„Never change a winning Team“ hi oder her.
Variante 1:
Ich bin dr Meinig es isch de „falsch“ Ziitpunkt um umezpröble, jedoch liechti Apassige würi glich mache.
Ich würi en offensive Import meh bringe will: De Match insbesondere, aber au die andere Mätch kreiert die erst Linie (Malgin, Ghetto, Hollenstei) als einzigi Linie immer wieder gueti Chancene. (Öpe die auno d’Azevedo, Bodemaa, Krüger Linie) Aber insbesondere ide dritte Linie (Pedretti, Diem, Sigrist) kreiert zdritte fascht nie en Chance geschweige denn en gueti. Mir isches bewusst, dasses bi dere Linie au ehner „Defense First“ agseit isch und das au einigermasse guet klappet. Aber würmer bspw statt en Diem en Roe i die Linie inebringe und de Diem idi 4 Linie statt de Aeschlimann wo denn 13 Stürmer wer, denn hettimer mitem Roe nomal öper wo kreativer, wendiger und gföhrlicher isch und chönnti daher die 3 Linie meh spiele lah und die erschti und 2ti Linie meh entlaste und mitem Roe en Super Center ha ide dritte Linie.
Für de Roe würi de Kivistö useneh und de Trutmann als 6te Verteidiger dezueneh. Kivistö macht sini Sach defensiv sehr guet und bin sit er spielt au positiv begeisteret vo ihm. Aber ich denke es isch en Spieler womer chan „ersetze“. Und wennmer en gstandne Spieler wie de Trutmann gar nie spiele laht und ufnen offensive Import verzichtet, denn chani das nöd ganz verstah. Mer chan ja immerno en Geering, Weber, Noreau evt Marti forciere.
Zämegfasst nomol d’Vorteil durch die Änderig:
-Besseri offensive
-Meh kreativität
-Schlussendlich usglichneri Linie im Sturm, wo meh zom Isatz chan cho (Roe i 3 Linie, Diem 4 Linie, Aeschlimann 13 Stürmer, Sopa raus)
-Mitem Roe und em Trutmann zwoi „usgruehti “Spieler“
-Weniger 1, 2 Linie forciere, dass no gnueg im Tank hend
-Super Center uf 4 Linie
Nachteil:
-Evt meh Geering, Noreau Weber forciere.
-Evt aber wenn überhaupt minimali ibuesse ide Qualität vode Defensive.
Was meinet ihr dezue? Natürli chönnt mer au de Quenneville isetze, aber ich wür de Roe, da er au Center isch und minere Meinig na nochli meh impact für s‘Spiel chan ha, obschon er zletzt nöd eso in Form gsi isch.
Variante 2:
Alles glich wie jetzt lah eifach Trutmann under die erschte 6 Verteidiger neh und de Phil Baltisberger als 7te Verteider. Grund: Gege die schnelle Zuger Stürmer wie bspw. de Hoffmann, gseht en Trutmann besser us als de Phil Baltisberger und Zug wird aktiv und offensiv Spiele.