Wick‘s Salär betrage ca 700‘ pro Saison inkl. Das übliche…………dafür hält er ab und zu seinen Stock zu hoch und ist langsam geworden…der muss sich noch gewaltig steigern! Gegen Biel war er grottenschlecht
Beiträge von Siucs123
-
-
Was fuer en Schissdraeck da immer gschribe wird...abwarte im Fruehlig eroberet de Z vo hine d’Spitze resp. Under Top 3
-
Biel wird e andere Gradmesser sy...waenn sie die au bodiged bini voellig ueberzuegt dass die Saison mehr drinne liegt.
-
Egal wie Sieg isch Sieg
-
Sieg isch Sieg Rest interessiert nöd
-
Appetit uf meh
-
+ Stadion tschüss 120% Wofür?
-
Ich ha min Wimpel im Auto versteckt bi noed gern e Lachnummer…dafür ZSC wieder sichtbarer a de Frontschiebe… mit Canepas Bickel Magnin etc isch de Verein zum Untergang verurteilt…
-
Pflume Fredi? Welli Droge uebercho? 4:1 2 Goal uf Pass Noreau Lust uf meh
-
Pflume Fredi haett zuegschlage
-
Ich zieh nach ca 15,Spiel Fazit...glaub au dass es guet chunnt
-
Gegen den FCZ reicht schon der TUS Lörrach Stetten mit Othmar Hitzfeld als Stossstuermer 😂
-
Ueberborden....
-
Man sollte Wick Event. Eine kurze Ruhe-/Besinnungspause geben ..... mache ich bei Ueberbirden meiner Frau auch mal zwischendurch....das hilft immer😉
-
Sorry ich cha s’Lache noed verkneife
-
Cervenkaaaaaaaaa
-
Waere au zfriede aber in Rappi immer schwer....3 Pkt waered scho geil und Senf vergesse
-
Kommt die Zsc Heimstaerke zurück? Waere ja zu schoen.....
-
Negativ villicht für gwüssi Chöpf....Servette isch arg Ersatzgschwächt....gperrti und verletzti ua Tanner Richards etc...trotzdem Vollgas in Senf isches immer schwer
-
Was Easy schreibt...dem stimme ich absolut zu