Beiträge von u2

Zitat von 007

Ich denke Alatalo spielt hier keine unwesentliche Rolle.

Damit wird wohl Down wegtransferiert trotz Vertrag. Ich denke nicht, dass er als Fixstarter beim ZSC vorgesehen ist für nächste Saison.

Und by the way: Irgendwie scheint mir, das GCK beinahe aktiver auf der Transfer und Vertragsfront ist als wir!

mir händ dä salis, cha nüt schief ga...........

und sind wir doch ganz ehrlich, wir spielen ein scheiss hockey, praktisch keine torchance in über 60 minuten, hallo....das selbe im ersten match bis auf ein paar ausnahmen.

2.match war ok.

wenn salis auf kommende saison nicht reagiert, und dies massiv, dann hatte der gut eggi definitiv den job verfehlt, was ich eigentlich jetzt schon behaupte.

Zitat von 007

sorry, schnyder mag ein lieber kerl sein, aber bei uns hat er schon die ganze saison schwach gespielt, selber schuld. im gegensatz zu anderen kann er es aber wirklich nicht besser. kopfschuettel....

so lange spieler wie müller und schnyder nati a spielen dürfen, sollte man sich nicht über solch fehler aufregen, die solche aufstellen resp. verpflichten sollte man ein paar in die schnauze hauen.

Zitat von Larry

Häsch mal d'Spielbricht gläse?

Das Gelaber en Goalie go welle Erfahrige sammle lah i de PO's (!) gaht mer langsam grausam uf de Sack!!!

Meinsch ich zahl Ihtritt damit eine chan Erfahrige sammle???

:roll:

denn blieb dihei

goalie fehler, ja genau, scho mal im goal gstande, us so kurze distanz wehrt kein goalie vo dä welt en schuss kontrollierbar ab, keine.
    luegs nomal gnau a, er bringt ja chum dä schoner use wel schiebe so schnell chunt, und denn no perfekt abwehre, hallo ?
    und wenn söll en junge goalie erfahrige sammle, betrf playoff, wenn nöd jetzt ?
    dä flüeler hät en tip tope match gspielt

Zitat von Champs-de-Mars

Kloten ohne Lemm, Hollenstein und Jenni. Da fehlt ein hochkaraetiger Sturm. Dementsprechend besteht die 4. Linie aus reinen Elitejunioren.

ja genau, blablabla

bi eus fehlt keine, und mir spielet ohni usländer

Zitat von easy

Mit dene Fäldspiller wo mir händ bruuchts eifach dä momentan Bescht im Goal. Egal wie jung oder alt, gross oder chli, dick oder dünn, gschiid oder tumm, lieb oder en tubel, Schwiizer oder Usländer.
    Nur mittere fantastische Goalileischtig über mehreri Spiel hämmer e winzig chliini chance. Westcott oder Murphy, Westcott und Murphy, Nolan oder Down, Nolan und Down oder was au immer, isch doch pippifatz. Die sind all gliich schwach.

so isches

Zitat von The Fan

Hör uf! SCHEISS TRUPPE! AUS FERTIG!

la mer doch es biz ironie, sie sind ja nöd erst sit hüt schlecht, mir all gsehnds, nur dä salis behauptet es säg alles uströchnet ufem märt, für mich isch dä salis die völlig fehlbsetzig.

ball flach halte

Zitat von Thomi

mir bruched kei neui Spieler sondern es Team, gformt us eusne bestehende Spieler !!
    Und bitte lönd dä Westcott sitze für dä Down !!

mir bruchet dringend neui spieler, also dini ussag, na ja........

krutov, schnyder, bühler, paterlini, camperchioli und all usländer bis uf dä pittis muesch schnellstens ersetze, au wenn en murphy i dä scorerliste intern debi isch, isch sini plus/minus statistik nöd berauschend, und vor allem isch er zchli, absolut kei wasserverdängig, und verlürt praktisch jete 2 kampf, viel no sötig wo zu goal führet.

echli füür hinder dä bande wär ken seich, bim bag geit der dä belag zum grind us, dä lachet immer.
    triner wechsle, und dä sportchef grad au, zum patelini no.
    absoluti frechheit was dä ma zeigt, wenn bi sonere schlechte mannschaft no schlechter bisch, söll was heisse.

Zitat von Larry

Phillippe wer? 16 Spiele, 0 Tore, 1 Assist, +/- -5, 14 Strafminuten.

Reisende soll man nicht aufhalten.

Kein Verlust!

seh ich gar nicht so, der junge hat enorm potenzial,
    typisch zsc