Beiträge von Caro
-
-
ha bi sämtliche bricht hüehnerhuut, gott bin ich scho nervös....
-
Zitat von Gysino
aber wäge dem will ich no lang nöd, dass basel oder chloote erfolg händ irgedwo, egal wo.
so isches! wird sich bi mir au nöd ändere, au wänn das paar "kindisch" findet. aber wieso söll ich en verein, wo ich hasse, international uf eimal understütze :roll: :roll:
p.s. bi mir chämt dänn eifach no gc dezue bim fuessball :razz:

-
-
-
Zitat von Gysino
alles klar :oops: isch irgendwie a mir verbi :oops:
-
-
Zitat von Heins44
was sind scho 6h auto bzw. car fahre fürnes Finalspiel? en dräck...
chasch ja underwegs z bravo lese...
bruefstätigi lüüt känsch? nöd jede/jedi chan am 3 oder 4i en abgang mache... guet, du chunsch vo de sozialhilf vermuetli no en uswärtsspiel-bitrag über, chasch drum nöd so mitrede.
stimmt, han s'bravo ja abonniert, aber s'bravo girl findi ebe fascht no interessanter. chan dir die gläsene zitschrifte ja dänn zueschicke, dänn häsch öppis für d'uswärtsfahrte du superfan!
-
-
der vorverkauf für spiel 5 in genf geht übrigens am montag um 15 uhr los
-
Zitat von Mushu
Mein Gott!
Irgendwie kommt das mir hier so vor, als ob da innerlich doch sehr mit einer Niederlage heute Abend gerechnet wird.
Memmen!
Ich denke mir, dass heute ein Sieg kommt. Alles andere würde mich erstaunen.
siehe spiel 3 im jahr 2000, als wir mit einer stark dezimierten mannschaft, aber mit viel herz und kampf in lugaNO gewonnen haben!
-
-
-
Zitat von Lolo
gisch wieder alles das gfallt mir a dir, mir hättet dich öpe chönne bruche bi eus, voralle wo so chlootener tussis det ghocked sind, das heisst bis 5 minute vorem Spiel und den händ's es igseh.....
Gruss Lolo
muesch nur säge, ich bin nur 1min vo eune plätz entfernt. jederzit gern

p.s. hetsch doch nur din kristall ufs goal vom genoni tah!!

-
-
Zitat von BlueYellowSide
Ihr ihr ihr,.... wieso eigentlich immer ihr?! die Mode-fan sind vielleicht die die überheblich sind , doch die haben ja sowieso keine Ahnung!
wänns der nöd passt, dänn verzieh dich doch wieder det here, wod gsi bisch...

und nei, ich red nöd vo modefans!
ähm, händ ihr überhaupt no anders?
-
-
-
Zitat von rcastelmur
was läuft denn hier? war die torverschiebung für die niederlage verantwortlich???? sicherlich nicht. also schreibt nicht so eine scheisse und bleibt objektiv.
wenn man bedenkt, dass das 2-3 gegeben worden wäre, hätte der hcd die letzten 2min ziemlich zittern müssen. das ist nun mal fact und es schreibt hier auch niemand, dass wir nur deswegen verloren haben!
nur, dass es den spielausgang massgeblich hätte beeinflussen können.dass wir gestern schlecht gespielt haben und die leistung ungenügend war, liest man hier zur genüge.
also auch für dich: wer lesen kann, ist klar im vorteil :roll: -
Zitat von Ari
haha am forster sin check isch typisch...suuberer chan en check gar nöd si...klar dass das dhcdler wieder andersch gsehnd
:roll: :roll:
herzig, wänns wieder brüelet, immer werdets benachteiligt...
vor allem isch de forster halt eifach chli en fätze im gägesatz zu gwüsse gägespieler und wänn geschter öppis korrekt gsi isch, dänn sicher de check!