mer mues en nöd zu GC schicke, aber mer mues em jetzt emal e Pause geh.
Beiträge von werni
-
-
Zitat von Trodat
Aha, jetzt gahts wie erwartet los, mit em allseits beliebte Bashing. Wobi mer ja nöd alli Poster chan Ernscht neh!
Wie diversi mal gsait worde isch, es isch es Superjahr gsi und es würklichs PO-Fieber isch au bi mir das Jahr nöd ufcho. Warum sölls oisne Jungs anderscht gah?
Äs paar Wuche nach em gröschte Erfolg wo a CH-Mannschaft im internationale Iishockey ja erunge hät, isch es schwer. Und nach em 28.1. hämmers alli gahnt, das oisi Manne nöd i de POs achömmet. Dä Virus isch wohl de Realistischt gsi vo allne. Aber ghofft han ich trotzdem bis am Schluss.
Logo, au ich bin bitter enttüscht, aber nach es bitz Früehlig/Summer fangts dänn wieder bi Null a. Und ich hoffe, dass nöd zviel a de Mannschaft gänderet wird. Wer sottig Stuss uselaht wie z.B. de Suchy, etc. muesch gschickt werde - sorry, dem chamer nöm hälfe!
Ich jedefalls froi mi jetzt scho uf die nöchscht Saison! Allne zäme e schöni Zyt und holet oi känn Sunnebrand.
ZSC SUSCHT GAR NÜT!!!
Das isch au mini Meinig!!
-
-
Eusi Jungs händ gnueg Charakter, dass sie die Serie nöd 4:0 verlüred. Morn günneds und dänn chasch si nümme brämse.
-
Es chan nanig verbi si, dänn mini Saisoncharte isch bis im April gültig.
-
Zitat von Larry
Tagi im Muul....
Habe mir eben das 59:50 Shirt übergezogen.
Darin fühle ich mich irgendwie glatt 10 Jahre jünger!
Wär hät das eigentlich gmacht? De isch doch am erschte Grillfäscht debi gsi, oder?
PS: Eine bessere Motivation gibt es gar nicht mehr! Simpson braucht den Jungs nur all diese Berichte zu zeigen, in denen unsere Truppe runtergemacht wird, Luft draussen, Saisonhöhepunkt schon gehabt, etc.
Die Jungs haben genug Stolz und Ehrgeiz um nun noch (mals) einen Gang hochzuschalten!und nöd vergässe gnueg Klass!
-
Und jetzt tüend mer de Vacherin schmelze!
ZSCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
-
-
Für mich sötted au Pittis, Gardner, Sejna/Trudel (abwächsligswis)uflaufe. Suchy und Sulo sind für mich gsetzt.
-
so und jetzt Fyrabig. Ab uf Rappi läck bin ich nervös.
ZSCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
-
Ich bin nur stolz uf eusi Jungs.
Und am Mittwuch gits nur eis usewüsche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die Halle muess explodiere so dass de Putin ZSC Fans als Gheimwaffe für sini rot Armee muess engagiere -
Zitat von domibe
Das mit dem Glas stimmt
Und dann ist das Zeugs noch so teuer:D
ha-haa de after Match Party häts bis am eis ja nur 1.50 koschtet häsch di halt i dere Zit müesse zueschütte. Und am 10vor no es paar uf Reserve neh, es hät wänns früsch zapft worde isch nöd besser usgseh als nach ere Schtund umeschta.
-
Eis chan ich eu säge was da geschter i dere Halle abgange isch und nachher a dere After Match Party.Han ich no sälte erläbt. Wo dänn au no d' Spieler in Club cho sind isch ganz fertig g'si.
Die finnische Zueschauer händ schtändig blöd hindere oder übere glueget und sind nüm drus cho wa da abgaht.
Danke allne Fan's wo au debi gsi sind und jetzt düemer au no d'Russe verschrecke. -
wänn's nach 60 Min. unentschiede isch und de Z i de Verlängerig oder im Penaltyschüsse günnt händ beidi glich vil Goal g'schosse. Will es chunt nur no eis Goal dezue.
Im Heimspiel isch nach 60 Min unentschiede gsi plus eis Goal im Penaltyschüsse.Gruess Werni
-
-
Bin extrem glade für hüt abig. Bsunders sit ich am Zaugg sini Prognose i de Aargauerziitig gläse han hüt am morge.
Nach sinere meinig isch de Z absolut Chancelos wil si behäbig, langwilig und arrogant sind und i de Quali unsäglich langwiligs Defensivhockey g'schpielt händ.
Debi hät er si als Co Kommentator im TC amigs e so globt wills Defensiv so guet schtönd.
De chasch doch au nöd für voll neh, oder besser chasch en nur voll neh. -
Nöd gschlage, vernichtet händ's die gälblaue Affe!
Danke Jungs das isch so en geile Abig gsi! -
Hüt Abig packed mers
Bin scho grausam nervös, das isch meischtens es guets Zeiche.
Lolo hüt für es Bier vor em Match?
-
Zitat von Lolo
immer no besser weder als HCD-Fan lebe........
Gruss Lolo
P.S. weisch wenn es Saison als Z-Fan überlebt häsch chasch dir de jährlich Arzttescht spare, drumm sött sich Krankekasse mal überlege ob sie nöd eusi Saisoncharte well uf d'Lischte ne
Perfäkt Lolo und wänn mers so lang wie mir überläbt händ. sötteds au grad na s'Bier vor em Match überneh!