muen aber doch au es kompliment mache! de pittis und au de meist rest het bis am schluss gfightet! aber ebe die siebe minute sind katastrophal gsi! hät das nöd mit coaching ztue? ?
Beiträge von Elitekeks
-
-
was isch den en avater! aber mir isches wüki zum hüle z muet!
ich weiss ja nöd wimmer jetzt no für de kreis sii chan -

Klar isch d straf en schiisdreck! aber aber weg dem döff mer doch nöd 5 töpf innerhalb vo siebe minute becho! es isch eifach wüki peinlich wie die us de kabine usecho sind! spieled zersch es nöd schlechts powerplay und denn schlag uf schlag! HUERE GOPFERTAMI SIECH! wer isch schuld? Klar d spieler aber sicher treit au de kreis e mächtigi portion! so chans nöd wiiterga!
-
Auf jeden Fall hat mir das Spiel gestern gut gefallen. die Jungs haben gekämpft und gezeigt, dass sie auf einen frühen (nicht regulären?) Treffer reagieren können. Bin mit der Leistung von gestern eigentlich zufrieden! LugaNO war gestern ziemlich stark und abgeklärt!
-
Zitat von ZüriBoy
Jungs, ich gebe zu, ich habe nur kurz überflogen, was hier wieder über Kreis gemotzt wurde, aber ihr seid LÄCHERLICH!
Schon vor 5 Jahren war Alston ein guter Penaltyschütze und er ist es immer noch. Ganz einfach aus dem Grund, dass er die Torhüter regelmässig verlädt. Heute hat er den ersten verwandelt und danach war auch etwas Pech dabei. Aber was Kreis hier und heute falsch gemacht haben soll, verstehe ich beim besten Willen nicht.
1. Manch einer hätte beim Bully in der offensiven Zone nach 58' den Torhüter rausgenommen. Das hat er richtigerweise nicht getan (wobei bei dieser Entscheidung etwa gleich viel Glück wie Pech im Penaltyschiessen dabei war).
2. Hat er Alston schiessen lassen, der einen versenkte und einmal sehr unglücklich scheiterte. Ebenfalls Monnet, der in Fribourg sicher verwertete. Domenico Pittis eine Chance zu geben, macht in meinen Augen schon Sinn - auch wenn ich ihn im Nachhinein nicht mehr aufstellen würde. ABER: Wer weiss schon, was Kreis im Training für Penalties gesehen hat?
Pittis im penalty schüsse la macht absolut sinn! ich han en gseh, wiener im uufwärme im Langnau spiel de sulo so öpis vo verlade het! nonie so en geile penalty gseh!
-
was mich eifach ufgregt het isch die huere ineffizienz! 55 mal uf s goal schüsse und nur 5 mal luegt es goal use!
-
e frag het öpper fotene oder gar en film vom krutov sine rundene am schluss?
-
oder doch nöd! scho 3:0
-
scho 1:0 jetzt hinde ine stah...

-
:roll: dä kreis söll doch bitte ga! anstatt nach em 2:0 wiiterhin gäse z gä isch mer hine ine gstande wie en begossne pudel! es isch eifach nöd zum uushalte gsi! AHHHH! ganz klar ein punkt verschenkt!
-
und es git sogar wieder richtigs bier!
-
4 siege müssen her! vorallem 2 mal gegen basel muss man gewinnen... aber basel war diese saison auch schon ein stolperstein und unser Zett ist immer für eine negative Überaschung gut!
-
:roll: händers zsc lions tv scho gseh?
dä kreis redet wieder alles schön... es seg schwer in ambri zgünne und soo wiiter und soo fort! -
pavli??
naja ein tor hat er immerhin erziehlt ist schon die hälfte unserer tore...
wann merken unsere jungs wie man tore schiesst? frage mich wirklich! hoffe auf eine steigerung! nächsten dienstag muss eine klare steigerung her sonst reicht das nicht gegen langnau! -
weiss jemand wer von unserer seit zum besten spieler gekürt wurde? sicher wieder sulo... es ist einfach tragisch, wie unfähig unsere stürmer sind!
-
grusig öd! hani au denkt während em match! ja s spiel isch zum iischlafe gsi!
aber immer hin 2 pünkt besser als nüt -
kann leider nicht bin in Lyon...
hoffe aber auch auf einen sieg!!
aber es wird schwer... Zug ist nicht leicht zu schlagen! aber unsere jungs werden das schon hinkriegen!
en schöne match! -
Nei nei denks nöd! Bern:Zett isch ja wüki nöd grad s schlechtiste wo d nla z büüte hät und bern isch immerhin leader gsi! betonig uf gsi!

-
jawohl gratulation as team! und vorallem an peter sejna!
aber au de wichser und de gardner hend 2 geili töpf gschosse! so chas wiiterga!
gruss -
stimmung war einfach grottenschlecht...
Spiel war auch ziemlich scheisse... Immerhin 3 Punkte! mal schauen, ob sich unsere Jungs bessern und gegen Bern wenigstens ein bisschen besser auftreten!
gruss