Beiträge von ZüriBueb

    Zitat von Mushu

    Het nie dänkt, dass ich das emal säge:

    Gänd em Alston nomal en Jahresvertrag. Er hät mir no nie e so guet gfalle wie das Jahr. Hät sich uf's Alter i sinere Rolle entwicklet.

    Und die wo jetzt mit dä automatische Verlängerig chömmed. Isch nüüt, das isch s'letscht Jahr für das Jahr gsi. Vertrag lauft us.

    Dänke mir aber scho, dass de Alston (und dä Sulo) no es Jöhrli wiiter in Züri wedet blibe.

    Chapeau.

    Allerdings!!!

    Sini Stocktechnik und sis "Puckgfühl" - falls es so öpis im Ishockey analog zum Ballgfühl i andere Sportarte git - sind einmalig! Ich han geschter, wo er de Puck becho hät bi sim erschte Goal scho gwüsst, dass er ihn wird mache. Das isch genau sini Stärki. Sini Penalties findi eigetli au na guet, v.a. wänns drufa chunt.

    Und das scho sit Jahre. Wo er sich verbesseret hät isch im Isatz und im Körperspiel. Und ich wag mal z behaupte, das liit zume grosse Teil elei dra, dass es mannschaftsintern würkli stimm.

    p.s.: Forster hau ab!

    Zitat von Cronaldo

    sorry aber ein bisschen objektivität wäre hier angebracht. sass direkt hinter dem tor und man hörte praktisch nur die Kloten Fans.

    hehe! sogar c. ronaldo äussert sich bei uns im Forum!

    Mal ehrlich... der Gästesektor ist auch akkustisch geeigneter, da er nicht so breit verteilt ist. Unter dem Dach sind genau die Schalldämpfer also über dem dritten Rang.

    Abgesehen davon denke ich auch nicht, dass die Klotener überhaupt lauter waren, da ich das Spiel ausnahmsweise von der rechten Seite mir angesehen habe!

    UND: Für einen Klöti muss das gestrige Spiel sich wie ein Meistertitel angefühlt haben - es sei denn, er war in den Neunzigern schon dabei.

    Zitat von virus

    ach chum scho, ei chischte gaht uf dä goalie und ja ok, dä rüegger hät sehr guet ghebed hüt.

    was sell das immer mit dem flüeler? selled mal s'goal treffe vorne und nöd erscht 7 sekunde vor schluss no dä aaschlusstreffer und dänn meine es chämi no guet.

    richtig!

    0:3 - De Krutow blibt eifach stah und isch sich z schad, am Chlotener Torschütz nazgah und de am Abschluss z hindere. Für das Verhalte han ich null Verständnis!

    0:4 - 4 Zürcher sind ide uf einere Site vom Spielfäld und de Chlöti staht völlig frei.


    Die beide Goals gänd mir scho z dänke! De Flüeler isch na s chlinschte Problem.

    Zitat von Edgar


    nach verlust unter dem strich

    Du kannst nicht so rechnen :) Einfach jeder Mannschaft 3 Punkte für jedes Spiel, welches weniger bestritten wurde, dazu rechnen und dann schauen wo wir stehen!
    Du solltest Dich, wenn du's schon tust, eher daran halten, dass man, um unter den ersten acht zu sein, etwa 1.6 Punkte pro Spiel holen muss. Sprich: Jetzt wäre es knapp (1.54) und mit zwei Siegen gegen Langnau und Biel könnte man sich die nötige Luft verschaffen.

    Ja also im Allgemeinen bin ich schon etwas enttäuscht von den ersten zehn Spielen. Ich will ja nicht sagen, dass es eine grosse Rolle spielt und wir deswegen was weiss ich für eine schlechte Saison spielen werden. Aber mehr als 1.5 Punkte pro Spiel sollte man dann mit der Zeit schon holen, um in die Play-offs zu kommen.
    Was mich am meisten irritiert, ist nicht einmal die Punkteausbeute, sondern dass im Vergleich zu den letzten Playoffs so viel weniger zusammen passt.
    Aber so lange wir nicht unter den Strich fallen, ist es ja noch in Ordnung.

    Zitat von Dagobert

    Nur mal langsam.

    Zuerst sollten wir das eine oder andere Spiel in der Quali noch gewinnen.
    Was wir bisher zeigten gefiel mir ehrlich gesagt noch gar nicht.
    Die Ansätze sind zwar da, aber es knorzt noch gewaltig im Getriebe.

    Ich weiss nicht, vielleicht liegts auch an den dauernden Linienumstellungen wegen der Ausländerrotationen.

    Morgen müssen 3 Punkte her. Ohne wenn und aber.
    Ich erwarte einen hohen Sieg.
    Denn wenn man gegen dieses verunsicherte Rappi nicht locker gewinnen kann, wen will man den dann noch schlagen ?

    Gruss Dagobert :bier:

    Ja ich sehe es umgekehrt: wenn's nicht drei Punkte gibt, wirds schon ungemütlich! Und das obwohl wir bisher "erst" gegen Davos, Bern und Lugano verloren haben.

    Zitat von y9rwaw

    sErste Drittel schwach?
    häsch wohl die erste 10min nöd gseh
    Chance noch um noch, nur ade Effizienz häts gfählt
    also ich denke mir sind no stärcher als letscht Jahr

    Also ich han allgemein wenig sehr gueti Chance xeh... Jedefalls find ichs scho au gföhrlich, wänn mer jetzt meint, mir seged scho so wahnsinnig stark oder so. D mannschaft hät na einiges z tue, s Powerplay zum bispiel muss besser cho und d Verteidigung muss immerna stärker werde. Ich xeh nur kein Grund, zum de Tüfel ad Wand z male. Arbet gits aber scho na!

    Ich finde, dass sich de Match überhaupt nöd defür eigned, alles in Dräck z zieh und gross pessimistisch z werde.

    S erschte Drittel isch schwach xi und mit eme 1:1 simmer trotzdem id Pause cho. Defensive hät z wünsche übrig glah. Sones Drittel usgliche z gstalte, isch im Nachhinein aber au als wertvoll z betrachte.
    Im zweite Drittel hät sich zeigt, dass sich zwei Mannschafte gägenüber stönd, wo lang werded um de Titel mitrede chöne. Isch ganz en guete Match xi, mit wenige Goalchance, da die beide Defensive guet funktioniert hät (Ja, die vom ZSC hät wie gseit v.a. im erschte Drittel Alaufschwirigkeite gha). Ich dänke, dass mer mit dere Leischtig die meischte Mannschafte i dere Liga schlaht und guet id Playoffs chunt. Nachher fahts eh bi Null a.
    s dritte Drittel beinhaltet die dopplet Überzahl, wo dank eme blöde Foul vom Pittis z Stand cho isch. de ZSC hät nachher zwar na kämpft, aber de Usglich wär wohl nöd verdient xi.

    Nach vier Spiel: Gäge Davos und Bern chamer im Verlauf vo dere Saison minere Meinig nah mitspiele, wobi mer sich v.a. in Sache Konzentration und Disziplin steigere MUSS. A die Steigerig glaub ich au. S Powerplay isch nöd guet, wobis nüme ganz eso statisch isch, wie afangs letscht Saison. Es isch guet möglich, dass sich das bald zunere wirkigsvolle Waffe entwicklet. Mannschafte wie Zug und Rapperswil muss mer momentan schlah, das gilt au morn bi Fribourg, wobi au die e starchi Mannschaft händ, wo momentan guet spielt.

    Zitat von BMW


    Das überrascht doch ein wenig, zumal nahezu die gleiche Mannschaft wie letzte Saison auf dem Eis steht.

    Ja das sehe ich gleich. Jetzt sind zwar erst zwei Spiele gespielt, aber die Mannschaft scheint doch schon einiges verbessern zu müssen, um nicht bald unter Druck zu stehen. Hier sehe ich die Hauptursache beim Trainer, der ganz anders spielen lässt als Kreis dies tat.
    Auf der anderen Seite werden unsere starken Linien weniger forciert, als sie es von Kreis wurden.
    Es ist nun wirklich nicht so, dass wir einfach gegen ein starkes Bern verloren hätten. Wir haben wirklich schwach gespielt und eigentlich hätte man so ein Spiel auch deutlich höher verlieren können.

    Ah chömed, das sind ängi Mätch xi, mit eme sehr unglückliche Goal. Viel Fehler sind nöd gmacht worde, es hät lediglich ade Abklärtheit gfählt, irgendwänn e Chance meh z nütze. V.a. in Gänf, wo mir nachem 3:3 na mit 3 Stürmer gäge 1 Verteidiger gfahre sind. S Powerplay isch es Sorgechind, Gänf spielt det sehr agressiv. Da müsst aber scho na chli öpis usezhole sii i dene zwei Täg.

    Grundsätzlich gilts jetzt dra z glaube, wie das damals bim 1:3 gäge Lugano gsi isch. Überzüügt sii, dass mer jede Match na chan güne, will das isch nämli au mögli! Am Dunnschtig gahts wiiter, los!