Zitat von SchäriAha und scho chunt er i d'Schwiiz und zwar nöd zrugg i d'Z Organisation. Schad, wunderet mich aber nöd. OK, ich känn d'Eltere. Aber er isch nöd dä einzig, wo nöd wird zum Z zrugg cho. Ich känn no anderi Eltere;-) Sehr schad, aber mer hät diä Jungs damals nöd so guet behandlet...
![]()
ebenfalls aus dem Printtag (Bertaggia zum EVZ) ...
Ebenfalls interessiert zeigt sich der EVZ an Verteidiger Dean Kukan, wie Sportchef Jakub Horak bestätigte. Der Zürcher absolviert seine zweite Saison in Schweden, spielt derzeit in der zweithöchsten Liga. Kukan will sich aber erst nach Weihnachten entscheiden, ob er in die Schweiz zurückkehrt. Zuvor reist er heute ohnehin wie Bertaggia ins russische Ufa für die U-20-WM.
...
