De Flüeler söll jetzt mal echli under d'Wulldecki!
Beiträge von Larry
-
-
Ich han x Kollege wo mit dem Format au nüt am Huet händ.
Es gaht guet ohni!
-
I dem Fall hani keis Problem, aber ich han eis wänn en Minderjährige eine z'Tod prüglet und praktisch ohni Straf devo chunt, und das passiert bi oisem System.
Wänn de Typ 18 gsi wär würds ev. tüür werde für ihn....
-
De letscht!
mp3 isch e Momäntufnahm und wird chum i d'Gschicht ihgah.
-
Da chasch Gift drufneh!
-
So isches nöd!
Es isch sowohl-als-auch
Will die wo gwüssi Auto chaufed losed kei mp3!
Die Junge sind keis kaufkräfitigs Segment!
-
Zitat von Reto
Genau so hanis erwartet.
Schwein, dass er nanig 18-ni isch oder wär er gschiider nanig 16-ni?Es passiert im Prinzip genau gar nüt, ussert SV.
Us em Blick, Leserkommentar:
Roger Haerdi, Steinmaur - 16:32 | 13.10.2009
Der Jugendanwaltschaft zugeführt:Dort bekommt er vom Richter ein" klabs auf sein Füdli",und vieleicht noch ein paar Stunden Pausenplatz wischen!!So einer gehört richtig eingesperrt,und vor allem nie mehr in ein Stadion. -
De CD-Wäschsler isch immer no Standart, aber mer chan au de mp3 scheiss abspiele, wämmer dänn hett....klar wird ich alt!
-
mp3?

Isch bis jetzt (no) nöd mis Format....
-
Ich han scho div. Schuelige bi Verkaufstrainer gha, au bi Psychologe, und no jede häd gseit: Losed kei Radio will die nur Bad News bringed. Losed euri Lieblings CD's!
-
Mich nervt das Verhalte vo de Medie: Negativ, negativ, negativ!
Wänn dänn mal zwei Wuche underwägs bisch im Ussland wie ich de Summer uf de Route 66, wo halt weder Luscht no Zyt häsch zum dich dauern update, gsesch erscht wie guet das tuet!
Zwei Wuche kei Bad News!

-
Radio / Fernseh:
Häd öpper de Gilli gseh geschter mit em Jositsch?
Läck isch de Ahgfrässe gsi! Sälte so gseh.
-
-
Hani

Nei min Sohn will die UNBEDINGT!
Er hät all de alti ZSC-Seich bi sich dihei, er findet das Kult.
Also, Reto, bring de Seich mal mit!

-
Häsch mini Video's no????

-
Die schlimmschte Sache ever sind lugaNO 2001 und Bisel 2006 gsi.
Was dört abgange isch, isch underschti gsi.
lugaNO hät mer "belohnt" mit eim (!) Spiel ohni Fans gäge en Schiisgägner, Bisel isch echli härter bestraft worde.
De Rauch Seich isch absolut nüt degäge!
-
Ich gseh scho, Du muesch Vollamtlich Fanbeuftreite si!

-
-
Ha,ha.
Han au wele zu dem Thema schriibe.
Da häd Burger King aber schweer hindereglanged, dass sich R24 soo iispanne laht.
En Gag hettis gfunde wänns würklich nur am 4i duregeh hätted: Mir sind jetzt i de Filiale xy und für e halb Stund isch alles gratis! Aber das scho am Morge go verzelle....ganz schwach!
Und das R24 useme Werbespot grad au no e Sändig macht: No schwächer!
-
Zitat von Mushu
Und das wird sich schlagartig ändern, wenn der Verein jeweils "sportlich bestraft" wird. Sprich "Forfait-Niederlagen".
Entweder der Verein bringt das sofort in Griff, oder er findet sich in einer anderen Liga wieder.
Ich denke, das könnte funktionieren ...Da die Clubs die Regeln aufstellen kann man das eben vergessen!
Dito Hockey bzw. dort ist es noch viel schlimmer: Die Clubs sind der Verband, die Clubs bestimmen! Siehe ständiges Hin- und Her bei Anzahl Ausländer, Anzahl Spiele, etc.