Beiträge von zuercher_sc

    Zitat von 007

    Technisch und offensiv sicher, aber ob das reicht? Sicher gut fürs Spektakel, aber auch gut fürs Team?

    Ich würde ihn nicht über Brulé, Shannon und Tambellini stellen, in Edmonton hat er es jedenfalls nicht geschafft, Stammspieler zu werden.

    Statistik NHL: 65/8/22/30, KHL 56/20/16/36

    Und sowieso EVZ: Wayne

    richtig. en spektakelspieler wo mit bitz PO härti setsch chöne usem spiel neh. 1:1 ersatz für de "whiner brunner". in kanada wird de name omark au nöd unbedingt mit charakterstärchi i verbindig bracht. mit zirkus günsch kei meischterschaft meh, zum glück merked die das in zug nöd...

    Zitat von Zesi

    Auf dem Papier sicher ein guter Transfer. Er scheint in der NHL auch im PP und Boxplay eingesetzt worden zu sein. Bin optimistisch, könnte zu uns passen.

    Mit der Verpflichtung von Shannon wird sich das Thema Wick vermutlich erledigt haben.
    Mit Cunti, Shannon, Schäppi, Trachsler, (Ambühl) haben wir wohl genügend starke Center.

    de wick hani ez no nie gseh als center spiele, weder im club no i de nati...

    Zitat von ZSColin

    Tja, ich suhle mich im (jetzigen) Erfolg und sage - bzw. schreibe - fast allen:

    HA-HA-HA ...!!!!

    Danke Zahner, Danke Salis, Danke Hartley, Danke Frey (das sowieso jedes Jahr!). Herrlich, diesen Fred nochmals durchzulesen - HERRLICH ...!!!

    PS. Jaja, es kommen dann wieder die "schlechten Zeiten", dann könnt' ihr alle wieder recht haben. But not now! :winke:

    ich find mer muen die ganz gschicht bitz differenziert aluege. ez weg emne gwunnene viertelfinal alles in himmel z hebe isch wohl glich vermesse, wie vorher immer über jede und alles z motze. aber vo dem lebt sones forum.

    ich denke de momentan erfolg isch zumne grosse teil am hartley z verdanke. er hets gschaft s leischtigsprinzip würkli durezsetze und vor allem isches glunge, de "schalter" uf d playoffs ane umezlegge. so machts freud. aber mer dörf nöd vergässe, dases doch no es paar baustelle git i dem verein.

    d usländerfrag set mitm hartley (wenn er denn blibt) für d zuekunft guet glöst si. au die zämearbet mit toronto set det dure förderlich si. im sportliche bereich liit für mich aber nach wie vor s problem bim sportchef. verpflichtige wie ziegler, gobbi, paterlini und ganz ehrlich au ez mit mauerer und trachsler lönd z wünsche übrig. das sind für mich spieler für d breiti vom kader wo mer mines erachtens zu viel günschtigere konditione im eigne nachwuchs findet. de fokus für en zsc set det ligge, würklichi supertalent wie früehner en bärtschi, monnet, blindebacher oder forster nach züri z locke. werum gaht en von gunten zu chloote zrugg? ebe. und ja, ob en cunti überhaupt bim zsc würd spiele die saison ohni s aug vom hartley isch fraglich. drum isch für mich uf de position vom sportchef immer no es groses fragezeiche ume wo de hartley dank sim super job woner macht mitkompensiert. de salis isch en geile spieler gsi, aber als sportchef ischer für mich nöd de richtig.

    bim goalie isches halt au sone sach. ich bin immer eine vo dene gsi, wo am flüeler potential attestiert het. er het perfekti mass für en goalie und isch au hüt no eine vo de jüngschte ide nla. en hiller het i dem alter sini erscht saison mitm hcd gmacht. de berra isch fascht zwei jahr älter und het ez mal die erscht konstant saison anebracht. für mich isch d goaliefrag halt immer e frag vo de alternative gsi. das nachem sulo es loch chunt isch klar und das loch wer ebe mit jedem andere goalie wo momentan ide nla spielt au cho. das gseht mer momentan ade zimli dürftige leischtige vode goalies i dene playoffs und playouts. zimli viel komischi goal hets geh bis ez. ussert bi ois. guet, de bührer isch momentan au starch.

    uf jede fall mag ichs am flüeler extrem gönne daser sone starchi serie gha het. gad nach de verletzig und de super leischtige vom sulo het de druck unglaublich müesse si. aber au det de tag nöd vor em abig lobe. en goalie wird a titel gmässe. es isch aber sicher e sehr positivi entwicklig und zeigt de kritiker bitz uf, wie nöch wält- und chreisklass gad bi junge goalies zämeligged und wie wichtig de mental bereich isch. ich hoffe, d geduld mitm flüeler wird sich für de z no wiiter uszahle! und das möglichscht i dere saison.

    und ja: thank you sulo! 1998 in nagano imne boxplay gege s dreamteam gretzky, lemieux, shanahan, sakic und bourque ghäxt wie der teufel und nacher zum Z cho :wow: hüt undänkbar und drum unerreichbar i alli ewigkeit. wär au ide nhl en ganz grosse worde, da bini mer sicher! de 1. april 2000 blibt unvergässe und isch für mich mit keim name meh verbunde wie mit em ari sulander. s nr. 31 ghört für immer gsperrt und d halle gfälligscht usverchauft am abschiedspiel! :fleht:

    http://www.youtube.com/watch?v=YSYXmzwTuiE

    Zitat von Larry

    Hm....als Schenk die Mannschaft zusammenstellte und u.a. Peter Jaks holte war im "Slapshot" eine Karikatur mit dem Titel "Altersasyl zum zahnlosen Löwen" zu sehen.

    Man hat ihn ausgelacht!

    im nachhinein chan mer au die wichtige transfers vom schenk guet heisse, wo ois nachem iizug i di neu halle d playouts beschert hend. forster, blindebacher sind no jung gsi und hend drum müeh gha, hüt aber ide nla vom potential her sicher under de 4 beschte schwizer verteidiger. denn isch no de verluscht vom streit dezue cho, wo d mannschaft zwei jahr nöd verchraftet het. de wichser het au e sehr wichtigi rolle gspielt bim z. de bärtschi isch evtl. au no am schenk sin transfer gsi. nacher sind glaubs unter em iten monnet, gardner und bastl dezue cho. denn no sejna und pittis und d wält isch grockt worde :cool: und de cunti hend mer genau au am schenk z verdanke! da hend zahner und salis vor allem gerbt und bis ez nonig viel z stand bracht... wobi, de ziegler findi super :roll:

    Zitat von Larry

    Bei Meili/Wolf könnte es ähnlich kommen wie bei Genoni/Berra, nur diesmal steht Flüeler im Weg....

    höred uf panik z schiebe. de unterschied nla / nlb isch gad für en goalie en riise schritt. da isches guet wenn oisi nächste "jahrhunderttalent" bimne verein wie rappi mal chli chönd nla luft schnuppere. wies de genoni durezoge het isch e absoluti usnahm gsi wo bimne del curto funktioniert, in zh chasch de vergesse. usserdem isch zu dem ziitpunkt wo die zwei zu davos gwechslet hend de berra i de Z hirarchie über em genoni gschtande, es wer also sowieso die "falsch" entscheidig troffe worde. ez lueged mer mal wie die jungs sich ide nächste jahr mached, es chan viel passiere. das s gliche passiert wie bi berra/genoni und beid vom Z weg gönd isch us minre sicht usgschlosse. und falls die jungs fähig sind am flüler füür under em arsch z mache isch das nur guet für ois.

    wasi mitlerwiile es bitz bedure isch de wechsel vom schommer. mit em cunti und em kenins funktioniert de prima i letschter ziit.

    Zitat von Larry

    "obwohl Lukas Flüeler erst ein guter, aber noch lange kein grosser Goalie ist."

    K.Z. in seinem neusten Bericht über den Z.

    Chan mer glaub so stah lah.

    jup. mit sinre entwicklig die saison cha mer z friede si und wenn mer gseht wo en berra vor zwei jahr gstande isch laht das doch hoffe.

    Zitat von Gysino

    :facepalm:

    der link führt fälschlicherweise zum kniestich von porter... trotzdem ist die eine sperre gegen leino OK, die aktion ghet klar zum kopf, in der nhl sind sie da auch bei ansätzen und aktionen ohne verletzungsfolge knallhart...

    Zitat von Simms

    1. Hend das ja diversi anderi Teams probiert (Zug, Fribourg) und zwar ohni Erfolg. Wenn eine wottsch, wo würkli usesticht, denn spielt de ide NHL.
    2. Mitem Sulo isch en absolute Glücksfall gsi, nämli, dasser gar nöd id NHL het welle, i sine beste Tage het de problemlos au imne NHL-Team chöne spiele. Dasmer nomal so Glück hend isch d Chance sehr sehr chli.
    3. Wellem alte het de ZSC en Rentevertrag gäh? Sie hend ja bed (Nolan, Nylander) ein Monat testet, s Problem isch meh, dassmer nacher gfunde händ, dass gnueg guet sind. Aber erstens hends keim vo dem meh als 6 Mönet Vertrag gäh (drum chamer bim beschte Wille nöd vo Rentevertrag rede) und zweitens verstani eh nöd gnau, was das mit de Goaliediskussion z tue hät.

    Here you go: Rüeger OMG, Berra nicht erwünscht vs. bester Torwart der Liga, etc. etc.

    Mein Senf zu Larry's top six:

    Huet, Markkanen, Stephan sind erfahren, man weiss was man im Moment hat, aber "Playoffversager", haben alle noch keinen Blumentopf gewonnen.... zudem wohl am Ende der Entwicklung angelangt bzw. kein Potential mehr nach oben.

    Genoni und Conz schätze ich besser ein als Flüeler, bekommen wir aber nicht wobei Conz auch ein schwieriges Jahr hat bzw. erst jetzt bei Lugano den Druck spürt. Mal schauen...

    Kein Kommentar zu Rüeger...

    Das Erfolgsmodell ausländischer Torhüter hat in der Schweiz genau ein Mal funktioniert: Sulo war unsere 6 im Lotto! Der wäre auch in der NHL langfristig unter den besten 5 Torhütern gewesen, ganz sicher!

    Und das ist genau mein Punkt: das Problem ist nicht Flüeler, sonder Sulos Erbe...

    Und mein zweiter Punkt ist, das der Wert von Flüeler - wenn man die nicht vorhanden Alternativen und sein Potential beachtet - unterschätzt wird. Wir haben momentan andere Probleme und sollten über die klaren Fortschritte auf der Torhüterposition froh sein. Kritisieren darf man dann, wenn auch Kritik angebracht ist. Es wäre halt einfach Typisch ZSC einen "fertigen" Goalie zu holen um dann zu merken, dass auch dieser nicht Sulo ist und Flüler anderswo eine riesen Karriere hinlegen würde...

    Zitat von Jokerit

    Einfache Frage an dich: Glaubst du daran, dass wir mit Flüeler als Stammgoalie, ganz egal wie gut es um unsere Feldspieler steht, jemals Meister werden?

    Und Sulander muss mann gar nicht als Massstab für einen Nachfolger nehmen. Hauptsache man setzt die Ansprüche höher als bei Flüeler.

    Ganz sicher und wenn nicht mit uns, dann mit einem anderen NLA Team. Wäre bezeichnend...

    Du kannst mir ja dann sicher auch erklären welche verfügbaren Torhüter aus welchen Gründen "höheren" Ansprüchen genügen...

    Zitat von Jokerit

    Und auch wenn du diese 4 total Ausfälle durch Weltstars auswechseln würdest - mit einem Goalie wie Flüeler kann mann keine Meisterschaft gewinnen. Dafür ist er einfach zu unsicher und meines Errachtens schlichtweg zu untalentiert.

    Meistertitel sind, auch wenn nicht immer so kommuniziert, die Ansprüche des ZSC. Und da muss mann sich nun entscheiden. Soll mann das Projekt "Flüeler aufbauen" abbrechen, obwohl mann 2 Saison damit "verschwendet" hat, oder will mann zumindest geringe Chancen auf den Titel ermöglichen, in dem mann einen guten & erfahrenen Goalie verpflichtet.

    Ich will den ZSC um den Titel spielen sehen - für mich ist die Antwort also klar, ein neuer Goalie muss her.

    Echt jetzt, ihr Goalie-Nörgeler erinnert mich an Teenies im ersten schlimmen Liebeskummer...

    Mit welchem Goalie wollt ihr denn die Meisterschaft (haha!) gewinnen? In den letzten 11 Jahren waren dies: Sulander (4x), Hiller (3x), Genoni (2x), Bührer (2x), Rüeger (2x). Sulo und Hiller sind passé, Genoni bleibt weitere drei Jahre in den Bergen. Bleiben noch Bührer und Rüeger, wollt ihr die? Alle anderen Goalies in der NLA haben - genau wie Flüeler - in ihrer Karriere noch gar nichts bewiesen! Auch die ausländischen Goalies sind meines Erachtens genau biederer Durchschnitt... oder habe ich was verpasst und den Über-Goalie Sulo-Ersatz gibts wirklich? Bin auf Vorschläge für den "fertigen" Goalie" gespannt, aber aus meiner Sicht: forget about it... Sulo ist passé, so einen bekommen wir nie wieder! Ich verstehe ja, dass ihr wieder euren Sulo wollt, aber wie bei den Frauen bringt nachtrauern nun mal gar nix. Solange ihr vergleicht, wird keiner mehr euren Ansprüchen gerecht werden!

    Fakt ist: wir hätten in den letzten beiden "verschwendeten" Jahren auch mit Sulo in Höchstform in den POs keinen Blumentopf gewonnen. Flüeler hat gegen Gotteron (als Sulo rausgenommen wurde) und gegen Kloten jeweils blitzsaubere Serien gespielt. Letztes Jahr gegen Kloten meines Erachtens bester Mann. Momentan brauchen wir ALLES andere als einen neuen Goalie, um nur schon über eine sichere Qualifikation für die POs zu diskutieren, geschweige denn Meistertitel. Es sind klare Fortschritte zu erkennen, der Junge ist gerade mal 23 geworden! Und ja, wenn Namen wie Bäumle hier rumgeistern: :spinneli:

    Zudem sind die heutigen Motzkis genau auch die morgigen Motzkis, wenn Flüeler ziehen gelassen wird und bei einem anderen Team Erfolg haben sollte.

    Zitat von Brave New World

    Isch dä so schlecht ? Vom Alter her goht er ja no guet.

    nei ebe, en schlechte hockeyspieler wer er ned mal. aber er isch momentan sicher de meischtghassti spieler ide nhl. e richtig arroganti blödi sau wo s mami bide erziehig wohl es paar gröberi fehler gmacht het. da e übersicht waser bis 2008 alles so verbroche het. de früehlig ischer gad verhafted worde, weller puff mitemne polizischt gha het. charakterlich also ganz tüüfs niveau obwohl er sich ez biispilswiis für d schwuleehe etc. iisetzt, wohl zum wider chli credit z becho. het au immer e grossi schnurre und fighte (uf nhl-niveau) chan er nöd würkli.

    ebe, wer wohl e ganz heikli verpflichtig und won ichs ghört han daser sich in europa umeluegt hani au zerscht denkt "ja nöd". aber evtl. chönt er e zweiti chance nütze und würd gad i somne lethargische huufe wie bi ois chi s füür entfache. so a la todd elik...

    aber de avery im "Z" libli... eigentli :kotz:

    zudem denk ich das de hartley als ehemalige seriöse nhl coach zum avery würd nei säge. die passed wahrschindli nöd würkli zäme.

    The Avery File

    July 2005
    Avery blasts NHLPA executive Bob Goodenow over the lack of negotiations with the NHL to avoid a lockout. "I am furious at Bob," Avery told the Los Angeles Times. "Bob thought he was bigger than he was. Bob brainwashed players like me. We burned a year for nothing. We didn't win anything. We didn't prove anything. We didn't get anything. We wasted an entire season. "We underestimated how rich the owners were. Nobody thought they would be willing to burn a season. They won. They beat us."

    September 2005
    After Kings teammate Jeremy Roenick is hit by Phoenix's Denis Gauthier, Avery lashes into the defensemen and French-Canadian players. "I think it was a clean hit," Avery said. "I think it was typical of most French guys in our league with a visor on, running around and playing tough and not back anything up. I'd think if a guy like Brett Hull was coming up the middle, somebody probably wouldn't have stepped up and hit him, but like I said, a typical move from a guy wearing a visor that certainly doesn't like to get scratched at all." Avery later released a statement apologizing for his comments.

    October 2005
    Edmonton's Georges Laraque accuses Avery of making a racial slur during a game. "(He) fabricated the whole thing," Avery told the Los Angeles Times. "I have no idea why he would do that. I heard about it after the game and was surprised." Colin Campbell, NHL director of hockey operations, met with Avery following the incident, but lacked evidence to discipline the winger.

    November 2005
    The NHL fines Avery $1,000 for criticizing the league on how it handles diving calls. "How can a guy sitting in an office in New York determine if you dived or not by watching a tape?" Avery said. "They don't know if you had a bad ankle or torn bursa sac or something. I can't even tell you what play they are talking about. They don't have to tell you a play, just what game they are looking at. No question that this is a way (for the league) to do something to me. It has nothing to do with diving."

    April 2006
    Former NHL goalie Brian Hayward criticizes Avery during a broadcast, accusing the winger of avoiding a confrontation with Ducks enforcer Todd Fedoruk. Avery confronted Hayward with a profanity-laced tirade, saying "You're the reason the league doesn't have a national television deal. You're a (terrible) announcer and you were a (terrible) player."

    July 2007
    The New York Post reports during Avery's arbitration, GM Glen Sather criticizes the winger saying, "Avery is not a mature player. He plays, at times, like an individual rather than a member of a team." In an e-mail response to The Post, Avery writes, "I have no idea what to say. I don't know what this was about. I'm shocked."

    November 2007
    Avery allegedly makes a comment to Maple Leafs winger Jason Blake regarding his battle with Leukemia, sparking a pre-game incident between Avery and Toronto's Darcy Tucker. Toronto radio personality Howard Berger cites an unnamed Rangers player confirmed the comments. The NHL announces they will look into the incident, while Avery says he will pursue a libel charge against Berger. "I am extremely upset and hurt that false and damaging comments were attributed to me regarding Jason Blake. I made no such comments," Avery said in a statement. "I have lost two grandfathers to cancer and have been a consistent contributor to multiple cancer related charities, first and foremost, Hockey Fights Cancer. I am unable to comment further, as the matter is now being addressed by legal counsel."

    April 2008
    The NHL is forced to adjust its rule book in-season due to Avery's on-ice antics in a first-round playoff matchup between the New York Rangers and New Jersey Devils. After taking two goaltender interference penalties earlier in the series, Avery finds a new way to distract Devils goalie Martin Brodeur. The Rangers' agitator parks himself in front of the crease, and while facing Brodeur, flails wildly and waves his stick as a distraction. The NHL deems Avery's actions unsportsmanlike and decide similar actions will result a minor penalty. The new regulation is widely regarded as the "Avery Rule." New York ends up winning the series, 4-1. In the traditional handshake line, Brodeur refuses to acknowledge Avery.

    December 2008
    Following a pre-game skate in Calgary, Avery, now a member of the Dallas Stars, summons the local media to give a statement. "I just want to comment on how it's become like a common thing in the NHL for guys to fall in love with my sloppy seconds," Avery said, referring to a relationship between his ex-girlfriend, actress Elisha Cuthbert and Flames defenseman Dion Phaneuf. The NHL suspends Avery indefinitely. The comments draw criticism from the entire Stars' organization, from owner Tom Hicks and coach Dave Tippett to teammates Mike Modano and Marty Turco. "We expect that out of him like we have all year," Turco said. "You know, the show continues." Avery receives a six-game suspension from the NHL and volunteers to attend anger management counseling. On Dec. 14, the Stars announce they are parting ways with Avery.

    Zitat von Gysino

    ja genau was mier bruuched! :facepalm:

    bitte 1 mal entregischtriere!

    ps: dä avery chan nöd fighte, nie chönne. dä chan nur de max mache, und das au no schlächt. hät aber guet zu de rags passt, es will en ja au kein andere.

    ich denke au das nach all dene vorfäll keis nhl team me ane verpflichtig denkt.

    en schlechte hockeyspieler ischer nöd, het eifach eine ade büchs und d intelligenz vonre wüeschtesprinmuus.

    de erscht gedanke bi mir isch au "no way" gsi, aber vilicht hilft oisem team nur no en usgwachsne Psychopath um us de Lethargie z erwache.

    freud hetti au nöd vor allem well ich d nhl zimli gnau verfolge und ich ihn als extrem feige Spieler aluege wo s gfühl gha het er chöng chi eis uf roenick mache...

    mal luege woner landet, man darf gespannt sein.

    ps: wer uf dem board het de tambellini verfluecht bevor er ein match bi ois gspielt het? ich han zwar verstande wieso du so reagiert hesch weli in etwa di glich bös vorahnig gha han aber ebe, d chance het jede verdient, sogar de sean :wink:

    Zitat von vancouver

    Mein Wunsch wäre ein Spielertyp der sich vor die gegnerische Kiste stellt und die Pucks dort reindrückt oder halt reinprügelt.

    :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight:

    avery gwaived vo de rangers, riise vollidiot aber mer hetted garantiert stimmig fuer es ziitli!

    Zitat von Blackstar

    Doch noch ein paar Sätzchen zum Spiel gegen Biel. Biel für mich im ersten Drittel die bessere Mannschaft. Dann hätte es so oder so kippen können. Gefühlt würde ich sagen, Biel hatte mehr Chancen. Ein richtiges Vorbereitungsspielchen ohne grosses Tempo und Rasse.Defensiv war es ok. Verteidigung bei schnellen Gegenstössen doch mit einigen Tempoproblemen. Cunti mit Abstand der auffälligste Z-Spieler. Mit viel Engagement. Teilweise etwas gar eigensinnig. Down in der Linie mit Rieser, Schäppi total verloren.
    Und der erste Sieg mit Luki im Tor...

    evtl. hend mer i dem jahr doch no freud am verlore glaubte jahrhunderttalent cunti. eigentli unglaublich wenn mer die gschicht aluegt. das mal en schwiizer ab und zue chli eigesinnig isch mues gar ned schlecht si. am neue coach trau ichs aber zue sonen spieler genau richtig chöne izsetze.

    bezüglich "maskottchengate"... mer mag de amis chöne vorwerfe dases nöd all tasse im schrank hend, aber was "show" agaht chasch dene nüt vormache. es maskottchen ide USA wird gezielt i werbeunterbrüch igsetzt. de mensch im kostüm het e entsprechendi tanz oder was au immer usbildig gmacht (die ade hockey-WM sind extra us amerika igfloge worde wenns mi nöd tüüscht) und sind vollprofis. d amis sind sich zudem de gugus gwöhnt und findeds geil. mir hend kei werbeunterbrüch, s maskottchen wird irgend eine si wo gad usem drogeentzug chunt und de durchschnittlich fan ide halle wirds nöd geil finde. ich glaube das maskottchen wird so schnell widr verschwinde wie dazumals d cheerleaders... same story...

    es isch halt eifach truurig, das mer marketingtechnisch sit jahre kein schritt wiiterchunt obwohl mer s bescht vermarktete sportunternehme ide schwiiz vor de huustüre het, de FCZ. vor 15 jahr hesch ide südkurve no chöne es zelt ufstelle und trotz erfolg und millione het durch gezielti und gueti marketingstrategie de mythos vom arbeiterclub chöne bibhalte werde. s geile am fcz: die meischte fans merked nöd mal das de club inkl. südkurve zunre riise kommerzchischte und zumne szeniträff "vercho" isch. us minre sicht isch da s marketing s zauberwort nr. 1! tradition (!!!) wird hochghalte, geili plakatwerbige und spots, etc.

    s problem isch wohl, das d marke ZSC durch "missmarketing" wie de logowechsel, komischi farbwahle, grusigi fanartikel, peinlichi werbige etc. scho z fescht zumne - sorry - Grasshopper Club worde isch für e imagekorrektur. e chance für das z ändere wird denn evtl. de umzug is neue stadion. bis det ane müend mer wohl no es paar maskottchen, cheerleadergruppe, lasershows, benis und es bitz top gun ilaufmusig über ois erga lah!

    Zitat von Studi66

    äm Gysino sin Liebling isch widr zrugg:

    Jonathan Sim unterschreibt bei Islanders

    Der ex-Fribourger Stürmer Jonathan Sim hat bei den New York Islanders einen Zwei-Weg-Vertrag für ein Jahr unterschrieben.
    Jonathan Sim spielte in der letzten Saison 7 Spiele für den HC Fribourg-Gottéron. Dabei kam er auf 1 Tor.Er wurde 1996 von den Dallas Stars in der dritten Runde gedraftet. Sim spielte bereits in den letzten beiden Saison für die New York Islanders. In der Saison 2009/10 schoss er in 77 Spielen 13 Tore und 9 Assists, in der letzten Saison in 34 Spielen 1 Tor und 3 Assists.

    :suff:

    nei, isch glaubs e falschmeldig vo espn. chan ich mer echt ned vorstelle.