Ruhig bliebe, mier werdet morn d big bad toros us zug rock'n'rolle, will euse Trainer isch ja en NHL-Bandegeneral und am Mäntig wird no en Topshot, wo kein Wayne Gretzky für armi isch, vorgstellt! chunt alles guet!
Beiträge von Elitekeks
-
-
ich wär susch au für dä: https://www.youtube.com/watch?v=2lt3Hj9j3mY&feature=related wür sicher im ZSC Lions TV echli d Stimmig ufheitere...
-
Zitat von Iceman
War ja zu erwarten, dass die 2,5 Sekunden und Behinderung-oder-nicht-Behinderung Sache nochmals hochkommt. Die Journalisten fragen wohl auch einfach solange, bis einer dazu etwas zum besten gibt. Nach dem 1en Spiel heute wird's dann hoffentlich kein Thema mehr sein.
Wird kein Thema mehr sein, da wir uns 1.5 Sekunden vor Schluss zum Sieg schiessen...
-
los holed de crosby! am liebli verchauf würs sicher guet tue...
und für spektakel ide halle wär au gsorget!
walti, mach mal chli chohle locker -
Zitat von Ali Bengali
chamer s 13 überhaupt spille? ich mein isch ja lock out. omg.
spiele scho, eifach nur als trainer, das heisst mer hät eifach kei spieler zur verfüegig... -
lohnts sich s 13 z chaufe wemmer s 12 het? isch das mit em neue skate system würkli so ground-breaking wie all meined?
-
metallurg isch anschienend scho fliessig am iichaufe... http://www.eishockey-24.de/nhl/18106/nhl-…-sidney-crosby/
-
Shannon tönt je länger je mehr vielversprechend, mal schauen, was er dann bei uns auf dem Eis vollbringt.
Er könnte aber durchaus einschlagen! -
au bi http://www.kloten-flyers.ch/contento?language=de-CH isch niemmert meh ume! schiint wohl sehr schnell z ga jetzt das ganze
-
-
ManCity wie de ZSC in extremis Meister. Au wenn ich nöd für ManCity bin hani mi doch recht gfreut wo sie denn doch no s goal gschosse hend, so gschichte schriebt ebe doch nur de Sport.
-
Schad, gueti Serie gsi! Gratulation!
-
Semin wirds schon richten
GO CAPS! -
Ich Bin mer au nöd soo sicher öb das viel lüüt azieh wird... Mir werdets gseh, spötistens am samstig simmer gschieder!
-
-
Zitat von larlf
gahn au devo us, dass die bi de halle locker übercho häsch: bin ja nach de 10i vom schalter weggloffe & döt häts max. 40 lüüt gha.
jedi wett, dass die ihri tickets übercho händ.... (sind ja churz vor de 12i all no am gliche ort gstande, uf em bild wo de sandro posted hät)bin am 10 vor 11 dete gsi und han auno billet becho. aber es isch doch no recht knapp worde, s biigeli isch nüme soo höch gsi...
-
wenn öpper es billet z verchaufe het, ich würs sofort neh...!
gange aber am 12i no vors hallestadion!
-
abartige match!!!
-
Zitat von larlf
drum min vorschlag:
hamstered so viel tickets wie möglich, falls ihr übercho sötted, und verchaufed die vorige nachher zum normale pries eunä kollege oder da im forum:
so chömed hoffentlich weniger berner i eusä sektor und d'lüüt wo viel gönd go luege, chömed so evtl. au eher zu tickets...Total richtig, nöd dasses wieder so usechunt wie am dunnstig... wo dänn de halb sektor zude berner inegschlüsst wird...
-
Ja, aber kaum machen wir ein wenig auf, kommen die Berner und schiessen 2 Tore... Bern steht in der Defensive verdammt stark. Im Powerplay ist es praktisch nur durch dump and chase möglich in die zone hineinzukommen, oder durch Cunti... Montag müssen wir gewinnen.