Beiträge von Larry
-
-
31-16 Sieg vo de Bucs geschter bi traumhaftem Waetter in Tampa.

Es paar schoeni Spielzueg debi gsi, u.a. Cadillac Williams sin 45-yard TD.

-
Zitat von snowcat
läck, bin ich sauer! was wir heute gesehen haben, war die mutter aller idiotischen punkteverluste im fussball!
ich kann mich nicht erinnern, je eine fussballmannschaft gesehen zu haben, welche derart nonchalance, fahrlässig, idiotisch und so etwas von unnötig punkte verschenkt hat, nachdem man das spiel während 78 minuten völlig im griff hatte! wie nennt sich dieses phänomen? dummheit oder einfach nur angst vor einem souveränen 3-er?
das positive heute: fcz-spiele, zumindest 3/4 davon, beginnen wieder spass zu machen. und gelingt es dem fcz noch während dieser saison sein spiel während 90 minuten plus nachspielzeit durchzuziehen, ist der fcz tatsächlich ein titelkandidat!
habe fertig!

gruess roli c.
veryoungboyst.....
-
Zitat von Lionking_ch
ich glaub de will würkli no hockey spiele und fun ha und nöd nume chole verdiene.Da chasch sicher si!
En Hockey chranke vo de positive Sorte!
Bin huet da in Florida scho mal di iischlaegige Gschaeft go abklappere nach Nolan Memorabilia, bis jetzt aber ohni Erfolg

Pro Owen Nolan bim ZSC!

-
-
Hmpf...

Gruess us Florida...han jetzt grad d Filmli vo SF glueged.....cool gsi.....hani oeppis verpasst

De Nolan chunt gewaltig, hoffentlich bliibt er

-
Schon gut so!
Sollen alle bleiben wo sie sind, dieses ewige Wechseltheater schon vor Ende Jahr war ja unsäglich und eine absurde Preistreiberei.
-
Langsam gsehni schwarz für GC:
-
De Match?
Gueti Idee! :razz:
-
Hmpf!
Schiist mich echli ah das ich de Match verpass.
D' Hütte isch quasi volle und es dürfti no cool werde.
Charly "the Voice" Schlott nomal am Mic.....
Jä nu, 30 Grad am Schatte isch au nöd schlächt....

-
-
Zitat von Gysino
nfl isch für mich s'hinderletschte, ganz grausam.
wettsch mich richtig fescht quäle fesslisch mich vor dä fernseh bimene american football spiel. das isch horror für mich. :razz:Früener bini im Novämber/Dezämber immer NHL go luege wämmer in Florida gsi sind, aber das hani so langsam gseh.
Playoff würd mi schono reize, aber eifach so en Match nüme.
Hüt bevorzug ich NFL. Es NFL Spiel isch halt scho en ganz andere Event, nur scho wills viel meh Lüt häd, und es lauft im Normalfall au öppis!

-
Wenn er den Speed noch hätte wäre er immer noch in der NHL....
Die anderen Ausländer in der CH haben den Speed aber nicht seine Hände und seine Übersicht. Darum sind sie ja in der CH und nicht in der NHL!
Wenn er läuferisch nur ein bisschen zulegen kann ist er wertvoller als mancher andere der in der CH rumturnt.
-
-
-
-
Tele Top, Tele Züri.....gem. Tele Züri isch s'Schuelhuus Herzogemühli ja in Örlike *rofl*
Was erwartisch vo so Sänder?
Ebe!
-
Has bis jetzt nöd gseh, aber ich han mich scho öfters gfröged öb de Eggi würklich öppis macht oder nur der verlängeriti Arm vom Zahner isch.
-
-
Du häsch ja die ganz, oder ? Das isch nur en Teil.
Nei kei Interesse.