underem Strich wahrschinli nöd i de Lag e Serie anezlegge, suscht würdi meine, dass d Playoff Quali i dere Verfassig no in Gfahr wäri.

Da stimmt eifach gar nix zäme. Skandal.

Zitat von Champs-de-Mars

Knapper Heimsieg für Kloten. Ob verdient oder nicht kann ich mangels TV-Bilder nicht beurteilen, werde mir aber mal die Aufzeichung anschauen.

Verdient, kein berauschendes Spiel, bin enttäuscht von unserer Offensive, auch Nolan war gar nix.

Bärtschi out, Stoffel out, kein guter Abend.

Zitat von Larry

:heul doch:

Du gisch d'Antwort grad sälber: Er strahlt meh Sicherheit us!

Mir sind kein Club wo Zyt häd en Junior ufzbaue, und ich zahle au kei Gäld für das!!!!!!!!

:roll:

Come on, aber dänn immer hüle wenn die alle eusi Juniore bi anderne A-Clubs under chömed?
    Dass de Sulo e Klass für sich isch, kei Frag, aber de Draft häts genau richtig gschriebe....

Ich frage mich wirklich, was BAG von Müller hält?

Wieso bringt er die Nulpe immer? Unverständlich.

Monnet, Ambüehl und Bärtschi, da kam auch nichts, dito für die erste Linie.

Es fehlt das Feuer im Team, der Wille zu gewinnen....

Macht echt keinen Spass.

Zitat von Edgar

welches spiel schaust du ??

auch das mit der Schwimmabwehr :)-

Denn füehreds und denn eifach wieder völlig unorganisiert, postwendend kommt wieder der Ausgleich!

Defense isch echt nix. Und offensiv chunt au nöd vil!

Schad!

Zitat von Eggi

bin ich dinere Meinig, absolut. Wie gseit, hans eher uf das Spiel gäg Zug bezoge und mich hät das det eifach gstört. Ansunste bin ich sicher au nöd dä wo Einzelkritik betribt... Im Fall vom Wichser gsehn ichs halt aber scho au chli wie de Gysino. Das er grundsätzlich en geniale Hockeyspieler isch, staht da glaub nöd zur Diskussion.

De Müller dörf mer aber scho e chli kritisiere.... :cool:

Zitat von Mitsch 2006

stand eishockey finde ich übertrieben, mit dem anderen bin ich einverstanden. befürchte sogar, wenn er nicht länger bleibt, dass es einen ,,stecker-rauszieh-effekt,, gibt und das ganze wieder absakt.

Realistisch ist eine Rückkehr in die NHL nicht wirklich, oder?

Wie seht ihr das? Macht einfach nur Spass, dieser Mann.

Ich denke, dass er mit jedem Match besser wird, darum unbedingt halten, wenn möglich!

Bern (awp/sda) - (Si) Ivo Rüthemann (33) hat seinen Vertrag mit dem Schweizer Meister SC Bern um drei Jahre bis im Sommer 2014 verlängert. Der MVP der National League und letztjährige Topskorer der Berner spielt seit 1999 in der Hauptstadt. Bislang hat der Schweizer Internationale 613 Spiele für den SCB absolviert. Ebenfalls seinen Vertrag verlängert hat Pascal Berger (21). Der Stürmer aus dem eigenen Nachwuchs unterschrieb bis Ende der Saison 2012/2013.

Zitat von Eggi

bin absolut kein NHL Fachmann, aber wenn man das Wirken von Nolan auf dem Eis als durchschnittlich ansieht weiss ich nicht mehr weiter... Praktisch jede seiner Aktionen hat Hand und Fuss, er überragt jeden einzelnen dieser Mannschaft was die Präzision der Pässe, Stocktechnik etc. betrifft... Vielleicht nicht mehr der schnellste, aber das braucht es auch nicht wenn er seine Mitspieler weiterhin so in Szene setzt wie bisher...

Frög doch mal de Bschüssig Karlheinz was er meint?