Beiträge von gringo
-
-
em Mushu sis Szenario find ich nöd schlächt.
Das chönnt mer da i dere Stadt am Fluss wo mit L afangt im Fuessball au durezieh... -
Zitat von Mushu
Was mich erstaunt, dass GC eine Lizenz erhält! -
-
Das langed für de Chauf aber nöd für de Unterhalt!
-
d'Frau Guet liest da mit
jetzt isch es apasst! -
Hat Bern nächste Saison einen neuen Hauptsponsor?
-
-
En Geile Abig gsi geschter im Stadthof 11!
Messi, Jungs!
-
Zitat von Ali Bengali
Lotterzaugg

-
da na de neuscht Erguss vom Chläusu.
Ich ha da nüüt iizwände. Passt.
-
Cool gfunde han ich, wie de Törmännen klatscht hät, wo de Sulo ufs Iis isch. Respekt!!
-
-
d'Jungs bringed de Chübel uf Züri! Voll geil gsi. Aber dass de Cunti die nöd macht, mann mann mann.
Da hät de Bührer schön denäbed glanget. Mir söll's rächt si.Bis am Samschtig i de Halle. Ich fiir min Geburri jetzt!
-
Und de Ellbogeschlag vom Degen?
-
-
genau, de Chole besser in Z verloche als suscht verbloche

-
de hartley söll bliibe!
-
-
Also mir hät de Ambühl scho letscht Saison gfalle! Jetzt umso meh! Er isch eifach authentisch.