Beiträge von Uriella

    Zitat von Gysino

    Wie du überhaupt d'Chraft uufbringsch im Momänt über Hockey z'schriibe, geschweige dänn nahz'dänke.... :roll:

    Scho luschtig, dass ihr Rappi Fans so guet über dä Z und sis Stadion informiert sind.......villicht Fremdhockyschauer? :shock: :shock:

    Wieso denn au nöd ? Bringe sogar d Chraft uf Hockey go z luege :wink:

    Du, sovil wie ide Medie gschribe wird, da wüssed sogar mir Hinterwäldler das am ZSC hüt s Stadion nöd zur Verfüegig staht und ihr zu ois chömed go uswiche. Dadefür musmer nur chöne läse und Tele Züri empfange, was das dänn mit Fremdhockeyschauer z tue het....ken Plan !?

    Zitat von Gysino

    fändi super, isch aber logitisch ehner schwierig durchfüehbar. i dä diners club arena hani immer angscht, dass alles zämekracht wänn mier so luut sind...konzipiert worde isch die halle wohl ehner für die 30 lüüt wo bi oi was schreied. falls die überhaupt no an match därfed mit ihrne "farbige" schääl...:rofl: :rofl:

    Stimmt, so Klimbimzeugs wie LED Laufband chamer halt ufem Chatzesee eher schlächt ufbaue, wiso bini nöd früener druf cho.
    Das nännt mer Stimmig wo i some Hexekessel cha ufcho, s bebt chli, s rumplet chli, d Kamera vom TV mah wagglet, und mir isch scho bewusst dass dir de Ihdruck chli "komisch" mus vorcho, aber kei Angst es hebt, ich weisses us Erfahrig :suff:

    Zitat von steff

    nein. aber die da:
    (check photo 2/8) wer kennt die beiden nicht. sie sind immer dabei beim zsc. :blosswech:
    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/L…/story/19792324

    :suff: :suff: :suff:

    11.45 Uhr: Die ersten Eishockeyfans treffen auf dem Fischmarktplatz in der Rapperswiler Altstadt ein. Vinzenz Gurtner aus Bern (links) und Joshua Zumstein aus dem Tessin sind allerdings skeptisch. «Die Russen gewinnen 6:3», sagt Gurtner. «5:2 für Magnitokorsk», tippt Zumstein.

    De Tagi isch jetzt für de Moment eifach es Hoschi-Blatt, die andere Bilder sind ja au zimli de Brüller, und die zwei Purschte (also bi eim weissis zu 100% sicher und bim andere nimis ah) uf dem Bild sind Studente ade HSR und hend wohl eifach Mittagspause gha und sind über de Fischmärtplatz zum Mac gange oder so, omg...