Da isch de Chläusu aber flissig gsi:
Beiträge von gringo
-
-
ich lueg lieber i de Halle en Match, als in Guantanamo... es muess ja keine da häre cho. E richtigi Halle wie z.B in Rappi wär aber *denitiv* kein Seich!
-
Zitat von ThomiAlles anzeigen
So ich muess mal no was loswerde "vor" hüüt abig.....
egal wie dä abig usgaht, dä ZSC hät mir die saison extrem viel freud gmacht! ich mag mich a kei saison erinnere wo mir so hüfig dihei gunne händ und ziitewiis hämmer hockey regelrecht zelebriert!
Am meischte goal gschosse, am wenigste kassiert, beschts powerplay, d'liga die halb saison dominiert und beinahe dä topscorer gstellt! das isch einiges fürs gäld und das lahn ich mir nöd mies mache falls mir hüt abig id ferie gächtet!nämed eu als biispiel mal d'fans vo schalke04! die händ ihre club bim stand vo 1:6 gäg real dermasse gfiired, dass mer hüenerhuut übercho hät! ich wett dass mir dä ZSC hüt abig genauso fiired und zwar entweder für dä iizug in halbfinal gäge wayne oder dänn halt für e sehr gueti saison!
leider trau ich dass dä mehrheit vom verwöhnte publikum hüt abig nöd zue und hoffe, dass ich eines besseren belehrt wird!wämmer hüt verlüred isch das zwar scheisse und uf ä gwüssi art blamabel aber ich bin dennoch zfriede mit dere saison. das gsend einigi vo eu nöd so und einigi werded bestimmt gliicher meinig sii.
jetzt gämmer hüt abig nomal alles und dänn chunts evtl. guet oder halt nöd, das isch hockey und es wär nöd dä geil sport woner isch, wänns so situatione nöd gäbt....hald nur blöd wänns seigene team betrifft

i dem sinn "ZSC und suscht gaaaar nüt" !!
LG Thomi
s'würd mi zwar mega aaschiisse, wänn's hüt würded verlüüre aber,

-
So wie die ganz Serie. Dene isch vo Aafang a alles ine gheit... Und eusne glingt gar nüt
-
Zeigeds dem Schiiss Kurmann!
-
De Sportchef und de Trainer

-
Und die gliiche 2 Pfiifene

-
http://www.zsclions.ch/home/aktuell/m…tt_news%5D=2460
1. Foto 1:1 schaut den Puck und den Pfosten an!
-
Zitat von Benny
Ein bisschen beschämend, der heutige Auftritt!
Von mir aus ok bis zum 1:2. Die Mannschaft war im Playoff-Modus, das Tempo, der Einatz, das kämpferische Element stimmte. Aber was danach folgte war von einem Qualisieger unwürdig. Keine einzige Torchance, die den Namen auch verdient, konnte herausgespielt werden. Im Angriffsdrittel wurden (gefühlt) sämtliche Bullies verloren. Auch im Powerplay.
Ja Larry, wir werden diese Serie gewinnen. Lausanne wird die Kraft fehlen - nach ihrem neuerlichen Kraftakt - nochmals zweimal zu gewinnen. Nichtsdestotrotz ist der heutige Auftritt unserer Mannschaft ein Ärgernis! Man kann's nicht schön(er) reden, sorry.
Sorry: wenn Du im Verhältnis 2:1 vom Schiri behindert wirst, läufst du auf. Lausannw wäre ko gewesen, wenn Kuri alles gepfiffen hätte im 1. Drittel. Beim 1:1 sei das Tor schon vor dem Schuss verschoben gewesen (Fotos Webpage ZSC) und vor dem 1:2 MUSS es Strafe für LHC geben - klarer kann man einen Match nicht verpfeifen ... -
Aber Eldebrink als Nati-Coach, ich weiss nicht... (gemäss Print-Tagi...)
-
Zitat von 007
PS: Die meisten von euch werden nicht dabei gewesen sein, wer kennt noch das Resultat von Lugano-ZSC vor dem berühmten Penaltyschiessen mit Krutov 1992 in der rauchgeschwängerten Halle?
De einzig Manne-Match wo-n-ich in Lugano gseh han. Übelscht! Die alte Manne wo mit Messer ume fuchtled.... -
Da ine wirsch schneller informiert als im Z Ticker [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
-
Shorthander?
-
Jetzt han ich mich scho g'freut uf de nächscht Ziischtig i de Halle

-
-
Das Jahr isch wieder Fuessball-Ziit!!!
-
Hast Du Scheisse am Fuss....
-
-
-
No news is good news ...