Herrlich und Sauguet gschribe, drucki us und hänks ad wand.....! I glaub i ha 4:2 tippt
Beiträge von siucs
-
-
Mir werded die Serie mit 4:1 günne, aber jedes Spiel üsserscht knapp, mit 1-2 Töpf Unterschied.
-
-
Gottseidank hani die Grippe jetzt yzoge. Ha mi scho am TV (nur 1 Drittel, dänn umgschalted) grausig gärgeret. Jetzt isch ja scho alles gseit und gschrybe worde, vo all dene Stratege im Forum und anderschwo. Eifach ä mega starchi Reaktion gäge das Biel zeige. Es wird schwer werde. Das gaht nume na übers Chrampfe, Chneble und Checke. De Flüeler bruucht 2 Täg Thai-Massage vom Feinschte, nöd am Buuch sondern a beidne Schlöfe am Grind, dänn chunnt das guet. De Reschte vo geschtert abhaake und let's go ZSCEEEE. Ich ha na ganz ä chlini Hoffnig. Am Zschtig zabig heisst's 1:1
-
Huere Seich. I lig mit Fieber im Näscht, Ticket hani abbracht. Lueg halt hüt zerscht de FCZ und nachher min ZSC im TC.
I hoff uf en Startsieg ohni Zittere. Bi trotzdem scho nervös. Wünsch allne wo i der HALLE sind, en geile Match mit guetem Happyend für Eusi. -
Wer de Kevin us em Baselbiet kännt, weiss, dass dä sini Bieler heiss mache wird gäg unseri. Das wird absolut kein Spazierganz. Die händ nüt zum verlüre. Nix mit Schone gäg Tschingge, sondern Vollgas ZSCEEEEE! Letschti Chance sich sälber heiss und unschlagbar zmache.
-
stiged ändli ab, stiged ändli ab, stiged ändli ab!
und das am beschte grad zäme mit eune ishockey kollege us em wald!
Sorry, das hani müese kopiere us em FCZ und Basler Egge. Was isch au nume los mit dem "Verein".
-
ich bin jetzt im 61 jahr....en alte sack, aber sit 55 jahr gits für mich nume de ZSC,ich han alli tüüfs und au höchs erläbe dörfe, das isch eifach nume na super, mega sackstarch, s'einzige woni vermisse, isch die halti, urchigi, verrauchti halle, womer d'murmelifigger i de kurve öppe einisch vermöblet händ. de wäg zum titel gaht nume über eus. finale zcs : lugano, 4:1
-
Mir blibed ufem Thron bis am Schluss. Chämpis scho im Chäller.....! Egal gäg wenn au immer, nümme lugg laah
-
positivs Zeiche gsetzt, meh nööd. Druf uufboue und wytermache. Qualisieger mit dem Team ist ein MUST, egal wer de Gägner wird sy, nöd spekuliere, eifach spiel für spiel näh und de 3er hole. De Wäg isch vorzeichnet.....CHAMPS!!!!
-
Shit, da i nöd cha i de halle sy, muess i wieder umezappe zwüsche ZSC + FCZ. Tja git eigentli nume 1ns....6 Pünkt
-
I hoff es chunnt e reaktion. bi scho bitz unruhig, ob die de schalter umlegge chönd. 4 rundene, dänn gaht's def. rund. ha d'hoffnig nanig verlore.
-
isch än guete Saisonstart gsy. Ziel muess sy under die erschte ZWEI, suscht gar nüüüüt
-
wird wichtig sein, das gestrige Unglück wegen Derek aus den Köpfen der Spieler zu bringen. Psychisch sicher eine Belastung.
-
Hoppla einfach gute Besserung. Komm gesund zurück. Kommt jetzht Mc Carthy wieder??
-
Die Fonduefrässer passed Eus eifach nööd....i bi bitz skeptisch....chönds ja na cheeere
-
Sorry, tuet mr leid.......pfffft
-
UND HINTER DEM AFF (SCHWABESACK) ISCH DE FCZ nach dem Bickel Abgang au hinterher gsy, aber gottseidank isch das im Sand verloffe... also viel Spass und eifach: IMMER HINTER UNS, IHR Nostalgieclubberer.....
-
ich mags de Chlötis ja ä bitz gönne, vor Dafos, SCb und villne andere. ABER EIFACH IMMER Ä GROSSES STUCK WYT HINTER UNS......NIE IN AUGEHÖCHI MIT EM ZSCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
-
Das war die goldrichtige Reaktion auf die schmerzlichen Niederlagen gegen Wien und Lugano. Weiter soooo...
Woher kommt denn der Schlegel? Unglaublich dieses Goali Reservoir. Hut ab.