Ich würd dä Kenins au gern wieder bi eus gseh, aber en Vollbluetscorer isch er nöd...
Beiträge von Vladi19
-
-
-
Ich fänds sehr fräch, all 2 Jahr abwächselnd (wie im Fuessball EM und WM) Canadacup und Olympia mit dä beschte Spiller. Es hetted all was devo: Spiller, Natione, Fans bi Olympia und d'NHL sowie all andere bim Canadacup.
-
Absolut. Dä Stan isch dä Teamleader gsi und au schön gsi zum gseh, dass sich dä Roger nachem DavisCupSieg ehner in Hindergrund drängt hät und au gmeint hät, dass' ihn v.a. für dä Stan freui.
-
Plätze 6-8?? So gut?

-
-
-
Scho. Und die andere sind ja gar nüüt gsi...
-
Au hüt wieder...
-
Gutes Posting. Kann ich so mitunterzeichnen.
-
Im letzten Drittel durfte er wieder selber den Stock aufnehmen, absurd.
-
es choschted €4.99 pro spieltag, das sött heisse für all spiel...
-
Zitat von u2
livestream ?
han grad gseh, dass es uf http://www.championshockeyleague.net/page/video/11/ livestreams hät, han aber kei ahnig, wie guet und öb die gratis sind...
-
Teleclub...
-
Welcome Derek!
-
NHL | The Vancouver Canucks have contacted UFA-goalie Jonas Hiller's agent - but are also in contact with Ryan Miller.
-
Interessanter Artikel: "Wie gut sind die Schweizer Verteidiger wirklich?"
-
Hiller definitiv weg in Anaheim, ev. eine Option für Vancouver?
Anaheim Ducks @AnaheimDucks
#NHLDucks Murray on Hiller; "He gave us a great five years, but we have young guys pushing for that spot. The writing was on the wall."Mark Spector @SportsnetSpec
Do the Vancouver Canucks take a look at Jonas Hiller on the UFA market? Canucks are arguably the weakest in goal in the Pacific. -
Zitat von Studi66
"Ich lege das Amt nieder...." Isch dä Diaz Presidänt oder Bürgermeister?!?! :razz:
Nei, isch eifach grotteschlecht übersetzt... er hat das gseit:
"Leaving office! Thanks to all my teammates, the NYRangers and the fans for the great time in #NYC #whatAride"
-