Beiträge von mattiabaldi

    Nicht Abschlussfest, sondern Start in die neue Saison, wo die Teams, auch Nachwuchs präsentiert werden. Ist bei den Leventiner ein Grossereignis.

    nein Ambri macht auch ein Abschlussfest - die Feier wo die Mannschaft präsentiert wird ist etwas anders (und das sag ich meinem Username :) - idem mit dem HCL

    Bern machte auch eine schöne Feier mit den Fans - nur wir kriegen das nicht hin - was sölls - freuen wir uns im September als der nächste Banner unter dem Hallendach gezogen wird

    Sehr truurig? Naja, jedem sini Meinig. Evtl. schad, ja. Aber truurig?

    truurig ja - was hets brucht am Samstig / Sunntig schnall all Spieler zämetrummle und än Alass mache? Schlussendlich hand t'Spieler au freud ka wann mir Fans s'Team über die ganz Saison unterstützt hand.

    Ambrì wo sit Jahre kein Bluemetopf günnt (sorry Spengler Cup vergasse), schaffts immer äs Abschlussfescht z'mache - wieso mir nöd?

    Aber ein Tag nachem Titel t'Rachnig z'verschicke für die neu Saison das bringets ane - naja

    In dem Moment als Balti Malgin getröstet hat, wusste ich, dass sie sich für ihn zerreissen werden und für ihn den Titel holen. Denke auch, dass er ihm etwas in dieser Art gesagt hat.

    diä nägschti wichtigi Szene wommer bewusst worde isch - jetzt werdemer Meischter - Malgin out, Weber out, Balcers out und trotzdem hat Lausanne nöd viel Chance ka. Jede isch plötzlich 3kmh schnaller gfahre , 4cm grösser und 2kg schwerer gworde.

    All andere Mannschafte hettet so öppis nöd verchraftet, mir scho - come on Zürich :zsc:

    Abgesehen von Glauser sehr fair.

    ganz ehrlich, än Raffl chani au jetzt nöd schmöcke, än riese Pfoschte - aber geil hat euse Ösi de Chübbel chöne stemme :hockey:

    än Aurélien Marti isch mer amigs au immer uf dä Geischt gange, bin froh isch dä verletzt gsi, het sicher zimmli under de Gürtellinie gspielt

    ich finde die Geste eifach geil - irgendwie ghört das langsam zu de DNA vo eus.

    im 2008 hat de Seger die Ehr am Bastl überlah, bi de ChampionsLeague hat de Sulo de Pokal als erschte chöne stemme - bim Titel gag Chlote hani grad äs Blackout, isches aber nöd dä Bärtschi gsi, dann no dä Geering vom am Seger de Pokal git und jetzt de Denis.

    Sött au so bliibe, zeigt eifach das nöd de einzelni Spieler wichtig isch, sondern s'TEAM! und de Denis hat würklich über die ganz Saison chrampfet wie än pickte!

    was sölli sage und schriibe - nachem Samstig hetti kein Stutz uf das Team gsetzt, aber nachem erste Bully wommer gunne hand, dann direkt de Abschluss gsuecht und go forchecke, hani irgendwie gspürt es liit öppis dine

    Danke Team - Danke Organisation - Danke Fans - sit Geschter gschetzti 12'000 Kollege meh uf dere Welt :zsc:

    es kann noch vieles passieren von 4-1 für uns bis 4-2 für Lausanne - alles ist möglich


    Game 7 würde ich mir gerne ersparen, mein Herz würde das nicht vertragen ;)

    heute einfach dagegenhalten, Checks austeilen und defensiv sauber spielen - je länger das Spiel dauert umso mehr sehe ich die Vorteile bei uns

    Yup, die Hauptschuld lag bei Malgin und seinem lustlosen Wechsel. Hollenstein wollte seine Flügelposition einnehmen und hat wohl gar nicht bemerkt, dass der Center fehlt. Eine Fehlentscheidung, aber wie gesagt, wäre Malgin nach dem Scheibenverlust nicht einfach stehengeblieben und dann gemütlich zum Wechsel gefahren, hätte es gar nie soweit kommen müssen.

    nun wird MC nie einen Malgin auch für zwei Shifts auf die Bank lassen. Vor allem im zweiten Drittel wo die eigene Bank weiter weg liegt, ist das Back Checking oder die Wechsel extrem wichtig. 4 mal passiert nix, beim 5 mal kassierst du das Tor und stehst blöd da

    irgendwie basht de MC immer die gliche wanns nöd lauft. Entweder t'Baltis-Brothers oder de Hollestein. Was än Bodemann (schnall?) mit Grand und Fröden gsuecht hat, tscheggi nöd.

    Aber egal Sieg - sicher euses beschtä Spiel i dere Serie, müend eifach immer schnall und direkt spiele dann hat Lausanne nöd viel Brot. Finds cool s'Goal vom Sigrist meh als verdient, schafft immer gwüssehaft (chan au mal erwähnt werde).


    Jetzt mit em gliche Mindset uf Lausanne gah und dann chunts guet