Achtung: wenn von Euch jemand am Samstag nach Basel zum Cup Spiel auf der Schützenmatte zuschauen will bitte nicht mit FCZ Schals etc rumlaufen und die Schnurre😉zuhalten. Es sind einige 100 Basler Hools und Deutsche Hools aus dem Karlsruher Raum parat rigoros auf alles reinzuschlagen. Polizei warnt die ganze NWS. Dieser Ratschlag ist nur gut gemeint. Sie wollen auch Rache für den 40 jährigen Familienvater von der Hardbrücke (Vorwand)....
Beiträge von Siucs123
-
-
DIN Optimismus ? Chammer nume bewundere😂👍obwohl im Fuessball isch alles mögli.....
-
Mahi sehr guet gspillt und au de Brecher TOP wichtige Sieg gsy
-
Der Trainer sieht nicht nur imposant aus das ist glaube ich ein harter Hund. Hoffentlich zieht er das voll durch. Bin am 1.9.19 in Sissach gegen Davos dabei
-
Gilbert Gress isch au na frei......😂🙈
-
Hanspeter Latour isch wieder giggerig 😜😜😜😜😜😜
-
Vielleicht werden wir mit diesem Sch… mMeister😂
-
Ajeti sorry
-
Ich bin absolut kein Fan vom FCB aber i der Transferpolitik sind sie total guet ufgstwllt. Sheri für 12 Mio zu West Ham. De neu resp alti Spirtchef chunnt drugs. ahh Bickel und Canepa in Basel chönd ihr gratis in Unterricht.....
-
Besseri U21 gsy und tja gäg voll motivierte BVB
-
Testspiel mit Garde 2 und em fasch Grossvater Vanins… chasch nöd Ernst näh so es Witzspieli unter Uuschluss vo Zueschauer wäg Sicherheitsbedänke!!!!! I begrief villes bim FCZ nümm
-
Dem Kläy Arsch alles Schlächti
-
Jede dörf Meister werde nume ZUG nööööd
-
Immer gnueg Distanz gäg de Strich… das chunnt scho guet… de Z mal nöd bi de Favorite ganz öpis Neus i de letschte Zyt… laat hoffe
-
Playoff erreiche egal wie… und dänn luege mir emal
-
Stimmt im Moment ja…bevorzuge Schwimmbad
-
International drücke ich ALLEN CH Clubs die Daumen aber klar teilweise mit schwerem Herzen👍
-
Gaht mir genau glych CHEF und Vorbild uf em Platz
-
In Luzern mues e anderi Truppe uf em Rase stah susch gsehni mehr als Schwarz
-
NEIi… was mich und villi anderi Zueschauer noed Verstande händ isch das nach dem 0:1 und logisch au spöter keis Ufbäume erkennbar gsy isch weder vom Staff no vo susch ein uf em Fäld. I bi näbem ex Trainer Meier ghockt zufällig und er hät au nume de Chopf gschüttlet und seit charakterlosi Truppe……