Wen du jeweils neue transfers erhälst fängts wieder von vorne am
Beiträge von Mitsch 2006
-
-
viel text für eventuelles...
-
für mich isch de suter en geile spieler mit eim a de siete wo en lanciert...aber eine wo meint, de chraftufbau nämi im bewegluchkeit und sprützigkeit hät i de nhl nüt verlore...
-
da spillt am dütschland cup statt de schwiiz e mannschaft mit em name ,,top team peking,, vermuetli gschponsered vo corona worldwide...
-
gündogan...aber es sind wirklich fast ausnahmen...
-
Komisch, uf dä SIHF-Siite isch für morn no kei einzigi partie usgraut :-o
Gits ächt zum erste mal e vollrundi? wär ja voll geil, endlich mal 3 volli blöck
@Mitch, ich blib dra
?komisch, wän ich hinderluege gsehn ich öpis chlises am horizont, bisch du das...? id nöchi gsehn ich schlächt, chöntsch also au das sie, won ich als min schatte aluege...aber würd au nüt mache, muess eifach wie de luky luke schneller als min schatte sie...

oder wenn zwei sich streiten, freut sich der dritte...
saison isch no jung und bi dene unterschiedliche spielzahle pro team isch no nüt würkli ussagechräftig...
du muesch ufs datum luege, nöd uf de wuchetag...
-
ob das ganze so noch sinn macht?
ja klar, sonst seh ich am tv zum 2. mal dieses jahr sportliche Rückblicke bis zum geht nicht mehr
-
wird spannend, eb dklübs überhaupt wieter spieled.....
-
also ich stell mich druf ii, dass ich wie im früelig sändige wie wm 1976, peles karriere, das deutsche wm wunder in bern und ähnliches am tv luege bis endi jahr...
-
yep, han ich mir dänkt, da chunt ebe d'erfahrig zum zug

bin grad usgschosse was transfers anbelangt, muess no 3 wuche mit dem kader us cho :-o
es bliibt spannend
deine worte in gottes ohr... nächsten mittwoch kommt die allgemeine zuschauereinschränkung und darauf stoppt die liga die meisterschaft...meine prognose...
-
afang saison nimm ich immer die billigschte gooli, damit ich meh gäld für feldspieler ha...
-
Die Verträge von Verteidiger Dario Trutmann, sowie der Stürmer Dominik Diem, Raphael Prassl, Axel Simic, Dominik Diem, Reto Schäppi sowie Top-Center Garrett Roe laufen aus.
Diskutieren wir doch über diese Spieler. Wen wollt ihr halten bzw. würdet ihr ziehen lassen.
Ich persönlich habe von Diem mehr erwartet. Truttmann auf jeden Fall halten.
de schäppi hät für mich enorms gähn potential
-
find ich ok....nur bei normalsterblichen wird.leider überhaupt nicht differenziert..
Und auch nicht ein zweites oder drittes msl getestet...
-
klar aber wenn einer 5 mio kostet aber nach 5 spielen schon 150 punkte hat, wird er nach 20 spielen immer noch mindestens 8 mio kosten, falls er nicht mehr tridft und keine strafen erhält
-
mit der skill liste kannst du zum beispiel nach spielern suchen, die wenig kosten aber schon viele punkte gesammelt haben und bei den nächsten bewertungen im wert steigen wird..
-
die für Transfers wichtige still liste ist jetzt aufgeschaltet
-
@Mitch
Gspürsch min Atem im Nacke!? :twisted:
Dani8
ich hoff du häsch die Ziit gnosse, wo vor mir gsii bisch!?heheh, chli dirtytalk ghört däzue....
ja ich gspür en...chöntsch evtl. no zäh butze...

-
ein schönschwätzer ist magnin nicht, war er auch noch nie. klar, dass nützt uns natürlich nichts...passt aber zu papa winters aussage: die spieler setzen die vorgaben magnins nicht um!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
ääh... da sagt man: der trainer erreicht die mannschaft nicht mehr...und entlässt ihn
-
wäns mit em ghetto nur nüd en brunner git.
.völlig überzahlt und überschetzt...😒
-
vielleicht mal eine rochade...magnin for president...und de hund vo canepas als trainer...