Beiträge von ZüriBueb

Sehr guet! Ich lose sit 11 Jahr praktisch nur na Country! :razz: Aber d Fans im Süüde gönd wohl meh ab als im Norde! Wänn ich dänn miis Huus z Maine ha, musch mal verbii cho!

Isch s Texas Roadhouse au eis vo dine Lieblingsrestaurants?

Und am Samschtig ziehmer in Final! Geil, mit dem Resultat de Tag azfange.
    :geil:

:geil:

Zitat von Larry

Fringer wär für mich Höchststrafe!

De VP häd ebe au en Makel:

I de Türkei kickt, bi YB kickt, und dört zwar schön gspielt aber de Meistertitel immer vergaagelet....äh.....veryoungboyst

Wieso stört Dich das, Du redsch ja eh nur vo Platz 3 als langfrischtigem Ziel! Oder häsch das glich nöd so ernscht gmeint? :cool:

Zitat von Simms

Aber die Serie ist lanciert, dürfte morgen ein ganz interessanter Match werden.

Es ist zwar offensichtlich, aber wenn ich mir vor Augen führe, dass wir mit einem Heimsieg Morgen nur noch zwei Spiele vom Final entfernt sind... Wer hätte das gedacht! Diese Chance packen wir!

Zitat von Vladi19

Wer genau soll denn bei denen ach so böse sein???

Weiss auch nicht, ist aber auch egal. Diese grosse Klappe kommt auch nicht von ungefähr: in den letzten Jahren haben wir sie zu wenig geschlagen. Wird Zeit sie endlich wieder einmal weg zu knallen wie 2000.

E Frag a alli, wo z Zug die Saison scho mätch usserhalb vom
    Gästesektor glueget händ: chönd ihr beurteile, wie viel tickets öpe in freie verchauf chömed ide sektore näbed em gästesektor? Was isch oie idruck gsi bIm ussueche uf ticketportal? S stellt sich nämli nach wie vor d frag, wie die übertriebene igangskontrolle chönd umgange werde bi bedarf. Die halle isch ja nöd so gross und en grossteil wird wohl scho als saisoncharte verchauft sii.

Zitat von BMW

In Bezug auf die Stimmung siehst du das richtig.
    In Bezug auf das Spiel und dessen Ausgang scheint man sich in Davos ausschliesslich über die "desolate" Leistung der eigenen Mannschaft zu ärgern (siehe auch auf HCD Forum).
    Keine Sau fragt sich, ob es nicht vielleicht am Gegner liegen könnte......
    Aus meiner Sicht würde der tempostarke HCD vom ZSC gebremst mit einer defensiv taktisch sehr guten Leistung.
    Und dass dann bei den Zürchern vor allem in der Offensive der Puck sehr schnell läuft, haben wir gestern eindrücklich gesehen. Kein Vergleich mehr zu früheren Spielen dieser Saison, vor allem auch wenn man die eiskalten Abschlüsse betrachtet.

Wie auch immer, es steht erst 2:0 und alles ist noch offen. Aus schmerzlicher Erfahrung wissen wir dies ja sehr genau...

Isch doch glich wases säged! Eifach vergässe gäg wer mir spieled. Eifach vo de "andere" rede! :cool: Es gaht da um de ZSC.

Also geschter häsch Rächt gha. Mal luege, ob das 2:0 etz au langed! :wink:

Zitat von Larry

Findi nöd!

Ich meine, mer isch Fan oder mer isch ebe nöd Fan oder nur Mode-/Schönwätterfan!

Toronto & Montreal müessded also immer leer ha, Schalke 04 au! :razz:

Nei, zum Glück gits no Lüt wo em Club d'Stange hebed, in guete wie schlächte Ziite! :cool:

Ja aber bi mehrere tuusig Lüt muss es ja schwanke. Und dass jetzt scho die dritt schwach saison anenand greiht wird ohni dass jemals geoss oepis passiert isch? Da het ich daenkt, dass de eint oder ander keini meh nimmt. Z vil spiel sind ziitverschwaendig. Und es sind au noed nur saisoncharteinhaber fans.

Zitat von Larry

Tja, ich bin ratlos, aber ich gsehn au nöd i d Mannschaft ine.

Entweder händs nächst Saison "Erfolg", sprich, ich säg jetzt mal Platz 1-5, oder das ganze Truurspiel gaht wiiter und wiiter und....

:roll:

Aber mir hoffed jetzt mal es chunt guet!

Es isch würkli üsserscht bedänklich. Als Fan chamer sich sit jahre weder am erfolg na am sport erfreue. Wahnsinnig, wie viel saisoncharte die trotz allem verchaufed!

Zitat von Larry

De Facebook Uftritt vom Hartley isch vor allem für sini Frankokanadische Fründe so wied usgseht.

Sind nur Kommentar uf französisch us Kanada dine, da hät (ussert mir) glaub no nie en ZSC Fan öppis gschriebe.

Ich glaub au nöd das er das sälber macht......

Alles in allem nöd womer mues läse :roll:

Ja "er" haet ja au scho oft zmittst währed de spiel öpis nois postet. Gaht wohl um sini Hockeyschuel woner wet bewerbe.

Zitat von Larry

Blödsinn!

Er kann einfach weiterhin sein Budget nicht aus den Einnahmen decken - wie bisher!

Zitat von Champs-de-Mars

Ich wundere mich zudem über die Annahme gewisser Schreiberlinge, welche davon ausgingen, dass das Stadion komplett privat finanziert wird. Sowas ist im Raum Zürich nicht machbar, für keinen der grossen Fuss- und Eishockeyclubs. Einzige Chance wäre ein Mantelnutzung und/oder ein Grosssponsoring eines Multikonzernes.

Es wurde beides von der Geschäftsleitung so kommuniziert! Ich führe bloss vor Augen, was vor 2-3 Jahren gesagt wurde und jetzt.

Zitat von sloggi

..mit eigenem stadion soll das ja gemäss den lions kostenneutral sein. von INVESTITION mit amortisation von 65 jahren bei jährlichen betriebskosten von 4 mio zu reden, finde ich aber schon etwas verwegen. soooo blöd ist nicht mal der linksgrüne chlüngel im stadthaus.

Genau das verwirrt mich am meisten! Ich hatte das Projekt so in Erinnerung, dass alles durch private Geldgeber bezahlt würde und die Stadt lediglich das Land zur Verfügung stellt. In den letzten Tagen hörte ich zum ersten Mal, dass die öffentliche Hand erhebliche Kosten tragen soll.

Ist hier bei der Planung der ZLE Betriebs AG etwas falsch gelaufen oder wurde hier bewusst irreführend kommuniziert, um überhaupt so weit zu kommen, wie wir jetzt sind?

Sobald feststeht, dass dieses Stadion nicht in fünf bis sieben Jahren steht, sehe ich wirklich auch keinen Grund, wieso die Unternehmensführung nicht um mindestens einen Posten verkleinert werden könnte.

Und da Peter Zahner schon öffentlich kommunizierte, dass der ZSC ohne eigenes Stadion nicht in der Lage ist auf dem aktuellen Niveau zu existieren, sind die Jahre in der NLA wohl gezählt.