Beiträge von Caro
-
-
-
-
mittlerwile au e bestätigung vom zsc via sms cho. er hät en zweijahresvertrag underschribe.
rob cookson wird sin assistent. -
-
-
Zitat von Simms
Wie kann man hoffen, dass der fc sion verschwindet? CC wegzuwünschen okay, aber sion gehört einfach in die nla und hat ja auch mehr zuschauer als die beiden zürcher vereine...
klar gahts mir primär um de herr cc, wo sit jahre eifach chli waltet und tuet wies em grad passt... und ich bin sicher nöd die einzig, wo sich im höchschte grad drüber ufregt.
-
Zitat von Modano09
CC kauft weiter ein, Kyle Lafferty von den Glasgow Rangers ist der neuste Transfer.
sorry, aber hoffentli putzts de verein endlich mal!! genau wie klote!!
-
Zitat von easy
Ja, liebi Caro, zum Glück hättsdi nöd putzt. wär doch schad. Aber villicht lisisch emal im "overtime" uf sitte 10 de Artikel über die nöi Saison und d'vorbereitig bevor so wichtig tuesch, gäll.
wichtig tue?? häsch chli eine...
ich hans tatsächlich nonig gläse. ha meh glacht, wil de name bi de einte user da ine gwüssi aggressione dörfti uslöse (also eigentlich nur bi eim
). muesch di drum au nöd für so wichtig näh, es hät nämli nüt mit dir ztue gha! -
-
-
wiedermal "join me" gloffe, löst bi mir jedes mal hüehnerhuut us

-
Zitat von Champs-de-Mars
Ist mir schon bewusst, nur zählt das für das kommende Spiel überhaupt nichts. Die Deutschen bis anhin klar stärkste Mannschaft des Turniers. Sehe dort vorallem Vorteile in der Offensive, während sich Italien immer wieder schwer tut mit Tore schiessen (Penalties mal abgesehen).
Hätte lieber die Ronaldos oder die Tiki Takas als Gegner gehabt.
ich versteh vor allem nicht, was alle an balotelli finden. ok, er ist eine kultfigur für die einen, aber herrgottnomal, was für en chancetod!!!
-
-
-
-
-
ich ha mini saisonkarte also nonig wiederbstellt - nonig dezue cho. und irgendwie schisst mich nomal so e grottesaison a. vor allem, wännt dänn no an a**** frürsch i dem teil, wo sich stadion nännt :roll: :roll:
-
Zitat von Larry
http://www.20min.ch/sport/fussball…obleme-16136850
De chunt nüme!
genau s'glich hani au dänkt!!
-
Zitat von LarryAlles anzeigen
Wer glaubt Kloten spiele jetzt hinten rum täuscht sich.
Mit Gaydul ist ein finanziell sehr potenter Mann in den Club gekommen.
Dass man sich von Eldebrink und Wick trennt ist bloss, um gutes Wetter zu machen.
Der grösste Witz ist, dass die Gläubiger auf ihr Geld verzichten sollen!
Die wären schön blöd, aber ich bin mir sicher dass sie es machen werden, sind ja wohl alles Klöti Fans.
Fetscherin wäre gut beraten, sein gesamtes Geld einzufordern!
Ich glaube nicht, dass Gaydul hinschmeisst wenn nicht alles so läuft wie er will.
Im Gegensatz zum Fall GC ist er jetzt schon viel zu tief drinnen, er kann gar nicht mehr anders!
und falls nöd, ischs au nöd tragisch!!!
huere affetheater, ich wür no meh kerosin inhaliere :roll: :roll: