Beiträge von Simms

Naja, wemmer 6 mia. vom staat in aspruch nimmt, sött mer viellicht scho chli ufpasse, will dass d medie dadruf polemisch reagiered isch ja klar gsi.

Au die wo guet gschaffet hend das jahr hetted m.e. druf sölle verzichte, da au vieli vo ihne vermuetli de job verlore hetted ohni d staatshilf. denn chamer sich au mal eis jahr solidarisch zeige. s isch ja nöd so, dass ohni d boni en grausam schlechte lohn hetted.

und no zu rettigspaket: dass usgrechnet d banke hilf wend, wo vor 5 jahr völlig duredreiht wered, wenn de staat öpis het welle reguliere, beufsichtige, igrenze, isch scho sehr befremdend i mine auge.

Chasch ets bitte wieder abzische ussem forum? mer wüssed, du bisch nöd zfriede, als sind zfriede mit de saison ussert du... am beschte wirsch bern fan, die gwünnet fascht immer - ide quali...

Angeblich chöntet ja vieli verbänd ide aktuelle struktur nöd überlebe ohni die alljährlich wm, sprich sie bruched die wm, damit sich d verbänd chönd über wasser halte.

hmm uf welles wc sind ihr eigendli genau? ich han chöne ide pause gah, 2-3 minute astah und scho bini dra gsi, hettmich im gegesatz zu eu sogar positiv überrascht... und ja selbst im hallestadion muemer 2-3 minute astah wenns volle isch...

Zitat von Reto

Das isch ja s'Bittere! Es liit halt ebe doch am Schtadion und am ganze Drum und dra. Uf em Schtehplatz vergisst mer ebe d'Cüplifäns!

naja, ich wag ets z behaupte bimne match zsc-langnau oder so wär au imne stadion wie im lido nöd würkli viel besseri stimmig als im hallestadion...

Zitat von Joey_88

Sensationell echt!!!! :suff:

Aber was mich etwas wundert ist was Jan Billeter gesagt hat. Denn angeblich muss der Z jetzt mindistens ein Unentschieden in Espoo holen um weiter zu kommen. Da ein Sieg angeblich nur 3 Punkte wert ist und man auf die Tore nicht schaut....Kann sowas sein? Das wäre ja lächerlich! Wenn dann eine Mannschaft das Hinspiel z.B. mit 10:0 gewinnt und dann auswärts dann 1:0 verliert, geht es ins Penaltyschiessen...Das ist nicht wahr oder?

dann sollte man die playoffs schnell auch abschaffen, denn dort reichen 4 1-0 siege auch...

bin zwar au kein fan vom hallestadion, aber s 6-tagerenne isch sicher scho länger bekannt als dass bekannt isch, dass de zsc d champions league spielt, aso was sölleds mache? usserdem het s 6-tagerenne genau so tradition im hallestadio wie de zsc, vo dem her, bini usnahmswiis nödemal verruckt uf s hallestadion...

Zitat von Lolo

das gseh ich aber anderscht es isch für mich wie mit de uswärtsgoal regle also wenn de zB 1:2 i de Verlängerig oder P günnt wär Prag wiiter will sie gäge eus den me goal gschosse hättet, viellicht lieg ich aber falsch.

schöön's Weekend Gruss Lolo

aso, s heimspiel vom zett: zsc 4 prag 5. s uswärtsspiel: zsc 2 prag 1. und jetzt beides zämezelle, git je 6. somit chunts uf die tordifferenz gege linköping ah und da isch de zett besser, wills uswärts 7-2 gwunne hend.

das hends garantiert extra gmacht, jetzt wird ja überall drüber gredet, am fcb zahleds paar fränkli id juniorekasse und sie hend sehr sehr viel publicity, het sich doch glohnt.

weiss öper, ob d goalverhältnis vo allne mätch oder nur us de direktbegegnig zelled, falls 2 teams glich viel pünkt hend? das isch ja bi nur 4 mätch no relevant, chönt ja guet si, dass z.b. de zsc und prag uf 9 pünkt chömet... so ja wenns guet chunt.

Zitat von Mushu

Ich denke mir, Flüeler wird ein sehr guter Torhüter werden und in seinem "besten Torhüter-Alter" ein begehrter Mann sein.

Aber das "beste Alter" wird wohl erst in 7-10 Jahren kommen. Und so lange will ich eigentlich nicht warten, bis wieder ein Klassetorwart zwischen den Pfosten steht, der - über eine Saison, oder besser über eine Epoche - "den Unterschied" ausmacht.

Daher sehe ich in Zürich in 1-2 Jahren einen neuen Mann, der sich dannzumal im Alter zwischen 26 und 30 befindet.

Man dankt. Meine Meinung!

Zitat von Modano09

Nun gehts in die Verlängerung, unglaublich gegen Biel -.-

unglaublich isch ener was du bütisch... :

Zitat von Modano09

Die Lions führen übrigens 1:0! Sejna schoss das Tor in der 6. Minute (Grauwiler, Suchy)

zum chotze!

Zitat von Sputnik

Ich finde es eine riesen Sauerei was die elenden Genfer simulieren. Sowas müsste auch mal bestraft werden, das ist an Unsportlichkeit nicht mehr zu übertreffen.

Ich bin froh und natürlich stolz das unsere Jungs den Sieg geholt haben.

ZSC susch gar nüt!

wurden sie ja mit dem tor bei 5 gegen 2 :zwinker: