Beiträge von Caro

Zitat von Larry

Haben Phonak (heute Sonova) vom Vater geerbt (1980), dann Börsengang (1994).

Vermögen 2011: 1750 Millionen.

Noch Fragen :?:

sind die noch zu haben?? :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Zitat von Larry

Das wär ja nüt neus bim ZSC! :razz: :cool:

ich nimm a, das mal würsch din rückflug nöd erscht uf d'meischterfiir plane :)

dänn triffsch nämli au de gysino :cool:

Zitat von Lolo

so lang ich ihn nöd gseh chratzt mich das nöd und ich denk das Training wird er gar nöd so schlecht leite, emal sicher besser wie Plätz zuteile.

Gruss Lolo

:wink: :wink:

häschs doch no gseh... :mrgreen:

Zitat von Simms

Wie kann man hoffen, dass der fc sion verschwindet? CC wegzuwünschen okay, aber sion gehört einfach in die nla und hat ja auch mehr zuschauer als die beiden zürcher vereine...

klar gahts mir primär um de herr cc, wo sit jahre eifach chli waltet und tuet wies em grad passt... und ich bin sicher nöd die einzig, wo sich im höchschte grad drüber ufregt.

Zitat von easy

Ja, liebi Caro, zum Glück hättsdi nöd putzt. wär doch schad. Aber villicht lisisch emal im "overtime" uf sitte 10 de Artikel über die nöi Saison und d'vorbereitig bevor so wichtig tuesch, gäll.

wichtig tue?? häsch chli eine...

ich hans tatsächlich nonig gläse. ha meh glacht, wil de name bi de einte user da ine gwüssi aggressione dörfti uslöse (also eigentlich nur bi eim :wink: ). muesch di drum au nöd für so wichtig näh, es hät nämli nüt mit dir ztue gha!

Zitat von Champs-de-Mars

Ist mir schon bewusst, nur zählt das für das kommende Spiel überhaupt nichts. Die Deutschen bis anhin klar stärkste Mannschaft des Turniers. Sehe dort vorallem Vorteile in der Offensive, während sich Italien immer wieder schwer tut mit Tore schiessen (Penalties mal abgesehen).

Hätte lieber die Ronaldos oder die Tiki Takas als Gegner gehabt.

ich versteh vor allem nicht, was alle an balotelli finden. ok, er ist eine kultfigur für die einen, aber herrgottnomal, was für en chancetod!!!

Zitat von Reto

Und zu Italien - Deutschland. Entscheidend für Deutschland wird wohl sein, dass sie mehr wie ein Tor schiessen müssen, weil sie mit ihrer Spielweise gegen die Italos sicher auch ein Tor kassieren können.

hauptsach, de gomez schüsst 2 töpf, dänn chunts au guet mitem tippspiel :nick: :nick:

Zitat von Lolo

bi beidne muesch aber au de Trainer i Frag stelle.....

Gruss Lolo

das sicher. aber d'franzose spielet nonig sooo lang zäme, s'isch es relativ "neus" und jungs team.
    aber geschter sinds eifach schlächt gsi und spanie hät für de sieg nöd emal müesse brilliere.

Zitat von Reto

Und wieso nervt er dich denn genau?

wil er besser usgseht als de rolic :mrgreen: :mrgreen:

und birebitzli meh verdient :razz: :wink: :wink:

ich ha mini saisonkarte also nonig wiederbstellt - nonig dezue cho. und irgendwie schisst mich nomal so e grottesaison a. vor allem, wännt dänn no an a**** frürsch i dem teil, wo sich stadion nännt :roll: :roll:

und falls nöd, ischs au nöd tragisch!!!

huere affetheater, ich wür no meh kerosin inhaliere :roll: :roll: