sulo REIN!
die einzige hoffnung für uns: "primitiv"/ruppig/unfair spielen und hoffen, dass die tiefflieger die nerven verlieren (was bisher fast immer der fall war)...
sulo REIN!
die einzige hoffnung für uns: "primitiv"/ruppig/unfair spielen und hoffen, dass die tiefflieger die nerven verlieren (was bisher fast immer der fall war)...
danke champs. hätte mich auch ziemlich gewundert...
und er wär no tümmer, wänner würkli zu dä gliiche konditione zu chloote zrugg würd gah...
villicht wott dä eggi eifach eusi kernkompetänz in sache usländer umchehre: statt "stars"/sottig miteme track record z'hole, wo dänn bi eus nüüt meh sind, holter 2 schällene, wo dänn bi eus grausam iischlönd!
die sind au öppe so "gross" wie dä blaine... :roll:
glaub beides:
1. linie en ussag
2. linie e frag
![]()
Kenne Chrigel ein wenig vom Tennis: er ist ein Vollbünzli.
beim SF haben sie's nun auch korrigiert... http://www.sport.sf.tv/Nachrichten/Ar…off-Quali#video
Zitat von Draftwieso wird (vorallem i de Präss) de Kampf um de 8. Playoffplatz uf eus und Biel reduziert? Fribourg und Gänf sind ja no lang nöd überem Berg!
Und wer weiss, villicht verlüüred Tigerlis ja no all Spiel
wil mier halt dä klub sind, wo am meischtä interessiert.
oder au, wil die meischtä relevante medie in züri sind? ![]()
dänn findi's definitiv zwenig spielsperrene!
sött ja nöd druf acho, öber schwein gha hät, dasser nur dä helm troffe hät, oder?
Zitat von Champs-de-MarsDä Markannen isch für 8 Spiel gsperrt worde.
Find i vernünftig.
das sind also insgesamt 10 spiel. das ischs mindischte, findi. dä, woner troffe hät, hät zimli schwein gha, dass dä helm troffe worde isch, suscht hetts übel chöne usecho.
und drum binmer au nöd sicher, öb das nöd zwenig xi sind, wil klari verletzigsabsicht und voll uf dä grind...
glaube ich eher nicht. murphy verliert praktisch jeden zweikampf und nimmt immer wieder sehr viel risiko in der eigenen zone. neben einem spielertypen wie suchy würde das ev. aufgehen, aber nicht mir den verteidigern, die wir haben...
Zitat von SimmsIch würde als Management auch mit BAG weiterarbeiten. Im Gegensatz zu einigen hier drin, glaub ich nicht (auch nicht in der Schweiz), dass man nur mit einem Polteri Erfolg haben kann.
Wäre sehr interessant, was BAG nächste Saison erreichen könnte, nachdem er eine Vorbereitung und dementsprechend auch viel Zeit mit der Mannschaft hat.
Und ev. hat er ja auch noch gute/bessere Kontakte, was gute Ausländer betrifft...
Zitat von virus
Wänn ich mit mim Job zfride bin, d'Arbetskollege gueti Type sind, ich mini gwünschte Kompetänze han, s'Gäld stimmt und mir mini Wohnig/mis Huus (kei Ahnig wie dä Arno wohnt), dä Ort und d'Umgäbig passt (au minere Familie) und ich bimene Jobwächsel müesst wegzieh (oder so en wiite Arbetswäg ha usw.), ja dänn wüsst ich nöd was derfür sell schpräche zum das mache. Weisch du öppis?
neui herusforderig, wil ev. no was andersch wottsch xeh?
wird dä pro wort zallt?
Prinzip Hoffnung ist bzw. war ZSC-typisch, ausser die letzten 10 Jahre... :roll: