de Effenberg wär wie scho erwähnt zimmlich geil. Chli Arschlochmentalität wür am FCZ au wiedermal guet tue
Beiträge von Ecksen
-
-
virus - hab ich gelöscht. hat mir nicht mehr gepasst.
Hartley wird bleiben.
-
Die wollen ziemlich sicher die Kosten für die Nachtschicht nicht tragen.
Wobei uns dies eigentlich egal sein kann, das Hallenstadion soll entgegen kommen & fertig. Datum rauskaufen hin oder her. Oder noch besser, Fribourg gewinnt die nächsten Spiele. -
Zitat von virus
1. was isch eigentlich los mit eu? das isch doch die wo au im TC zgseh isch und die heisst ja tatsächlich au "fetscherin" zum nachname... wer 1 + 1 chan zämezehle, dä weiss was lauft.
2. sellemer no en "glanz & gloria" thread eröffne für so sache?
ball flachhalte, de hockey allgemein thread langed.
locker blibe - gspührsch de früählig? -
-
i just can't get enough. Danke Zürcher SC
-
Ja guet aber de Brunner hät de Markkanen im Goal, da seisch lieber nüt. wenn eine stärcher gmacht wird alser isch, den dä.
-
Zitat von larlf
git doch sicher irgend en düütsche ex-fuessballer, wo am afang vo sinere trainer karriere isch. s'experimänt in bisel isch jedefalls ufgange... (pro mario basler

holed doch de van eck, oder isch de nöimed trainer?
de isch doch irgendwo in düütschland - bi jena ämel entlasse worde, ha gmeint ich heg mal gläse de seg im nürnberger nachwuchs.
de mehmet scholl isch doch no am afang vo de karriere, oder de effenberg, de isch grad am diplom drah.
-
Darum lieb ich die Play Off's - jeder versucht irgendwas. rofl.
-
Ich wär froh wenn de Egli asap en Job bimne Verein wür becho, egal wo. Hauptsach ich muen de Trottel nümm im Fernseh gseh. Schlimm. De Typ chunt no chole über für de scheiss woner uselaht.
-
geiler Sieg, ZSC hat gefighted vom aller feinsten.
Die Herren zaubern mir morgendliches lächeln ins Gesicht. -
-
Naja, ich denke wohl dass liegt eher an die Qualitäten des Coaches. Er hat es geschafft, der konzeptlosen Gurkentruppe ein Gesicht zu geben. Zwar spät, aber lieber Spät als nie.
-
Zitat von fäbe
gut gemeint - falscher thread
-
nein, das war Salis's schuld. obachtironie
-
Huras kann das Time Out nehmen wie er will, es steht im zur Verfügung. Provokation gelungen.
Der ZSC & vor allem Hartley hat genügend andere Probleme, zum Beispiel: Wie werden wir die ohne Konzept eingekaufte Gurkentruppe los. -
-
ist es eigentlich üblich aus jedem Assist der ein Schweizer in der NHL spielt einen Bericht zu machen? So speziell kann das ja nicht sein.
-
Du häsch im Prinzip scho rächt. (wobii – bisch sicher das Fuessballer Ziitig läse chönd?
)
Wie si intern über das ganze reded wüssemer natürlich nöd und ich finds clever dasmer mit dere junge truppe nöd vor d medie gaht und seit: „hey mir wänd cl-günne (oder was weiss ich).“
Sobalds nämmlich nöd packsch zerriseds dich überall. Im umfeld vom BVB isches doch wichtig eis uf understatement z mache, d erwartige sind vill z schnell au vill z höch, de Favre macht ja mit BMG s gliche. Ball flach bhalte.Siehe FCZ, de Canepa schnurrt immer und immer wieder vo vill z höchgsteckte Ziil. Er redet ja ez scho wieder devo das d Abgäng mit glich starche kompensiert worde sind.
Du chasches natürlich au so wie en J.Mourinho mache bi Real, alles uf dich länke so dass d Spiller ihri Rueh hend aber nöd jede het so es starchs Ego.
-
Zitat von larlf
Für allfälligi Unruhestiftung isch eher de Ulli zueständig als de Beckenbauer (ok, er hät grad e Bemerkig zum bxb gmacht, dass de Klopp ändlich mal zu de Favorite Rolle söll stah, aber das isch sowieso es lächerlichs Thema)
ich find das vom Klopp eigentlich zimmlich clever, so nimmter au öffentlich de druck vo sinere truppe.
del curto machts sit jahre nöd andersch.