ja morn singemer wieder mal optimismus - realismus - schwiizermeischter ZSC! jawohl! das wärs!
Beiträge von Elitekeks
-
-
ganz gewaltig! super sach gsi!
-
YES!! froi mich jetzt scho uf de samstig! wird ja abartig! --> rekordkulisse!
eifach dä helli wahnsinnedit: nur noch 11!
zum match heute: dem Zett sollte das break gelingen, die davoser wirkten bereits dienstag extrem müde, hoffe nur, dass sie den schwalben könig, daigle und riesen in den griff bekommen!
gruss -
ja so war es auch! stock am schiri verloren
-
die wo uf servette tippt hend sind ja sälte dämlich!
-
-
super bild!
grandios! -
ja isch idä sunntigsziitig gstande isch aber glaub en zuger
-
Zitat von Larry
Kloten - ZSC übrigens heute Live auf TC, Programm wurde geändert:
http://www.teleclub.ch/Kabelnetz/Tele…ockey/Live.aspx

scheissegal bin im stadion!

-
Top:
-Basel Sieg!
-
ja... han au is t2 welle aber nei alles bsetzt gsi! hani halt mit em s2 müese vorlieb gä! isch aber trotzdem rächt abgange! es sind denn doch 1-2 stimme luut worde weg dem problem...!
-
also auf auf alle in schwarz kommen

-
ja super isches gsi! merci für d ziitigsfötzel! :razz: hät extrem guet uusgseh
-
--> Kreis war gestern im schlumpfweg mal schauen ob s was nützt!
-
Zitat von domibeAlles anzeigen
Wir haben es selber in der Hand, wenn du dir die nächsten Gegner anschaust.
EVZ (A) = 2 Punkte
SCL T (H) = 3 Punkte
HCAP (H) = 3 Punkte
SCRJ (A) = 3 Punkte
HCFG (H) = 2 Punkte
SCB (H) = 1 Punkt
SCL T (H) = 3 PunkteMacht...17 Punkte... das sollte reichen

Gruss
bisch der aber scho ziemli sicher =)
-
wieso trug seger die 26!?
-
denke sie haben gute chancen, punkte aus genf zu holen!
Hoffe nur, das der Zett von dem gestrigen freien Tag einen Nutzen ziehen kann -
So jetzt d antwort wo ich denke herr Züriboy!
Ich denke, dass nach dems die dummi straf, öb sie regelgerecht gsi isch oder ebe au nöd! völlig desorientiert hine drin gstande sind und de kreis sicher nach em 3:2 het sölle reagiere und s time out nä! logisch isch ja, dass d spieler vom Zett näb de schue gsi sind! de gueti herr kreis het aber leider erst nach em 3:3 s time out gno! ich denke sehr wohl, dass schlimmers vermidbar gsi wär! und übrigens: mir sind 2 drittel lang besser gsi als bern und bern 5 minute! (merci reto!) aber bern topft i denne foif minute foif mal! und mir i 40 nume 3 mal was eigentlich reiche sött, um en vorsprung über d rundene z bringe! zudem het de sulo wüki en sehr en schlechte abig i zoge! da chan de kreis nüt defür!
aber zumene andere thema, wieso laht mer überhaupt en suchy powerplay spiele? de isch ja bi foif gege foif scho überforderet gsi gester! bin ebefalls froh, wenn de suchy gaht! leider erst übernöxscht saison!ich chan leider nöd viel ändere ade trainer sach! aber gängts nach mir wür d de kreis nöxscht jahr nüme ade bande stah!
und das de zett super iigstellt isch uf berner mag für 40 minute stimme! schön konteret! s 1:0 isch ja extrem schön gsi! aber wenns so guet iigstellt gsi wäred im letschte drittel würd mer denn wüki 5 goal i 5 minute becho! eis goal pro minute! soviel bechunt de zett nöd mal pro match! :roll: -
?? gebt ihr etwa wirklich am schiedsrichter die schuld für die blamage?
-
jaaa mo moll! liet sicher öpis drin!!! aber sie müends au hole! hoffentlich lernets au mal öppis aber wükli!