Villicht liit's au nöd a de Spiilwiis?
Beiträge von gringo
-
-
Merci - han scho a mir zwiiflet gha und en Post glöscht, won ich gmerkt han, dass es wieder tuet [emoji6]
-
3:0 hine nach em 1. Drittel [emoji20]
-
2:5 nach 2 Drittel - nöd schlächt!
-
De Brunner isch kein geduldige Mensch [emoji1]
-
hehehe
ZitatSie haben kürzlich eine Studie in Auftrag gegeben um herauszufinden, was sie eigentlich sind. Dorfklub? Ausbildungsklub? Nobelklub? Nun wissen sie es. Endlich hat Kloten mit den Simpsons seine neue Identität als Lugano des Nordens gefunden. Teuer, erfolgsorientiert und mit einem sehr hohen Unterhaltungswert.
-
-
-
-
Na ja, mir händ ja na de Tabacek. Geschter isch Defense guet gsi!
-
-
6 Spielsperren für Wieser sind auch eher mild!
-
Night on earth
Basic (john travolta)
Die Insel
The big Lebowski
gran Torino
FargoDas wäred so mini Highlights
-
Gibt's beide als E-Pubs?
-
zangger ab sofort zum EVZ!
-
Merci! G'seh
-
Ich weiss scho, werum ich de Scheiss nüme lies!
-
d'Ziit stimmt au nöd (Winterziit...)
-
Zitat von larlf
Was hat der Canepa Club für einen finanz. Schaden?
Yapi ist versichert & somit ist das gedeckt!
Oder klagt Canepa auf die verlorene CL Teilnahme?Klar war Yapi wohl ein Schlüsselspieler, aber wenn man wegen 1 Ausfall den Meister abschreiben muss, dann war es sowieso nicht realistisch! Evtl ein CH Fussball Problem, dass ausser Basel niemand so einen Ausfall kompensieren kann; Auch ein Grund, weshalb sie Serienmeister sind...
und zum Schluss: ob zbdp aus einem reinrutschen, kein Foul, ein leichtes oder ein derbes Foul entsteht, wissen 99% nicht bei der Entscheidung es zu versuchen und Bruchteile entscheiden über den Ausgang der Aktion. Erst recht bei der Geschwindigkeit im Profifussball
1. ist hier alles gesagt: http://www.kurzpass.ch/artikel/kommen…lay-war-gestern
2. Fehlt Yapi, läuft es scheisse, läuft es scheisse, kommen weniger Leute, es wird ausser einem Blumentopf nichts geholt. Das ist der finanz. Schaden. Die Versicherung wird sicher nicht für 100% aufkommen
3. es ist schon der 3. FCZ Spieler (Opango, Kukeli und jetzt Yapi)? -
Zitat von larlf
Isch genau so, wie de Wieser gschriebe hät: Du muesch Dich im Sport innerhalb vo Bruchteil für oder degäge entscheide und wänns ganz dumm lauft, dänn chunts so use wie bim Yapi!
au wänn s'Foul brutal isch, ich bin glich de Meinig, dass das kei Absicht gsi isch und er (so doofs tönt) eifach z'spat chunt.Dass de Yapi oder sini Versicherig chan (wahrschinlich wird) go Klag ihreiche, isch ihres Ding und hät demit z'tue, dass en Sportinvalid halt au gnueg chostet; Falls er würklich niemeh spielä chan. Aber was genau de Canepa wett, wo immerno voller Emotione isch, das begrief ich def. nöd! Jedem Spieler wür mer nachher säge, er söll sich vorher überlege, was er i de Medie uselaht... und im Gägesatz zu all denä Jungs, hät er doch scho paar Jahr a Erfahrig i dem Business (chönt mer jedefalls meinä).
Häsch ja bi eu gseh, was use chunnt, wänn en Schlüsselspieler usfallt (Salatic) und so regt's de Canepa halt grausam uf, dass villicht es erfolgriichs Puzzleteil für e Meischterschaft fahrlässig kaputt g'macht wird! de Verluscht für de FCZ wird *vil* grösser si, als de für Aarau, wänn de Wieser nöd spielt!