Beiträge von Simms

Findes ja au völlig übertribe, vorallem die wo ets scho vorrät (ah nahrigsmittel und tamflu) chaufed, aber früener oder später wirds ja wohl scho mal zunere weltwiite epidemie cho. erstens werdet d vire immer "besser", wills dur d medikament sich entwicklet, zweitens wird dur die globalisierti welt en virus schnell i die ganz welt verteilt, währends früener relativ langsam gange isch und drittens wärs au eifach wieder mal ziit, wemer lueg, wie d abständ zwüsched epidemie bis ets so gsi sind.

trotz allem isch die panikmache vode medie völlig übertribe, wie gseit, es gseht alles anderi als denach us, als wärs dasmal würkli schlimm, es gseht ener denach us, als wärs die nägsti sars, vogelgripp-medie-hysterie.

Sid wenn lauft eigendli de ganz Uswärtsverchauf über d Fanclubs. Irgendwie hanich in erinnerig, dassich bis vor ets dem jahr d bilett immer direkt kauft han, aber evtl tüschich mich. Ufallfäll isches eineweg behinderet.

Zitat von Larry

In Russland ist übrigens der 1. (UFA) gegen den 16. (!) rausgeflogen!

Es ist einfach so: Die Spitzenteams sind schlecht auf die PO's vorbereitet, weil sie am Schluss der Saison nicht um Positionen kämpfen müssen, im Gegensatz zu den Teams am Strich.

naja, isch ja vor ca. 5 jahr nonig so gsi, das isch ets chli e momentani erschinig, d liga isch sehr usgliche, ich glaub aber nöd, dass das d regle wird ide nägste jahr, alles wird wieder normal :)

Zitat von Blackstar

Wir wär's mit Dubé ? :roll:

Aso denn gibich mini Saisoncharte ab, erstens es verdammts arschloch und zweitens de verlürer in person! högstens no de ballack chan da mithebe...

wenn denn doch lieber eine vode schwiizer verteidiger vo bern...

[quote='Lionking']...denn nachher lief kein Spiel mehr gut, sinnbildlich die beiden letzten Morkssiege gegen Biel.

[quote]

Naja, nach der ChL konnte der ZSC wirklich nicht mehr an vorige Leistung anknüpfen. Aber ein 7-2 kann man beim besten Willen nicht als Morkssieg abstempeln.

Aber wie auch immer, bei mir ist der letzte Funken Optimismus noch nicht aus. Jetzt muss Fribourg das Ganze am Donnerstag zuerst noch nach Hause bringen und wenn es dort nicht klappt, wer weiss wer weiss. So gross waren die Unterschiede in den bisherigen Spielen nicht und das obwohl der Zett Lichtjahre von einer guten Leistung weg war.

Also zerscht mal zum Spiel, de Zett het schlicht z viel individuelli fehler gmacht, vieli fehlpäss, einzelaktione, etc. Aber das isch halt eso, wenns nöd so lauft, ets müends halt würkli über de Kampf zrug id Serie finde, gege Genf im letschte Final hets nach 2 Spiel au vorallem ratlosigkeit gäh, will genf defensiv guet gspielt het und mir nöd würkli es rezept degege gha händ, das isch dasmal ähnlich, da liit schono öpis dine.

Und ets muessi doch no es Wort zum Edgar verlüre. Du hesch meistens Recht gha? Isch das din Ernst? Im Archiv vo dem Forum würd mer MINDISTENS 50 Posts vo dir finde, wo du schribsch, wie schlecht de Kreis coacht, wie schlecht er als Trainer überhaupt isch. Nacher ischer Meister worde mitem ZSC. Du hesch ide wichtigste Frag absolut unrecht gha! Und du bisch au eifach himmeltrurig, wie ide Misserfolg immer wieder hinde füre chunsch. E typischi Schwizer Mentalität, wenns en Misserfolg git, hends alli gwüsst und s isch ja klar gsi dasses so chunt, zum chotze!

Was hätten sie dann erst gemacht, wenn einer der Skandinavier die Champions League gewonnen hätte? Genau 3 Teams in der Champions League haben ein grösseres Stadion als der ZSC und das ist Berlin, Bern und Prag.
    Wollen sie somit künftig den Victoria's Cup dem Champions League Gewinner geben, so müssen sie entweder auch mit 8'000-10'000 Zuschauern Gewinn machen müssen oder die Teams müssen zu den ca. 10 Mannschaften in Europa gehören, welche ein grösseres Stadion als das Hallenstadion haben.

Achja und Supreme, hätte der ZSC ein eigenes Stadion, hätte es sicherlich kein grössere Kapazität als das jetzige Hallenstadion.

Zitat von Reto

Am Halleschtadion und Züri isch das au relativ wurschtegal, drum isch das die bescheuertschti Ussag vom Tag und wird's wohl au bliibe, au wänn de Tag no lang isch.

Die Ussag isch aso ähnlich bescheuert. S Hallestadion wird vieles opfere zum sones Spiel bi ihne z ha, da gahts au um werbig, etc, etc...

Bin ich der einzige, der findet, dass Flüeler im Verlauf der Saison immer durchschnittlicher wurde? Anfangs Saison war ich wirklich positiv überrascht, mittlerweile macht er praktisch in jedem Match einige Fehler. Naja der Mann ist noch jung, trotzdem schade, dass er die guten Leistungen nicht das ganz Jahr zeigen konnte.

Zitat von Uriella

Wieso denn au nöd ? Bringe sogar d Chraft uf Hockey go z luege :wink:

Du, sovil wie ide Medie gschribe wird, da wüssed sogar mir Hinterwäldler das am ZSC hüt s Stadion nöd zur Verfüegig staht und ihr zu ois chömed go uswiche. Dadefür musmer nur chöne läse und Tele Züri empfange, was das dänn mit Fremdhockeyschauer z tue het....ken Plan !?

Demit hesch dich eigentlich scho selber disqualifiziert... hüt isch en guete abig, de zsc gwünnt d champions league und alli rappi-affe verschwindet wieder vo dem board... (de steff isch usgnoh, de tummlet sich scho länger da ume und das ufeme ganz aständige niveau)