Beiträge von Caro
-
-
Zitat von snowcat
ich hoffe doch lippestift und handtäschli passed zum tenu und zum haarbändeli von salatic...

au marketingtechnisch en riese coup

-
-
-
-
gits im forum problem mit bilder ifüege?
bi mir chunt immer d'fehlermäldig, dass d'grössi vom bild nöd ermittlet chan werde... -
-
-
-
Zitat von snowcat
chan ich en niened gratis abelade...

-
nachdem ich dank dim sohn au erfahre han, uf wellem sänder die spiel übertreit werdet :oops: hani die letschte zwei spiel au drigluegt. hüt morge ehner zuefällig, wil i ufem sofa igschlafe bin und dänn nach de erschte pause kurz igschaltet han. sie händ dänn grad s'4-0 gschosse gha, hani de rescht vom match no ufgno (mit wahrschinli 3458934 werbe-underbrächige
) und bin go schlafe. -
Zitat von Thomi
holy shit, 20°C :-o
das bi dere Hitz überhaupt no chan tschutet werde?!
haha eusi kommentatore sind scho die geilste!
schomal temperatur gmässe amene australian-open? und die spieled dänn nöd nur 90'....pfffffde beni isch wiedermal ganz, ganz schlimm... sorry, wänni mi wiederhol!!
und ebe, die arme manne spielet ja nur für kost und logis :roll: :roll: -
ich hab die ganze regel-/schiri-diskussion mal hierhin verschoben, damit der em-fred damit nicht überquillt...
-
Zitat von Reto
Ha ha, Tippschpiel.
Bi eus im Gschäft sind die drü, wo meined, sie seged die gröschte Fuessball-Experte momentan rächt abgschlage ;o)ich ha bis jetzt genau 2 spiel richtig tippt... :roll:
aber bi 20.-- isatz tuets mer nöd weh.dütschland muess eifach europameischter werde, dänn hol ichs wieder use

-
Zitat von Mirko
Geschter bi Spanie-Italie. Und gemäss Akündigung isch er au hüt bi England-Frankrich wieder im Studio...
Mir häts glanget, ich luege jetzt amigs ufem dütsche Sänder, det isch au s'Niveau vom Kommentar rächt viel höcher. Nur de Glatzchopf findi no interessant
da wäri nöd sicher... ha nur paar kommentär uf fb gseh, die müend sich am samschtig extrem über de ard-kommentar ufgregt ha. schlimmer als de beni chans aber nöd si, chamer de nöd endli pensioniere?!?!
und ich mach definitiv nüme bimene tippspiel mit

-
-
Zitat von Simms
Ich verabscheue schiris eigentli, scho immer so gsi. Aber han mi die letschte paar jahr so ufgregt, dass d schiris bi jedere hand am ball gad uf de punkt zeigt hend. Es hands muess absichtlich di und das isches sehr sehr selte.
ganz unrächt häsch scho nöd... aber i däm fall ischs öppe 3mal hinderenand gsi und das muess mer eifach gseh mit 6 offizielle. das mit de challenge hani mir au scho überleit, jedes team hät pro match 3 zguet oder so und fertig wärs mit däne diskussione.
-
-
-
mein gott, holland unglaublich harmlos!!

guet, de schiri MUESS das hands zwingend gseh!
zum glück hani ja bimene tippspiel mitgmacht... 3 spiel, 0 pünkt