Beiträge von siucs

fäbe + kollege
    vergiss jetzt emal die letschti verkorksti saison. 20 pünkt häsch rächt, händ weh tue. die saison chunnt's aber ganz andersch, da bin i mir sicher. gc wird für einige zyt vo dr bildflächi verschwinde, die händ ganz anderi problem. für de ciri tuet's mir leid. i gse gc und st. galle ganz hinde, de FCZ aber bestimmt under de erschte zwei. es isch gnuegtuig aagseit, nach dem ga laa i der letschte saison. eifach emal überlegge, wer i de letschte 5 jahr obe gmischlet het, nume psycho truppe bo bysel und eusi. mir tuet's fasch leid, dass i als zürcher einigi vo däne basler talent mittrainiert ha, wo si no junioren gsi sind. aber trotzdäm, de Z wird ganz obe mitmischle, wänn nöd sogar zuoberscht. lönd de fischer nume mache, nöd dryschnuurre sondern a die mätsch gah und let's go on. mir packeds.

hüt hett mi de zwerg im goal nid ä so schlächt dünkt. wänn er so wytermacht, vorallem bi de hoche bäll sini grössi besser und gschickter ysetzt, chammer de leeeoni vergässe. i glaub i mälde mi als goalitrainer, chönnt däm no einiges bybringe, glaubi
    susch bin i eifach froh, simmer wieder nr. 1 i dr stadt.

schissegal, die liebli. hauptsach die spiele wieder ihre fuessball wie früener vor ä paar jaahre. ueberhaupt was interessiered sottigi näbesache. farb und ufdruck hin oder her. mängisch dänki i bi im falsche film.

ich bin sowohl mit peter zahner, wie auch mit r. wyss (evz) ini Kontakt getreten. Die schieben sich die Schuhe gegenseitig zu. Angeblch haben wir 1 Jahr Zeit, vom EVZ das Geld zurückzuverlangen. Frage mich nur wie. Echte Scheisse. Ich lasse nicht locker. Mir geht es da um das Prinzip. Ich mache Terror bis der Krug zerbricht. Es gibt da diverse Optionen. Das ist ungeheuerlich, was da abgeht.

Meischterschaftsfaorit?
    cha nume de ZSC si, who else?
    das vo geschtert na bitzeli uuswite über drei drittel, weniger strafe näh, na ä chli konzentrierter as werk gaa, am KREIS, UND VORALLEM AM DAVE CHAMBER SINI DEVISE ...(DEFENSE FIRST)

DÄ CHUNNT'S GUET!!!

ONLY ZSC FOREVER