Beiträge von gringo
-
-
-
Vor allem nervt mich an der ganzen Diskussion um Luzern / Zürich:
- sind nur die Besucher der Fankurven "Fans"?
- warum machen "fussball-interessierte" Zuschauer, die *nie* in eine Kurve gehen würde, da Lebensgefahr, keine Stimmung? -
Sie chönds ja doch na: 2:0 !!
-
Zitat von Thrash
das han ich mir au dänkt. unglaublich was da alles abgfacklet worde isch.
S'RHCP geschter han ich definitiv nöd so guet gfunde wiä das vo Rammstein......
Also ich han au chli en zwiespältige Iidruck vom RHCP Gig gha. S'isch halt nöd so perfekt wie Rammstein gsi. Aber gsanglich hät de Tony halt scho es paar mal arg denäbed glanged... -
-
Zitat von larlf
Han weder es Spiel im Liechtathletikstadion gseh, no de Kommentar gläse, drum:
welli Infrastruktur?Das Stadion wo scho lang sött stah & wahrsch. nie baut wird?
Isch doch wie im Hockey: solang mer so es Teil miete muen und nüt am Catering verdient, solang chasch nöd würklich Gäld verdienä.
Herreschürli! Buchlere! Höngg (Platzwärt, Strom, Wasser, Sanierige und so wiiter)... -
Zitat von Thrash
Zum Teil hät de Widmer rächt. Wobi wie eine vo de Kommetatore richtig schriibt, profitiert de Klub scho au massiv vo de Infrastruktur, wo d'Stadt parat stellt. -
wänn wenigschtens die Mädels uf de Schultere vor Eus s'Tischi abgleit hetted. So hätt mer gar nüt gseh

Drum händ's halt uf de Bühne ab und zue müesse es Wägfüür zünde
-
-
-
-
so jetzt muess i pressiere, suscht gitt's kei GritteBänze meh ...
-
-
-
-
Aber s'wär schad!

-
Zitat von Thrash
chunt halt au druf ah, wie grad i de tabelle stahsch wän i de bundesliga oder i oisere superlige irgendwo im mittelfeld umegurksch, chasch uf sonen spieler verzichte. bi ois wirds aber erscht ändi saison richtig ernscht. da chasch uf söttig spieler nöd eifach verzichte und es paar juniore bringe..... und wie gseit, es sind ja nöd alles GARDNERS. solang en junior nöd besser isch als de schommer, söll de schommer wiiterspiele.....
wänn de Junior jetzt scho bringsch hät er scho Erfahrig für d'Playoff
Contra Schommer! So überzüügt hät er mich bis jetzt nanig. Die Underschriiberei währet de Saison ghört verbote! -
Ich han gjassed hüt z'Abig. Hab glaub's nüt verpasst, oder?
-
Zitat von Messier
He, nüt gägen Schwamedinger
Wänn Din Junge willsch wiiter bringe, dänn isch de Arno sicher nöd die schlächtischt Lösig, oder ?
Und wänner nachere mehrjährige "Usbildig" zrugg chunt oder will zrugg cho, dänn muesch das ganz eifach prüefe. Es git ja nüt besseres, als wänn en Spiller will cho, bevor es Agebot (mit grossem Lohn) unterbreitet wird. Suscht wärs ja eh nur wägem Gäld. . .
siehe Abdi