wieso trug seger die 26!?
Beiträge von Elitekeks
-
-
denke sie haben gute chancen, punkte aus genf zu holen!
Hoffe nur, das der Zett von dem gestrigen freien Tag einen Nutzen ziehen kann -
So jetzt d antwort wo ich denke herr Züriboy!
Ich denke, dass nach dems die dummi straf, öb sie regelgerecht gsi isch oder ebe au nöd! völlig desorientiert hine drin gstande sind und de kreis sicher nach em 3:2 het sölle reagiere und s time out nä! logisch isch ja, dass d spieler vom Zett näb de schue gsi sind! de gueti herr kreis het aber leider erst nach em 3:3 s time out gno! ich denke sehr wohl, dass schlimmers vermidbar gsi wär! und übrigens: mir sind 2 drittel lang besser gsi als bern und bern 5 minute! (merci reto!) aber bern topft i denne foif minute foif mal! und mir i 40 nume 3 mal was eigentlich reiche sött, um en vorsprung über d rundene z bringe! zudem het de sulo wüki en sehr en schlechte abig i zoge! da chan de kreis nüt defür!
aber zumene andere thema, wieso laht mer überhaupt en suchy powerplay spiele? de isch ja bi foif gege foif scho überforderet gsi gester! bin ebefalls froh, wenn de suchy gaht! leider erst übernöxscht saison!ich chan leider nöd viel ändere ade trainer sach! aber gängts nach mir wür d de kreis nöxscht jahr nüme ade bande stah!
und das de zett super iigstellt isch uf berner mag für 40 minute stimme! schön konteret! s 1:0 isch ja extrem schön gsi! aber wenns so guet iigstellt gsi wäred im letschte drittel würd mer denn wüki 5 goal i 5 minute becho! eis goal pro minute! soviel bechunt de zett nöd mal pro match! :roll: -
?? gebt ihr etwa wirklich am schiedsrichter die schuld für die blamage?
-
jaaa mo moll! liet sicher öpis drin!!! aber sie müends au hole! hoffentlich lernets au mal öppis aber wükli!
-
muen aber doch au es kompliment mache! de pittis und au de meist rest het bis am schluss gfightet! aber ebe die siebe minute sind katastrophal gsi! hät das nöd mit coaching ztue? ?
-
was isch den en avater! aber mir isches wüki zum hüle z muet!
ich weiss ja nöd wimmer jetzt no für de kreis sii chan -

Klar isch d straf en schiisdreck! aber aber weg dem döff mer doch nöd 5 töpf innerhalb vo siebe minute becho! es isch eifach wüki peinlich wie die us de kabine usecho sind! spieled zersch es nöd schlechts powerplay und denn schlag uf schlag! HUERE GOPFERTAMI SIECH! wer isch schuld? Klar d spieler aber sicher treit au de kreis e mächtigi portion! so chans nöd wiiterga!
-
Auf jeden Fall hat mir das Spiel gestern gut gefallen. die Jungs haben gekämpft und gezeigt, dass sie auf einen frühen (nicht regulären?) Treffer reagieren können. Bin mit der Leistung von gestern eigentlich zufrieden! LugaNO war gestern ziemlich stark und abgeklärt!
-
Zitat von ZüriBoy
Jungs, ich gebe zu, ich habe nur kurz überflogen, was hier wieder über Kreis gemotzt wurde, aber ihr seid LÄCHERLICH!
Schon vor 5 Jahren war Alston ein guter Penaltyschütze und er ist es immer noch. Ganz einfach aus dem Grund, dass er die Torhüter regelmässig verlädt. Heute hat er den ersten verwandelt und danach war auch etwas Pech dabei. Aber was Kreis hier und heute falsch gemacht haben soll, verstehe ich beim besten Willen nicht.
1. Manch einer hätte beim Bully in der offensiven Zone nach 58' den Torhüter rausgenommen. Das hat er richtigerweise nicht getan (wobei bei dieser Entscheidung etwa gleich viel Glück wie Pech im Penaltyschiessen dabei war).
2. Hat er Alston schiessen lassen, der einen versenkte und einmal sehr unglücklich scheiterte. Ebenfalls Monnet, der in Fribourg sicher verwertete. Domenico Pittis eine Chance zu geben, macht in meinen Augen schon Sinn - auch wenn ich ihn im Nachhinein nicht mehr aufstellen würde. ABER: Wer weiss schon, was Kreis im Training für Penalties gesehen hat?
Pittis im penalty schüsse la macht absolut sinn! ich han en gseh, wiener im uufwärme im Langnau spiel de sulo so öpis vo verlade het! nonie so en geile penalty gseh!
-
was mich eifach ufgregt het isch die huere ineffizienz! 55 mal uf s goal schüsse und nur 5 mal luegt es goal use!
-
e frag het öpper fotene oder gar en film vom krutov sine rundene am schluss?
-
oder doch nöd! scho 3:0
-
scho 1:0 jetzt hinde ine stah...

-
:roll: dä kreis söll doch bitte ga! anstatt nach em 2:0 wiiterhin gäse z gä isch mer hine ine gstande wie en begossne pudel! es isch eifach nöd zum uushalte gsi! AHHHH! ganz klar ein punkt verschenkt!
-
und es git sogar wieder richtigs bier!
-
4 siege müssen her! vorallem 2 mal gegen basel muss man gewinnen... aber basel war diese saison auch schon ein stolperstein und unser Zett ist immer für eine negative Überaschung gut!
-
:roll: händers zsc lions tv scho gseh?
dä kreis redet wieder alles schön... es seg schwer in ambri zgünne und soo wiiter und soo fort! -
pavli??
naja ein tor hat er immerhin erziehlt ist schon die hälfte unserer tore...
wann merken unsere jungs wie man tore schiesst? frage mich wirklich! hoffe auf eine steigerung! nächsten dienstag muss eine klare steigerung her sonst reicht das nicht gegen langnau! -
weiss jemand wer von unserer seit zum besten spieler gekürt wurde? sicher wieder sulo... es ist einfach tragisch, wie unfähig unsere stürmer sind!