Beiträge von ZüriBueb

Zitat von Blackstar

Und wo würden wir heute stehen, wenn Sulander die Nummer 1 geblieben wäre. Man hätte eine No Name Nr. 2 die ja eh nie spielt und Sulander wäre genau gleich wie er heute ist. Er zeigt schlicht mehr schwächen als in seinen Topzeiten. Es ist einfach Fact, dass der Mann 42-ig ist und seine besten Jahre mindestens nicht mehr vor sich hat....Das hat aber nichts damit zu tun was Sulo für den Verein alles geleistet hat. Das steht ausser Frage.
    Und wenn ich sehe wie Genoni seit 2 Saisons spielt kommt bei mir eher der Gedanke hoch.. hat man nicht zu lange gewartet um eine neue Nr. 1 aufzubauen. Aber klar. Im Nachhinein ist alles einfach zu beurteilen. Sulo war halt damals zu recht die klare Nr. 1 und für einen jungen Goalie war der Weg an Sulo vorbei quasi unmöglich.
    Ob Flüeler mal ein Topgoalie wird.. und so einen brauchst du um Meisterschaften zu gewinnen, wage ich eher zu bezweifeln.

Da stellt sich aber auch wieder die Frage, ob Genoni aus sich selber in Zürich gleich viel heraus geholt hätte. Man war in den letzten Jahren in allen Bereichen der Mannschaftsführung nicht top und das wirkt sich auf alle Bereiche der Mannschaft aus.

Zitat von Larry

:rofl:

Das meinsch jetzt aber nöd im Ernscht?

Mol. Ich weiss, dass es schräg tönt. Aber das isch i mine Auge s verwirrende wämmer na dra dänkt, dass es mit ihm ja au vorher scho oft Problem geh hät.

Zitat von larlf

wieso dörfeds dänn spieler "läbenslang" sperrä? (i de amateurlige)
    -> sion chan ja i de alternativ liga mitspielä!

de cc verdient ja sie's gäld nöd mit em fuessball: dänn dörfeds ihn doch au sperrä :geil:

was ich nöd würklich kapierä: wo isch de underschied vom sfv zu de sogenannte "gschlossene" lige?
    -> suscht chönt ich doch sicher über de teich flüge & döt d'eneitschel verklage, will sie mich nöd mitspielä lönd...

ich weiss scho, warum ich nöd jurischt worde bin... (obwohls sicher mega interessanti gebiet gäbti)

Amateurspieler: Will die sich nöd degäge wehred! Da muss mer ja zerscht prozessiere und das beinhaltet es choschterisiko. Und s chunt wohl au na drufa, was sie gmacht händ. je schlimmer s vergehe, desto eher isch de igriff grächtfertigt. De CC hät aber nüt illegals gmacht, er dörf sich am Rächtswäg bediene. Das wäred ja suscht zueständ, wämmer Gäld investiert und dänn macht de SFV was er wet? (isch jetzt vereifacht usdruckt, aber weisch, wasi meine)

klar gits grundsätzlich d vereinsfreiheit, aber die hät det ihri gränze, wo en verband es monopol hät.

gschlosseni liige: de gröscht unterschied isch wohl s unterschiedliche rächtssystem, wo anderi möglichkeite git.

Zitat von larlf

bis zu derä ussag hani dir öppe chöne biestimmä, aber wieso söll er dänn wieder vor gricht rächt übercho?
    sfv, etc sind doch "freiwilligi verbänd" -> entweder öpper wett mitmache & dänn halted er sich dra, oder er wett ebä nöd mitmache...
    was bringts sion, wänns gäld über chömed & nüme dörfed mitspiele? (bezieht sich mal i 1. linie uf de sfv, nöd euro league)

-> wasi meine: de sfv muen doch nöd jedä mitspielä lah (wo sich nöd a d'reglä halted) oder scho?
    dänn chönted doch die "läbeslang gsperrte" spieler & funktionär sicher au a d'gricht wände & wieder mitspielä.... (so fäll, wo zbsp en schiri abeghackt händ oder ähnlichi kacke "verbroche" händ)

Doch, das muss de SFV, er hät nämli im Fuessball e Monopolstellig, so dass er mit some Usschluss diversi Gsetz bricht (je nach Würdigung vom Gricht). Das fangt aa mit de persönliche Freiheit und gaht witer mit em Bruefsverbot und s gäbt evtl na meh. De SFV chan nur verlange, dass Statute und so ighalte werded. Aber nöd, dass d Mitglieder sich nöd am rächtswäg dörfed bediene.

Zitat von Mushu

http://www.blick.ch/sport/fussball…ntscheid-181610

Jetzt wird es spannend ...

Varianten:

a) Das Europäische Fussballsystem kolabiert (und mit ihm das Internationale)
    b) Der SFV wird aus der UEFA/FIFA ausgeschlossen
    c) Sion wird vom Spielbetrieb ausgeschlossen

Andere Varianten sehe ich eigentlich nicht. Oder?

d) Die UEFA lässt Sion trotzdem nicht mitspielen, durchläuft anschliessend einen ordentlichen Zivilprozess gegen Sion, in dem ein definitiver Entscheid getroffen wird und der zur Folge hat, dass der FC Sion, sofern er gewinnt, einen Schadenersatzanspruch hat und die UEFA evtl. noch gebüsst wird, weil sie der superprovisorischen Verfügung keine Folge geleistet hat.

edit: Oder entspricht das deinem c? Anders könnte ich mir c) nämlich nicht vorstellen?

Hätte wirklich nicht damit gerechnet, dass der FCZ so schwach ist. Erst nach dem 2:1 spielte er während fünf Minuten sehr gut. Woran liegt es, dass diese Leistung sonst nicht abgerufen werden kann? Wieso muss man zuerst 2:0 in Rückstand geraten?

Zitat von larlf

naja, aber es bringt au nöd viel, wännd nachher wieder nah lasch: es staht ja döt scho 3-3...
    schlussändlich isch wohl wichtig, dass d'spiel gwünsch & 3 pt holsch: nachher fröged niemer meh, wie mer die pünkt gholt hät.

hoffe mer mal uf s'letschte drittel in lugaNO!

Has au grad gseh :suff:

Ja, häsch rächt, wär schön, wänn d Winner Mentalität wieder meh z gseh wär!

Zitat von larlf

isch jetzt zug so guet oder fribourg so schlächt? döt staht ja au scho 2-0...

hoppla: 3-0, ich nimm nöd ah, dass fribourg hüt au no zum usglich chunt (suscht hät de evz bald es grosses problem)

Vilicht liits au dra, dass es Mannschafte git, wo ihri Gägner bi Heimspiel überfahred und debii öpis useholed. Nöd so wie de ZSC, wo immer zerscht en Rückstand brucht! 2005 und 2008 hämmer glaub zwei Mal en noie Rekord ufgstellt, für d'Azahl come-from-behind-wins! mittlerwiile simmer vo dene Rekörd aber wit entfernt.

Zitat von Blackstar

Da muss aber eine Leistungssteigerung her. Schätze Lugano stärker als Zug ein.

E Leischtigssteigerig muss früener oder spöter sowieso her, wämmer unter die erschte vier cho wet. Aber dank em Uftritt geschter, isch mer wenigschtens nöd grad scho so unter Druck wie letscht Jahr.

Ich find die noi Kollektion mit Abstand s Beschte, wos ide letschte Jahr geh hät. Geil, dass sich s alte Logo wieder meh duresetzt und mer devo wegcho isch, alles mit Lions z ersetze. Hät i mine Auge au e Uswürkig uf d Wahrnehmig im Stadion ZSC Artikel gsend eifach weniger chindisch us als viel (au nöd ali) Lionsartikel.

Dass d Trikots vode Spieler jetzt es ufgstickts Logo händ, findi au super und als Fan chamer beid Variante chaufe. Mol, da isch öpis gange!

Was Poloshirts agaht: han mis zum vil günschtigere Priis uf http://kiwishirts.ch/fanshop/fanshop.html kauft :cool:

Zitat von Larry

Han zwar kei Zyt will total im Zügelstress, aber so viel Zeit muss sein:

- de FCZ häd mich in Bern positiv überrscht bzw. Bern häds wieder mal veryoungboyst
    - mit Xamax chunts glaub definitiv nöd guet
    - Sion bzw. CC chönt glaub no bös uf d'Frässi gheie

Ich dänk eher, dass dd CC uf d frässi git! Wird luschtig, wänn nacher alli jammered, wie bös de CC seg.

Falls jemand noch ein Ticket für am Dienstag sucht: ich habe eines zum Einkaufspreis von 130 CHF (inkl. Bearbeitungsgebühr) zu verkaufen. Das Ticket ist für den Sektor C18 in der Reihe 18. Bitte PN bei interesse.

Zitat von Sputnik

Ich finde das jetzt überhaupt nicht schlimm, Wieso nicht. Im Fussball ist das zum Beispiel auch International Gang und Gäbe das Teams Maskotchen haben. Egal ob jetzt lebend (Hennes vom FC Köln) oder Plüschig ("Fred the red" von Manchester United).

Die, die das scheisse finden, können das Maskotchen ja ignorieren und damit hat sichs. Tut ja keinem Weh wenn da so ein Plüschlöwe mal da und mal dort ist.

Das mit dem ignorieren ist richtig. Entscheidend ist: Wie viele Leute nehmen den Spielbesuch dank des Maskottchens als ein besseres Erlebnis wahr und wie viele ignorieren es. Natürlich ist es blöd, sich über das Maskottchen an sich aufzuregen. Ich frage mich nur, welchen Effekt dies in Bezug auf die Einnahmen haben soll, ich kann mir nicht vorstellen, dass damit mehr Zuschauer angelockt werden, als wenn man die "amerikanischen" Elemente eher einschränken würde und stattdessen versuchen würde, eine traditionellere Hockeyatmosphäre zu erzeugen.

Der Schweizer tickt nach meiner Erfahrung anders als der Amerikaner in Bezug auf Maskottchen und ärgert sich eher als er sich davon begeistern lässt. Es ist m.E. auch falsch, die Erfahrungen der Eishockey-WM auf die ZSC-Spiele übertragen zu wollen. Wenn das Maskottchen an 5-10 Spielen auftauchen würde, dann hätte es evtl. einen gewissen Effekt, aber so wie ich das bis jetzt verstanden habe, soll es immer da sein, womit es schnell gesehen ist.

Es zeigt halt wieder emal, wie die jetzig Unternehmensfüehrig überforderet isch, us schwierige Umständ wirtschaftlich öpis usezhole. Interessant wirds sie, z gseh, wie das unter eifachere Umständ mit em eigete Stadion lauft.

Es nimmt mich wunder, wie mer sich de Entscheidigsfindigsprozäss muss vorstelle, wo zu dem gfüehrt hät. Hät da eine s Gfühl gha, er heg grad d Idee vo sim Läbe gha, oder isch gar e Agentur zum Schluss cho, dass es Maskottchen öpis bringt?

Peinlich.