Beiträge von Simms

Ja tip top de saisonstart und bitzli guet tuets scho, d resultat gseh, nachdem all so gschreit händ wege de vorbereitig. viellicht tscheggts ets endli au mal de hinderst und letscht, dass d resultat us de vorbereitig nüüt aber au würkli gar nüüt ussäged!

ach chum, was het de koller scho chöne mache mit dem rüppelteam? ich denke, mit dene mannschafte woner jewils zur verfüegig gha het, hetter meh oder weniger s beschte usegholt, nie abgstiege, eimal zweite und das mit somne rumpfteam, was wottsch no meh?

Zitat von zsc7

die junge spillet alli ide nati B bi gck. es hät sogar einigi spieler mit jahrgang 1988-1992

Ja das weissi scho. Aber ich denke genau, dass en Spieler i 2 Jahr NLA sich no dütlich wiiter entwickle chan, als nur ide NLB.

Ja, mit betonig uf wird en guete goalie, uslehne, 2 jahr a langnau oder biel (besser als de schoder und de caminada isch eineweg jede goalie) und denn chamer denn immer no wiiter luege. i mine auge sött de zett eh meh spieler a chlini clubs uslehne, au z.b. en aurelio lemm hetmer z.b. mal chöne 1 jahr uf langnau uslehne und luege öber sich ide nla chan duresetze. und ja s gäbt sicher no vieli anderi jungi womer das so chönti mache.

gsehnich ähnlich wie de gysino, bin au eidütig für en usländische goalie, erstens will mich die schwiizer, wo in amerika gsi sind, wie stefan, manzato nöd würkli überzüget, zweitens will die gstandnige schwiizer goalies (bührer, rüegger, weibel) nöd (nüme) gnueg guet sind und s drittens suscht nurno jungi gäbt und de zett chan sichs nöd erlaube, im goal en junge z ha.

pro finn, ebefalls.

Schiint en eher verdiente Sieg gsi si, wichtig mal die erste 3 pünkt izfahre, schomal meh als chloote, wo ja ide vorbereitig soooo guet gspielt het, wiemer da ine het chöne lese.

Übrigens es grosse Kompliment a DRS 4 Konferenz, zum im Hindergrund lose, würkli sehr guet, gueti Kommentatore (abgseh vom Bündner bi Davos), aber suscht würkli tiptop, schnell umschalte, etc. Und das säg ich, als absolut kein Fan vo irgendemne DRS...

Zitat von Reto

Was isch dänn dete z.b. nöd möglich, wo's bi anderne Aabüüter git? Im Advanced Modus isch mer doch relativ frei.

Ja, ich hans gar nie miteme andere Abüter probiert, drum chanis der nöd säge, ich han eifach bim gstalte paarmal s Gfühl gha, schad isch das ets nöd möglich. Isch allerdings au scho öpe Jahr her, muess mal luege, öb die no immer die glich Software händ.

Also ich hans scho zweimal mit Ifolor gmacht und bin eigentli ziemli zfriede, klar es isch nöd alles möglich bide Darstellig, aber schlussendli chunt s Buech immer guet Zuestand, gueti Qualität und wienich finde zu faire Priise. Aso für mich stimmts.

Isch würkli beschti Underhaltig. Und öpis muemer scho säge, es isch agnehm, dasses auno en Radio-Sender git, wo au intressanti Gäst interviewt und nöd nume Miss-Schweiz Kandidatinne, wo postpubertierendi Sprüch vode Moderatore beantworted. Wemmer mal es Ziitli lang Energy lost, denn verstaht mers aso, dass die kei Frequenz überchömet.

Zitat von Larry

- CL wir kommen (Fc Schwiiz Fans bleibt zuhause! - Spuchband der SK)

Denn müssteds aber wieder in St.Galle spiele oder isch es halbvolls stadion anere Champions League würdig?

Zitat von Messier

Klar, häsch rächt.
    Aber;
    es isch, mer muesses eifach immer wieder säge, en Skandal sondergliche was i de gröschte Stadt vo dem Land passiert. Absolut hinderschtes Provinz-Niveau !

:skandal: :kotz:

isch halt d frag wiemer provinz definiert, bspw. arsenal het au ca. 10 jahr rechtsstriit gha bis s neue stadion hend däfe boue, isch ets london au provinz-niveau? :roll:

Naja, mal luege, öb de ide schwiiz nomal e chance überchunt. Wobi eigentlich het de Guatelli sehr an Costanzo erinneret, woner früsch zu Basel cho isch, da hetmer au s gfühl gha, wow die hends gschafft no en grössere flügefänger als de Zubi z chaufe und ja mittlerwille ischer ziemlich sicher de bescht NLA-Goalie.

Zitat von Schäri

inwifern typisch? git ja au schwiizer (mannschafte) wo ide entscheidende phase no besser sind... roger, lambiel, cancellara oder aber au d schwiizer nationalmannschaft, wo z.b. bide em-quali 04 im entscheidende spiel gege d ire kei nerve zeigt het. ich han s gfühl d schwiizer hend eifach chli s gfühl, dasses immer no vergänd, aber ich denke, wemmers mal chli neutral aluegt, isches gar nöd umbedingt so...

Ja guet, er het scho immer gseit, dasser zu basel wett, solanger no im beschte alter isch, aso muesster scho i de naegste 1-2 jahr wechsle, vo dem her machts sinn.

trotzdem wers vollpickt!

Zitat von Larry

Undänkbar bi ois!

Wer au schwierig bi eus, denn müsstisch am afang so die halbguete zieh, will die beschte wohl is usländ göchted.

isch allerdings au pervers, dass usgrechnet d amerikaner dete gäge die freii wirtschaft sind.