Und ich chan 30 Jahr däne go Mätsch luege und mir passiert das nöd!
I de Schwiiz mues ich nur jede FCZ Matsch go luege und innerhalb vo einere Saison hani es Problem!
Und ich chan 30 Jahr däne go Mätsch luege und mir passiert das nöd!
I de Schwiiz mues ich nur jede FCZ Matsch go luege und innerhalb vo einere Saison hani es Problem!
![]()
Alles vo eim und demselben Anlass.....
Obergääääähn!
Usserdem: Es isch in Kanada passiert! Kanada nicht gleich USA!
Zitat von Gysinoam chläus sött mer mal videos zeige vo boxerei WÄHREND NHL Spiel i dä zueschauer...oder
au vo college football spiel.ja, au in amerika gitts sowas.
Nei chum Gysin!
Du suechsch s'Haar i de Suppe!
Du weisch ganz genau dass das bim US Sport die absoluti Usnahm isch!
Ich bin scho all vier Major Sportarte (NHL, NFL, MLB, NBA) mehrmals go luege, und es häd nöd im Entferntischte Problem geh, obwohl immer au Fans vom andere Club ahwesend gsi sind.
Ich hans ebe au grad welle schriibe: Ich freu mich druf, 6 Mönet friedlich go Spiel luege vor bis zu 65'000 Fans, won ich so Seich nöd erläbe!
Zitat von snowcat
nöd nur immer flosklene, larry. wird emal konkret, bring bispiel bitte! danke!
Nur ein Beispiel, dass ich in Kürze gefunden habe und wo Canape kritisiert wird:
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/axpo_sup…?dossier_id=440
Ich weiss einfach, dass ich mich schon zig mal über seine lasche Haltung der SK gegenüber aufgeregt habe. Gegen Pyros im Letzi z.B. unternimmt er rein gar nichts!
Ich stimme dänn "Lets go Rangers" ah! :razz:
![]()
Habe eben ein Telefon gekriegt: Bin heute Abend in einer Loge eingeladen!
Das Gretzky-Leibchen hat wieder mal Ausgang!
![]()
Zitat von RetoEs paar Schtund vorher hani no gseit, dass ich das bim Canepa luschtig finde, wie er sini Südkürvler in Schutz nimmt...
Mit dem isch jetzt wohl au bi ihm fertig.Wobi mer au muess säge, dass das, was geschter abgloffe isch, im aagränzende Usland scho fascht normal isch bi Derbies.
Sit er Präsi isch chrücht er nur vor dene, und er isch au gäge alles suscht was für d'Sicherheit öppis würd bringe, er torpediert alles. Jetzt häd er Quittig übercho.
Das mit em Usland stimmt so nöd, in Afrika-Nord (I) viellicht, ja. :razz:
Zitat von Carode fanpass wird zudem au früehner oder spöter cho (ehner früehner, dänk ich). und de clubvertreter wirds relativ glich si, wänn das diversi gruppierige boykottieret...
Sie händ lang gnueg nur zueglueged und sind dene Gruppierige immer wieder in Arsch kroche.
Irgendwänn ist Ende der Stange.
Ein neues, reines Sitzplatzstadion bei dem die Sicherheit an erster (nicht an letzter!) Stelle steht reicht vollkommen.
Div. Dinge müssen radikal ändern.
Der Letzigrund ist, so wie er ist, ein Sicherheitsrisiko.
Es kann nicht sein dass die Polizei nicht ins Stadion darf.
Diese Hobby "Sicherheitsleute" haben nichts im Griff!
Der mit den Stehplätzen muss gestorben sein, für alle Zeiten.
Solange noch im Letzi gespielt wird keine Auswärtsfans mehr zulassen.
Der Artikel bringt es auf den Punkt. ![]()
Falls das neue Stadion jetzt überhaupt noch kommt, dann sicher nicht mit zwei verschiedenen Kurven (Sicherheit!) und wohl auch ohne Stehplätze.
Das Arschkriechen vor den Kurven wird nun wohl ein Ende haben.
Zitat von snowcat
eigentlich alle ausser mushu und mir
Falsch.
Was au falsch isch: De Canape häd in Sache Ultras us de SK so ziemlich alles falsch gmacht i de letschte Jahr.
Ansonsten häsch natürli rächt.
Chan mir vorstelle dass für Dich hüt e chliini Wält zämebroche isch, häsch Dich doch für de FCZ ziemlich is Züüg gleit in letschter Zyt.
Im FCZ Forum sind so ca. 50% absolut nöd iihsichtig.
Was mich absolut nöd wunderet...
Zitat von Ariwas au bitter isch...adi wichser 6 spiel bi gc 1 goal 1 assist..aber mit daem büchli isch au nöd eifach...
zeigt wieder mal wie mir irgendwie faehig sind gueti spieler zume nichts zmache (wie au immer)
Nei, nei, de Herr Wixer häd sich sälber zur Sau gmacht!
Verzell ich Dir gern bimene Bier!
De Canape ignoriert sit Jahre dass "sini" Kurve en grosse Problemfall isch.
Chunt dezu dass die dört mit ihrne "subventionierte", billige SK's absolut nüt zum finanzielle Wohl vom FCZ biiträged!
De Chole will de Herr Paffer lieber uf de West-/Osttribüne ihtriibe!
Aber ebe: Er will bi "dene" beliebt si, drum isch ers bi mir scho lang nüme!
Jetzt chunt de Bumerang retour!