Imene Ziitalter wo Nachrichte immer und überall in Echtziit verfüegbar sind... Ja, wänn elei bisch und dänn im Auto heifahrsch, dänn chasch di vo dem vilicht entzieh, wänn nöd zuefällig no ufs Handy luegsch und e Pushnachricht gsehsch. Ich mach au Mannschaftssport und während de Playoffs chönt ich mich vo dem fasch nöd entzieh, scho ide Garderobe nachem Training hät sicher scho eine vo de Junge ufem Handy glueget wies staht, und nachher ide Beiz, im Zug etc.
Und wäni ehrlich bin, ich luegs definitiv lieber live als Stunde spöter, nur scho wil ich eh wür luege wies usgange isch. Hani no nie chöne und früener amigs am 164 aglüte, hüt gahts chli eifacher
Und au susch chasch live mal no Kollege schribe über WhatsApp wo au grad live am luege sind etc...
Ja genau.... die gute alte 164 Telefonnummer - ha!!!
Das krasseste was ich damals gemacht habe: Als Bykow/Chomutov bei Fribourg spielten haben wir mal von Aya Napa aus auf das 164 angerufen.
Wir haben sie als extrem krassen Aussenseiter geschlagen und darüber gejubelt als hätten wir einen Titel errungen. Die Leute an der Reception
haben uns gefragt, ob wir per Telefon die Lottozahlen angefragt haben und dann entsprechend gewonnen hätten ..... - ehrlich!
Das waren schon ganz, ganz andere Zeiten ...... krass.