Beiträge von werni
-
-
Chans gar nonig glaube. Blibsch immer eine vo eus
-
-
Verlüre isch s'einte d'Art wie s'Anderi
-
wänn eusi jungs alles gänd uf em iis isch mer persönlich glich was suscht det unde no passiert
-
Zitat von Champs-de-Mars
Da chömti dä Santala ziemlich flach use, prügle isch nöd grad sini Stärchi. Anderi Sache defür chan er ziemlich guet.
Woher kommt eigentlich die nun schon öfters gelesene Abneigung gegenüber Santala, mal abgesehen davon dass er bei Kloten spielt?
Muesch dem Santala nur emal es bitzli zueluege
wänn er nöd am Puck isch, was de schtändig mit em Stock uffüehrt wänn er amene Gägner verbifahrt isch under jedere Sau. Das isch nöd will er bi chlote schpielt sondern das isch eifach so. -
-
-
Zitat von Larry
Ich weiss auch nicht ob er knipsen wird, aber allein sein Name bringt wieder mal Leben plus ein paar zusätzliche Nasen in die Halle.
Der Match gegen Rappi vom nächsten Dienstag wird zum Event!
Sollte er knipsen wird er einer wie Krutov werden, die Fans werden ihn lieben!
Und er wird knipse -
Zitat von Studi66
letscht saison isch das glaubs xi...chlootte hät e 7:3-Packig im Halästadion übercho und dä Santala hät sich äm Pittis "aaggnoh"...wie grooosss isch doch d'Empöörig xi übr die ach so hinterlistig Aktion vom Santala. Ja, es isch es wahrhaftigs Drama xi, de UNO-Rat het müesä iigschalte werde und und und...ja und geschtr genau dasselbe umgekehrt. Also...locker bliebe!
PS: zum d'Woge glette: dä Sieg gaht in Ornig. Dä Flüeler hät starch krazet!
Lueg bitte mal em Santala zue was de wärend 60 Minute mit em Stock macht wenn er nöd am Puck isch. Das isch en riese Trottel.
-
Apropos Nostalgie. Ich glaub mir sind de erscht und einzig Club i de Schwiiz gsi wo als Usländer drü Pole gha hät. Gruth, Tkatc (Tor),Christz (eventuelli Schribfehler bi de Näme sind z'entschuldige).
-
was mich am meischte ufgregt hät isch die schtändig Liniewächslerei. Da laht mer vier Schtürmer (Bühler,Bastel,Ryser,Altdorfer) dusse und bringt de Schnyder als Schtürmer. Was söll das???????????????????????????????
-
-
Zitat von zztop
De Portioneplauderi nim ich scho lang nüme ernscht
-
Ja Onions Bern tönt doch würklich nöd schlächt.
-
Ihr chönnd mi für verruckt erkläre aber hüt abig chere mer die Serie!
-
Ich han de Mitch in Winterthur gseh und han's Gfühl gha de isch gar nie weg gsi. Wie de mit em Bärtschi und em Down harmoniert hät isch nur vom Feinschte gsi. Au wänn er nüm de schnällscht isch geniali Päss hät er no alleweil druf. Wänn mer id Gsichter vo de beide jüngere glueget hät isch mer de Idruck nöd los worde, dass sie enorm viel Spass gha händ mit em Mitsch zäme z'spiele
-
villicht isch z'Canada doch no eine ume wo d'Grossmuetter mal Schwiizeri gsi isch.
-
Zitat von backinreality
Nochmal zum Abrunden meines Beitrages, das die defensive mit 95 Toren nicht die Beste ist versteht sich von alleine. Das man mit defensive den Meistertitel gewinnt, das stimmt auch. Nur wenn du fähig bist ein Tor mehr zu schiessen und dies traue ich unserem Sturm absolut zu, dann kannst du hinten fünf kassieren und vorne eines mehr schiessen. Mit 5 Toren gewinnst du normalerweise 3 von 4 Spielen in der Schweiz, also eigentlich auch das von gestern..
Doch die gestrige defensiv Leistung war so viel schlechter und dies lag nicht alleine an den Verteidgern, sondern an der ganzen Mannschaft. Um Edgar etwas freude zu bereiten, ja es war wohl auch schlechtes Coaching von aussen.
Aber unsere Mannschaft hat das Potenzial auch defensiv Top zu spielen auch wenn Müller/Reist nicht wirklich in Form sind. Obwohl man ehrlicher Weise zugeben muss Müller gefällt mir zwar nicht und ist nicht wirklich present, aber seine Fehlerquote ist nicht sonderlich Hoch... Achte mich nicht immer auf Ihn, aber meines erachtens spielt er relativ solide...
Und ganz zum Schluss noch mein Tipp, wir werden mindestens in den Playofffinal vorstossen und dies dank einer defensiven Topleistung in den Halbfinals. Dann möchte ich gerne alle "Heulsusen" nochmal hören wie schlecht wir wirklich sind, dann wird sich aber wohl keiner mehr getrauen etwas zu sagen, ganz im Gegenteil dan ist es die beste Saison, die geilste Saison etc Ich meins nicht persönlich - Kritik JA - Polemik NEIN
Gahn ich mit Dir einig
-
De Suchy isch für mich defensiv definitiv de bescht Verteidiger i de Schwiz. Eine wo i de heikelschte Situatione sini Rueh nie verlürt und meischtens no en gschide pass spielt döfsch nöd ga la