Beiträge von ZüriBueb
-
-
Zitat von ZSColin
Steht den heute in den "Zürcher Zeitungen" auch wieder etwas über den Check?
???
Zitat von ZSColinNa-na-na, vorher händs aber scho ziemli viel über de Check vom Blaser gschriebe. So vo wäge "douchebag" verhalte und so Gysino.....!
Chasch ja nöd verlange, dass d'Zuger (Höness-Style: eine regionale Sache) völlig objektiv schriibet. Und us dere Sicht isch es absolut i.O. gsi.Ich verstah nöd, was du mit vorher meinsch. Wer hät wo vorher zimli viel über de Check gschribe? Also ich han gester nüt gseh und ide Zuger Ziitig und ich ha wenig Verständnis defür, wänn sone Aktion ignoriert oder schön gredet wird, nur wills die eiget Mannschaft betrifft. That's all.
-
Zitat von Brave New World
War einfach ein dummes unfaires Revanchefoul. Kann aber mit dem hier nicht verglichen werden.
Ja, eigentlich muss man sagen, dass das Foul von Miller schlimmer war. Damals gab es 10 oder 8 Sperren, nicht? An dem gemessen muss die Sperre gegen Blaser leicht darunter liegen.
ZSColin: Meinst Du, heute wurde noch einmal darüber geschrieben in der Zuger Zeitung? Habe ich nicht gesehen, lese ja nicht täglich die Zuger Zeitung. Aber gestern hatte ich per Zufall eine in der Hand und da nahm es mich wunder.
-
Zitat von Denise
Das wird bi eus ebe genau no immer zwenig härt bestraft (was sind dänn scho 10 Sperre im Gägäsatz zu dä mögliche Folge vo somene Check???) . So eine ghört für de rescht vo dä Saison gsperrt oder solang wie s Opfer nöd chan spielle x 3 !!
Grüessli
DeniseDas isch würkli so.
Ich frag mich au, wie mer im Fall vom ev zug da sött reagiere. Sportlich gseh söt mer sonen Spieler vo sich us e Ziit lang nüme ufstele und wänn möglich sälber na büesse. Hät sich de Shedden namal dezue g üsseret? Da muss mer doch au als Trainer vo de eigete Mannschaft mal säge, dass das nöd in Ordnig isch.
Ich weiss ja nöd, wie mir reagiert hetted, wänn eine vo ois sones Foul begange het. Aber es isch nöd i.O. dass so öpis gschützt oder schön gredet wird, nur wills öper vode eigete Mannschaft betrifft. Peinlich au d Brichterstattig vo de Zuger Ziitig gester, wo sich möglichscht drushaltet und devo schwärmt, wie starchs s seg, dass mer da na en Punkt gholt hät nach dere 5 Minutestraf.
Es sind eigetli scho absurdi Zueständ...
-
Gemäss dem von zuercher_sc zitierten Regelwerk ist jeder Check gegen den Kopf ein Foul. Im Video sieht man, dass Ambühl während dem ganzen Angriff den Kopf praktisch auf gleicher Höhe hatte. D.h., dass Blaser mit seinem Check auf den Kopf gezielt hat, da er ja nicht behaupten kann, er sei davon ausgegangen, dass Ambühl plötzlich einen Kopf grösser sei oder sich bücke. Er checkte Ambühl also absichtlich gegen den Kopf. Damit ist die Verletzungsabsicht vorhanden. Man kann nicht jemanden gegen den Kopf checken und behaupten, man habe ihn nicht verletzen wollen. Das Risiko ist einfach viel zu gross. Bei diesem Tempo ist die Gefahr und damit auch die Absicht umso grösser. Ausgefahren war der Ellbogen nicht, nach einem Absprung sieht es auch nicht aus. Trotzdem, m.E. schlimm genug für eine längere Spielsperre.
Blindenbacher sagt im Interview im ZSC TV richtig, dass jeder Spieler selbst entscheiden muss, welche Verletzungen er für den Gegner in Kauf nimmt. Eigentlich ist es schon hart, wenn man sich dem Risiko, von solchen Holzköpfen wie Blaser verletzt zu werden, aussetzen muss.
Ich hoffe, dass Blaser eine hohe Busse zahlen muss. So etwas geht auch während einem Eishockeyspiel nicht, das gehört nicht zum Spiel. Eigentlich könnte man ihn ja strafrechtlich belangen, aber das wäre in meinen Augen unsportlich.
Dass der Teleclubreporter hier von einem astreinen Check spricht, kann ich mir nur damit erklären, dass er die von zuercher_sc zitierte Regel nicht kannte.
-
Guet gmacht Jungs, isch würkli nöd ganz eifach gsi. Komischs Powerplay ide 5 Min Straf. Aber bin zfriede.
Bin gspannt, wie schlimm das Foul vom 70er vo Zug würkli gsi isch. Jedefalls gueti Besserig!
-
-
Wer hätte gedacht, dass dieses 2:2 zu Hause gegen Basel vor anderthalb Jahren, mit der Chance auf den Titel, so verheerend sein würde.
-
SUPER GMACHT JUNGS!!
So muss das usgseh.
-
Ich finde, dass Salis und Zahner richtig handeln. Das Ziel muss sein, mit der jetzigen Mannschaft besser als die anderen zu sein (ob mit oder ohne NHL-Spieler). Wir wollen den Titel verteidigen und zwar mit unserer Mannschaft, die im Sommer sogar noch verstärkt wurde. Die Attraktion, ein "klingender Name" im Dress des ZSC zu sehen, ist für mich nicht so wichtig.
Und doch, muss ich mir wohl selbst widersprechen: Wenn der ZSC einen der besten NHL Spieler verpflichtet und dieser uns in jedem Spiel zum Sieg schiesst, haben Salis und Zahner auch nichts falsch gemacht.
-
Diese Mannschaft braucht einfach den Druck. Ohne Druck ist sie nicht bereit, einen Schritt mehr als der Gegner zu machen. Noch ein paar Mal verlieren und dann kommt es gut.
Aber die Mannschaft hat sich zumindest meine Geduld letzten Frühling redlich verdient.
Logisch auch, dass nach dem Titel eine gewisse Genügsamkeit vorhanden ist. Es wird sicherlich nicht einfach diesen Herbst. Es ist aber eine gute Truppe, die schon viel Charakter gezeigt hat und die Kurve kriegen wird.
-
-
Zitat von ZSC4E
Wär e grossi Enttüschig, het bi all siine Wort dänkt, dass er siin Vertrag ganz ihaltet.
-
-
-
90 minute astah händ 4 billet bedütet!
-
Bitte Jungs zeigt jetzt endlich euer bestes Hockey, so könnt ihr diesen Titel
holen. Was für eine Chance!Morn Oschtere fiire und am Mentig cheremer di Serie! Uf gahts!
-
Zitat von larlf
Zudem hämmer no gfühlti 3 jahr pause gha, vor dem spiel... es chunt scho guet & falls nöd: dänn hämmer immerhin en schöne abschluss gha, für die kack quali!!! gits öppis schöners als d'affe mit 4-0 verabschiede? (ok, logisch: d'waldbuebe! ...aber suscht?)
ob mir oder bern gester schlächt gsi sind interessiert grad au niemer: mir händ verlore, also isch bern besser gsi!
wänn mir morn die richtig reaktion zeiged, dänn chunts scho guet. au mir dörfed dra glaube, nöd nur d'mannschaft...

-
-
Fringer? Tschüss FCZ. Mit so Durchschnittslösige wird das nüt. Keine vode bisherige Kandidate beschert mir es guets Buchgfühl.