Beiträge von u2

Zitat von Larry

Nöd entüschend sondern realistisch!

Meh als Platz 5 lied nöd dinne, au nöd will mir nur en höchstens durchschnittliche Goalie händ!

Aber nur wiiter über de Nolan rüssle, nur wäge dem verlüret mir kei Spiel!

he hallo , eus isch spitzehockey verpsroche worde, vom ceo und sportchef.

hoffentli chunt dä nolan kei lungeentzündig über i dä playoff, spiel wird denn eher schneller, sorry mag ja magischi händ ha, aber standhockey langet eifach nöd. ja ja ich weiss anere legende rüttelt mer nöd.
    schnyder bitte nüme bringe, und dä bühler bitte au nüme.

fakt isch es langet gäg die grosse nonig, denke eusi sind scho ziemli am limit, und wenn ich gseh das bern no kei vollgas git, denn wirds schwer.

ha gmeint mit eusne beide uslänische backs säg defensive viel stabiler gem. sportchef, am arsch isch finschter.....

chasch beid verkaufe

bitte herre, hebet dä alt sack bis endi saison, gewaltig was dä a dä schiebe chan, stand eishockey, aber das langet vorrig, läuferisch wird er vo spiel zu spiel besser, macht eifach spass dem zue zluege.

Zitat von Draft

Kei Ahnig was Bieler z'fiire gha händ, aber 45 Minute nach Spielschluss sind immerno öppe 50 - 100 i de Halle am singe gsi.

Chapeaux Müller: Nöd jede laht sich mit em Wetzel uf en Boxkampf i. Aber ändlich wird de Goalie au mal gschützt. Da hämmer ja scho ganz anders gseh.

absolut

mir sind eifach schwach, wenn gäge das juniore team nöd magsch cho muesch aufhören, 8 verletzi oder no me, und die spilet eus a wand, unglaublich, und bitte bühler und krutov, meine fresse

entlich isch e struktur zerkenne, egal wies chunt im penaltyschüsse, guet gmacht jungs.

trotzdem bastl, krutov absoluti fremdkörper im spiel, und das scho länger, dä bühler hät zwar nöd gspielt, aber dä chönts abge, mit dä andere 2.
    und die junge im 4 block, ganz stark

brent reiber wieder unglaublich, dä eint schiri zeigt 1 straf a, dä pittis wird danach klar miteme stockfoul umgschlage und dä reiber hät wiedermal angst, wel scho 1 straf azeiget isch au snächste foul zpfiffe, unbegrifflich dä ma, absoluti frecheit

Zitat von Draft

Sorry, aber han s'Gfüehl, da ine verlüred gwüssi Lüüt d'Übersicht.
    Mir händ uf die Saison ane 3 Nationalspiller gholt. Welle Club chan das vo sich behaupte?
    Oder sust müesst mer de Begriff "Top Shot" halt mal definiere...

wotsch nöd behaupte das dä paterlini und ziegler top shots sind ?

ok dä büehli.

und top shots sind für mich, sprunger,holden,plüss,wick und no es paar ander, klar die kostet en hufe chole, wo züri nöd bereit isch zum zahle, ob das guet isch ?
    klar isch dä Z isch konsequent und macht bi dere wucherei nöd mit, was ok isch.
    nur wirds denn halt schwer mitem spitzehockey vo versproche worde isch.
    was wahrschindli erschwerend dezue chunt , wer wot scho imene halb leere stadion spiele wo kei stimmig isch, dass macht evtl au no was us bi eim vo spass hät am hockey.

ps. und nomal, 1 gardner wo dä kopf frei hät, bringt me als dä paterlini und ziegler zäme, vor allem au i dä kabine.

Zitat von Simms

Wer wär denn erhältlich gsi als Ersatz für Gardner/Alston? Erstens findi sött mer d zämestellig vode mannschaft i paar wuche diskutiere, wenn en richtige trainer mal chli ziit i die mannschaft het chöne investiere und zweitens hets sehr wenig lüüt gä, wo nöd optimistisch gsi sind für die saison, ets wo alles schlecht lauft, die transfers goge schlecht mache, isch chli billig imo...

das isch ja au ok, isch ja au nur mini meinig.
    ich hät all andere au gno vor dä saison, bis uf dä paterlini und ziegler.

und es hät möglichkeite gä besseri tranfers z'tätige, dä chasch nöd bringe.
    frag isch eifach für wele pris ?

aber mer cha nöd spitzehockey verpreche und predige sitens clubspitze, und den kei top shots hole.
    dä gaht scho, isch eifach mit sehr viel hoffnig verbunde.

und ich bezwifle das mannschaft viel besser wird, sie wird, aber nöd so wie sich das dä zahner und salis gwünscht hättet.

Zitat von ZüriBueb

Eigentlich ein guter Beitrag, jedoch ist es nicht so, dass die Erinnerungen zu 2005/06 erst wach werden. Wir stehen ziemlich genau da, wo wir 2005/06 standen und momentan deutet praktisch alles auf Playouts. Es ist nicht wie 2006/07 wo irgendwann einfach ein Befreiungsschlag kam, nachdem sie Mannschaft lange Kreide fressen musste. Es liegt eine Situation vor, wo alles kaputt ist und wo es nicht einfach besser wird. Ich sehe keine Dynamik im Verein, die eine Wende möglich macht. Darum auch bereits nach dem ersten Spiel in Lugano grosse Skepsis von meiner Seite.

absolut sehe ich auch so, muller hat solch ein desaster hinterlassen, dass es nun einige wochen dauern mag bis bag seine philosophie einbringen kann.
    was mich jedoch viel mehr ärgert ist die zusammen stellung vor der saison, einen paterlini und ziegler darfst du einfach nicht holen, obwohl immer gesagt wurde das mehr power und physis gefragt sein muss, aber einen gardner und alston die zusammen im schnitt mehr als erachtliche statistikwerte abgeliefert haben, sind nicht adäkuat ersetzt worden, und das ist einzig und alleine dem sportchef zu zustellen,klar hätte ich westcott/murphy in die nähere auswahl mit einbezogen , aber was mir auffällt ist das sie beide körperlich absolut keine nicht auf der höhe sind, man sieht das die scheibe an den banden meist verloren gehen, und die gegnerischen stürmer einfach durchlaufen können, und wenn nicht gibt es meist 2 min.
    wenn ich beide mit einem suchy vergleiche, muss ich feststellen das mir klar ist,warum beide nicht in der nhl mitgehalten haben.
    man konnte über iten sagen was man will, aber seine tranfers hatten wirkung, und der mann wusste genau was sache ist, nur verkaufen konnte er sich nicht, was ihm den job kostete, auch wenn man gegen aussen sagte das er in der privatwirtschaft einen guten job annehmen will.
    richtige typen hat salis nicht gekauft, bis auf ambühl.

Zitat von Iceman

....also Nolan muss ja eigentlich nur die Scheiben reinschieben, welche die anderen vor lauter Eifer vor dem Tor liegen lassen. Richtig eingesetzt - d.h. ohne grosse Laufarbeit - kann's evtl. was werden. Ohne deutliche Steigerung der arrivierten Kräfte im Team wird es aber trotzdem nicht gehen.

da häsch du sicher recht, wer weiss viellicht schlat dä i wie ä bombe ?

danke danke, und bitte holet no en usländische stürmer, klar isch grad echli viel verlangt, aber am down langets nöd, au wenn zwüschet dure mal en guete match chunt.

Zitat von Joey_88

So wenn jetzt keine Köpfe rollen weiss ich auch nicht! Ich werde nun definitiv erst wieder an SPiele gehen wenn der neue Mann an der Bande steht! Das konzeptlose Rumgekurve geht mir sowas von auf den Sack!

MULLER RAUS!

und en usländische stürmer, dä down langet eifach nöd

warum dä bastl i jedem powerplay uf dem is staht söll no eine verstah, nöd ei glungeni aktion, nöd eini.
    söll die junge im 4 block bringe, unglaublich das coaching .

und bitte wechselt bis uf dä pittis die usländer us, wobi muess mer au säge dä schiri KOCH 2 klari strafe werdet nöd pfiffe i dä endphase für eus.

aber ebä, bitte machet was

Zitat von jever

Ja genau. Beim Leader, der zu den spielerisch stärksten Teams der Liga gehört, gewinnen wir verdient, und dann so ein Kommentar. Teleclub macht dumm, anscheinend.

wir wollten doch gemäss eigenen angaben ein spitenteam sein ?

von wegen dumm ?

nöd grad uf dä ma spiele, depp