Beiträge von hockeymaster
-
-
De Tiboo isch wieder daa!!!!!!!!!!!!
-
ZSC suscht gar nüüt
-
Ich glaube au das de Brämswäg zimli lang isch aber au de vo Genf isch sicher nöd grad de chürzischt vom allne. Die sind warschinlich s erscht mal imene Final so wies usgseeht. Vorteil für eus würd i säge. Bin scho gschpannt uf de Mc Sorley. Dä laaht sich sicher no öppis ifale.
-
De Gardner isch würkli genau de Maa wo eus gfählt hät. De Turm vor em Gool und jedem Goalie wird schwarz vor de Auge. Aber ebe eine elei machts nanig und desshalb mues die Mannschaft efach en guete Zämehalt haa. Ich glaube eifach so wies i de Garderobe harmoniert so laufts uf em IIs!
Ich freu mi uf jedefall no uf es paar gueti Mätch gäge Genf im Final!!!! -
Es isch de Giovi gsii und ich find s guet hät er das gmacht! Er hät nach i de 2. Drittelspause gmeint er heg eifach mal öppis anders welle mache und hegs geil gfunde das all so mitgmacht händ. Au ich find er sött immer Speaker mache. Er bringt e chli Pfiff i das ganze.
Gruess und Attacke
René
-
De Aebi hätt immer no s gliiche problem das er all Schiibe abpralle laht. Ruumt keine uuf dänn gseht dä sackalt uus. Siehe au WM vor ca 4 Jahr.
Bin au froh händ mer de Flüügefänger nöd bi eus!!!!De Match isch würkli geil gsii geschter und de Krutov hät sich eifach riesig gfreut über sin Rame. Ue ber de Monnet mues mer ja wohl nüt me säge.
-
Läck gönd Ihr mer langsam uf de Sack!
De Ma hätt grad e mal sis erschte Saisonspiel absolvieret und Ihr ziend überen her wie Berserker. Wänns eu nöd passt dänn bliibed doch dehei, vergrabed de Chopf im Sand oder gummped id Limmat während em Match. Was er nachher mached isch eigentlich egal will alles isch ja nur scheisse!
Ps: Au ich bin kein Fan vom Iten und wett am Liebschte de Zahner per sofort als Sportchef.