Ich wird nach langer Zyt am Samstig wieder eimal en 1,5 stuendiger Trip nach Oerlike wage und Hoff dass i und mini Kollege noed enttuescht werde. Ich bin damals Gege grande Lugano au live debi gsy und de Hype um de Arno willi live erlaebe …
Beiträge von Siucs123
-
-
3:0 Sieg isch emal e Aafang und e guete Start in die naechschte games
-
Pius Effekt?
-
Ich halte mich seit einigen Tagen in diesem Forum betr. ZSC zurueck. Ich gebe der "Mannschaft" auch Zeit bis ca Mitte Oktober und werde dann meinen Senf ebenfalls abgeben. So long....
-
Larry: I hoffe dass DIN Wunsch in Erfüllig gaht. FCZ spielt meistens 1 Std. Guet mit in Basel und dänn verlüürets de Fade ( Filipescu) isch nümm debi...! Es lieget 3 Puenkt drin Verunsicherung isch groß bi Bysel. Ich wird einisch meh live debi sy... aber noed bi de Chaote us ZH.....
-
Ich bin syt 58 Jahr FCZ Fan. Bysel wird au die Meisterschaft günne will die andere nöd a sich glaube. Nur es bitz meh Sälbstvertroue und vorallem meh Ehrgyz und es isch machbar. In Bysel brännts. I wohn im byselbiet und ha direkte Draht i die sogenannti Etage im Joggeli. Es isch Füür im Dach. FCZ muess übermoorn voll attackiere und über 92min. Alles geh!
-
Julienne topfet 2x ich glaub das eifach nümm die Truppe macht mi ächt müed
-
Jetzt hätts gschället.. ich konzentriere mich ab sofort uf min FCZ schad aber das schisst und gurkt mi grausam a. Bis hoffentli spöter einisch waenn sich die Truppe grange hät mit oder ohni schwede
-
In Lugano scho 0:2 hine
-
Doch es Goaliproblem?
-
Ja wer seits dänn... die sind eifach am Aafang nöd parat
-
Ich lach nur na 0:2, ev. Bruuched's wieder es 0:3 zum uufwache
-
Und, hät es sich g'lohnt? Isch besser/lässig gsi im Letzi?
Weder noch ... bi yglade worde nach Manchester go Match luege isch geil gsy und au s waetter hett gstumme...ZSC hätt halt jetzt müesse zruggstah...bi froh haends wenigstens de Abstiegskandidat Schlote putzt. Au de Shore blibt verewigt in you tube....
-
Isch de Kevin klein so langsam? De erinnert mi an alte wick.. oder tüscht de ganzi NHL Zauber nume wäg de schmalere Isfälder? Unglaublich wie de langsam schient.. aber uufruume dueter das isch scho mal ok
-
Wenigstens 3 Pünkt ... meh nöd und das gäg immerhin em Name na Chloote
-
I hoffe uf 3 pünkt
-
Jetzt krieget die en Charre vom Abstiegskandidat Nr. 1....
-
Läck mir am Arsch de Siögren macht en Topf gäg de Abstiegskandidat Nr. 1
-
Ja hami entschiede Gang Morn in Letzi egal wie das uusgaht
-
Oha 1 chischte für de Z