Beiträge von ZSC4E
-
-
Zitat von Blackstar
Habe auch einen guten Eindruck. Aber im PP sind wir nach wir vor mehr als ungenügend. Und für das wurde er u.a. verpflichtet.
Der kommt auch nie zum schiessen... und wenn er mal freie schussbahn hat kommt ein verzweifelter Pass in den Slot.
Einfach kein Pfupf in diesem PP. Heute hat man sich selbst geschlagen und im letzten Drittel Luki böse im Stich gelassen.
-
-
-
Und vo mir us chan de Schenk jewils au bim "grosse Brüeder" uf Usländer suechi im Summer.
-
-
http://www.hockeyfans.ch/news/meldung/34049$
Bi de Dame chönts no öppis go lerne

-
-
Han mer uf SRF.ch d d Spiel vo de FinalSerie 2012 agluegt, und mer ghört halt scho immer chli die gliche näme bide Goal.. Ambüehl..Tambellini..Pittis..Monnet...
I glaube d Defense staht scho verdammt guet. Und solangs sportlich gseh im Hockey ide Quali ums iwärme gaht und ersch ide Play-Offs um de Titel glaubi werded d Schüss vom Zett wenns denn druf a chunt scho no de Weg is Goal finde.
-
Ich han irgendwie sGfühl die hend ide Summerpause mit grössere Goal trainiert.
-
-
Für s erste Spiel hett mer de Abig gester guet gfalle!
Viel Zug ufs Goal wo no mit Chaltblüetigkeit ergänzt werde muss.
De Bergeron muss no chli luege dass er ned uf d Fanghand vom Goali schüsst, denn sind sini Fäde au drin.
Und s Intro findi de Hammer. Als Krönig zu Rammstein iegloffe, so heizt das i!
-
Nilsson und vilicht au de Kenins spieled morn anschiened nöd.. :roll: schade.
-
Zitat von Vladi19
Bergeron: Benzin im Blut und Lust auf Titel
http://sport.ch.sportalsports.com/sportch/genera…0992800000.html
Tja: Haben es Ihre früheren Eishockey-Klubs erlaubt, dass Sie in der Freizeit Rennen fahren?
Nein, früher nicht. Doch in den letzten paar Jahren liess ich mir diese Klausel vertraglich festschreiben. :roll:
Solang er mindistens die nechste 3 Jahr mit spektakuläre Goal vo de blaue Linie und wenig Fehler ide Defensive überzügt, isch mer Wurst wenn er sinere Passion nahgaht. Eifach kein Unfall bitte

-
Chan nöd verstah wie mer nach de erste saison i sinere traumliga so arrogant chan si. Aber es passt irgendwie zum ihm. Jetz bestrafts sichs halt, dass er bi de red wings ned verlängeret hät. Selbertschuld!
-
Die Schiessen wir heute auf den Arx!

-
Blaine Down zu Straubing
Nach vier Jahren in der Organisation der ZSC Lions wechselt der kanadische Stürmer Blaine Down in die DEL zu den Straubing Tigers.
Der 29-Jährige unterschrieb einen Einjahresvertrag bei den Bayern.
Quelle hockeyfans.ch
-
Zitat von Maurizio
aber da hätt ich kei..
-
Tja eifach nur schaad...
Aber ich danke dene 2 Herre für alles wos die Saison gmacht hend.
Sooo jetzt chönd d wettene los gah, wer wird euse neu?
Hoffe echt, es chunt kein Softi. Vo mir us en total unbekannte, miteme ähnliche Stil wie de Bob. Möcht nöd, dass die sich wieder anes totals anders System gwöhne münd.
-
Zitat von ZüriBueb
Wär e grossi Enttüschig, het bi all siine Wort dänkt, dass er siin Vertrag ganz ihaltet.
solang er sich nöd zu dere sach üsseret glaubi ane vertragserfüllig. d saison isch verbi und er pflegt jetzt sini nhl kontäkt. und wenn lüüt mit ihm rede wennd, denn lost er dene au zue.
und wenn er gaht, vermittelt er eus en trainer und nla tauglichi spieler.
bim shannon het er sicher au sini finger im spiel gha..