Unglaublich mit dene Chance chasch 3 Match güne
Beiträge von Z67
-
-
mir spielet und die andere schüsset goal, wenns ganz beschisse chunt gömer i 4 spiel hei.
simer ehrlich, davos hät me oder weniger 4 kompleti blöck, und mir händ 2.
viellicht wärs ebä kein seich no substanz z'chaufe für dä 3 und 4 block. -
B.Forster sagt das der ZSC gewinnt, weil der ZSC den Erfolg mehr will als Davos.
Wäre schon schön wenn wir die Steifrässer rauskugeln würden
-
eigentlich scho, was ich meine isch das eus s'glück gege davos meistens fehlt.
-
Es war glücklich das stimmt, nur wenn du solche spiele gewinnst, wirst du auch meister..............
Wie einst Gary Lineker sagte, fussball ist wenn 22 männer gegen den ball hauen, und am ende gewinnt deutschland.
diemal vielleicht nicht, ich glaube das der Z alle chancen hat einmal deutschland zu spielen
-
Johner ist effektiv ein Totalausfall, aber unsere Jungs laufen zu wenig.
Na ja, unser Drittel kommt ja noch
Züri günnt
-
Dä Ambüehl cha sich uf dä Bode lege und dä Schiri pfifft jedesmal, unglaublich das so Schwalbene no gutiert werdet vom Schiri.
Das keine mal dä Muet hät so eine use z'stelle. -
Also wenn ich ufem Klote-Forum lese muess, Derby Zit isch Krieg.
Denn frög ich mich halt scho, wie Ernst ich dä Post mue neh ?Wobie ich sege mue, die Klötis wo da inne Ihri Iträg machet, schriebet sachlich und konstruktiv.
So söts ja eigentlich au si.
Aber da ich scho i dä 70 Jahr dä Zett bi go luege isches für mich natürlich immer no was bsundrigs Klote use z'rüehre.
Danke Züri
-
Eifach nume guet.
-
Gwagte These :
Der Z hat das Spiel gestern extra verloren, damit Kloten und der Z nochmals ein Heimspiel bestreiten können, wie weit wäre dies hergeholt ???
-
Gardner war gegen den Schluss völlig kaputt, der lief gar nicht mehr.
-
-
So wies aussieht ist Lemm nicht gesperrt heute abend ?
-
Mich wür no interessiere ob dä Lemm jetzt gsperrt isch ?
-
was mal gseit werde mues, dä adi wichser lauft, kämpft ungwöhnlich viel, checket lieht id schüss, und schüsst goal, dem sötmer es Kränzli widme.
grosse Klasse der Junge
-
Ganz e gewaltigi Choreo gsi, hät richtig Spass gmacht zum luege im Stadion.
Kompliment Jungs.Und über Sejna und Alston usw. müemer glaub nüm diskutiere, jetzt wo Saison agfange hät sinds da.
Wobi ich au eine vo dene gsi bin wo gäge Kreis usw. gewetteret hät, bin ich jetzt ziemlich eines besseren belehrt worde, aber i dem Fall han ich gern Unrecht.
Jetzt hoff ich eifach als alte ZSC'ler das am Dunnschtig Eusi Halle wieder zum Tempel wird.
Fahne , Wunderkerze und dä 3.Rang in Top Form, das wär dä Hammer.
-
Chuum gege eus.............
-
Guet gsi Züri, klasse leistig trotz Niederlag.
Und bim Penalty vom Alston, heb dä Abby gewaltig.Sie händ kämpt und währet dä verdienti Sieger gsi, aber es günnt nöd immer dä besser.
Es isch OK gsi Züri.Bi Stolz uf Jungs
Und no was zum Pittis, dä mues sich erst no finde, aber es isch gewaltig z'gseh wie ER kämpt und praktisch kei Schiebe verlürt, für mich isch Er en riesse gwünn für eus, was dä glofffe isch hüt isch eifach genial, und ich denke Skorerpünkt chömed denn au no mit dä Zit.
-
-
isch nonig all zu lang her, da wär mini ussag selbstverstädlich gsi.
klar isch min itrag provozierend gsi, genau dass bezweckd mer au demit.natürlich häts au gc fans usw. im 3. rang querbet das isch ja au ok.
was ich eigentlich han wele adüte isch dasses frühner vielfach eso gsi isch.
FCZ = ZSC oder ZSC = FCZ , die jüngere unter eu wüsset das halt weniger oder gar nöd seb isch scho klar.