UNBEDINGT!
Beiträge von Ecksen
-
-
-
Die Fans werden den längeren Atem haben, jede Wette.
-
bitte aber nicht wieder zurückkaufen wie margi
-
dem seitmer den wohl: FAMEBITCH
-
-
Würde dem A.Egli gerne mal sauber die Zähne raushauen.
Oder werde ich dann in Thread "Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!" verrissen? -
sollte dies wirklich so sein, RAUS!
-
Zitat von larlf
das isch ja de vorteil, wänn mer alt isch: mer vergisst so schnäll

wahrschinlich simmer jetzt halt au d'generation "früener isch alles besser gsi", aber ich mag mich eifach nöd dra erinnerä, dass mir döt au so monotoni ändlos liedli trällered händ!
a dem nerv ich mich ändlos, nöd dra, dass alti lieder nüme gsunge werdet... (aber evtl. müesst mer das de junge glich mal wieder zeige? villicht känned die das züügs gar nonig?)ich denk scho dass die, die lieder no känned, nur änderet sich d ziite und es isch e neui kultur is hasta cho.
mag jede denke waser wott, für mich isches okey. wobii ich mir in letschter ziit bi mine bsüäch öfter denkt han: weniger isch meh. -
Die Frage ist nur, wer sollte nach Salis kommen? Gibt es überhaupt einen guten Sportchef im Eishockey welcher auch über das nötige Netzwerk und know how verfügt?
-
-
und vom wem wurde Arno del Curto empfohlen? Südkurve? Gott?
-
Zitat von hebel
http://www.zsclions.ch/index.php?id=62&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1432
Das Alkoholverbot kann ich beim besten Willen nicht verstehen... Ich erinnere mich an keinen Vorfall seit das neue Hallenstadion steht welches dieses Verbot rechtfertigen soll
Völlig lächerlich & total überrissen. Chapeau ZLE da habt ihr euch vom Medien Hype ganz schön einlullen lassen.
-
sovills mir isch hät sich d SK grundsätzlich vo Böller distanziert. Mer chans halt ebe doch nöd mit Pyro vergliiche.
anyway: dumm gloffe.gross z disktuiere bringts es e nöd. mer dreheds eus schlussendlich e im chreis.
-
Zitat von larlf
isch zwar nöd vom Chläusli, aber han kei "Mediä" gfunde, drum: http://www.20min.ch/sport/weitere/…nsehen-25382131
"...Im Eishockey wird ab Januar bis Ende Qualifikation jeweils eine Partie live gezeigt.
In den Playoffs steigt das Schweizer Fernsehen in den Viertel- und Halbfinals sowie im Final bereits ab der 1. Runde ein...."Doch, es isch vom Chläusli

-
obacht Messier, de Chlaus chan bezüglich Internetmobbing zimmli agressiv vorgah. rofl.
-
er schriibt vorallem vo de brockestube meisterschaft, zimmli geil.
-
de Ali Bengali isch au debii gsi
-
-
Wir müssen einfach schauen dass wir nichts mit der Brockenstube-Meisterschaft zu tun haben.
rofl.