Han da öppis falsch gmacht und het jetzt 4 Tickets zum Verchaufe
Sector Q2, Reihe 41; Plätze 1 - 4 für 55.- anstatt 62 Fr.
Han da öppis falsch gmacht und het jetzt 4 Tickets zum Verchaufe
Sector Q2, Reihe 41; Plätze 1 - 4 für 55.- anstatt 62 Fr.
Es zeichnet sich en Supergau ab für mich. Das dümmste Team gegen das hässlichte Team der Liga
Da wär doch es geils T-shirt abracht. Wär cool wän die übliche wieder öppis entwerfet. Bin sicher au nöd de einig wo a some rote Kapuze Pulli interesiert isch wie en Spieler akah händ oder ?
Han wieder es paar Fotos gmacht.
SF isch mit 19 Kameras det !!!!!
Wo selled die all Platz ha? Gat hoffentlich nöd zu laschte vo de Fans
Ich han da no es paar Föteli gmacht.
Isch wohl e falschi Hoffnig das es für die mit Saisoncharte so was wie es Vorverchaufsrächt git
Güne = Geil
Gäg Chlote güne = Eifach s'gröscht
Gäg Chlote in Chlote güne = unbezahlbar
Apropo Schiris, isch irgendwie unlogisch, aber acht Auge gsend weniger als sächs
Wän sich de Sulo a dem Abig nöd verletzt het, wäri d'Serie dänn scho entschiede worde. En verglich mit allem was ab dän mit em Berra im Goal passiert isch hinkt hinterher. Und die Saison spielt er ja glaub au nöd oft.
Tod geglaubte leben bekantlich länger, aber i de letschte 2/3 händ mer au mächtig nagla
Bis jetzt händ mer uf alles vo Chlote e Antwort ka, dänk scho das mer am Dunstig abschlüssed.
Vielicht wär ja d'Lösig das mer nöd Plätz nummeriert, sonderd Sektore ufteilt. Also anstat en fest nummerierte Platz zb. im T2 hät mer e Saisoncharte für T2. So het mer immer no d'möglichkeit i Wächselnder zämesetzig de Match luege. Aber das löst nöd das Problem vo dene wo ebe vielicht nur a 10-15 Mätch chömed oder suscht kei Saisoncharte händ.
Was mich chli gstört hät sind die Playoff Touriste wo wo mer die Saison no nie i de Halle gse hät und jetzt plötzlich 1 1/2 Stund vor Spielbeginn die Plätz beleged wo ich die letste 25 Heimspiel gstande bin
Ich wet gärn wüsse wie sich de Krutov als Penaltyschütz mache würdi. Chäm vilicht guet, so wie er mit Isatz immer voll debi isch, au wän er wenig Erfahrig hät
Hüt hät irgendwie gar nüt richtig klappt. Guet nacht wänns i de nächste vier Spiel so spieled wie hüt
Isch mal wieder genial gsi. Poa, wie de Aebischer bi dem Check dur d'Luft gfloge isch, de dritti Rang isch wieder mal Pumpevoll gsi, fascht wie früener. hät nur no de Wasserwerfer vor em Stadion gfehlt
Mit eme drittel vo dene Goal vo hüt het mer gester güne chöne!!!!
Weis öpper was Basel für es Problem ka hät vor em apfiff???
Ich trau mi scho fascht nüme im Totomat go luege