Beiträge von ZüriBueb

    Zitat von Lionking

    Schade um die verlorenen Punkte, dieses Zug wäre zu packen gewesen. Leider hat Sulo nicht gerade seinen besten Tag gehabt und die dumme Strafe von Forster im letzten Drittel hat den Aufholschwung doch zu stark gebremst. Doch die Jungs haben gekämpft und alles gegeben, schade, aber das nächste Mal reichts für Punkte. So das ist mein Fazit vom heutigen Abend.

    Nun schon fünf Mal gegen dieser dreckszuger verloren. Mir reichts langsam. solche serien kann man von mir aus gegen genf oder so hinlegen.

    trotzdem pflichte ich sämtlichen beiträgen hier bei und danke jedem, der heute gesungen hat.

    Naja, klar würed mer alli gäge Bern und Lugano unbedingt wele güne. Aber sälbscht wänns jetzt na zwei Niederlage absetzt, bin ich überzügt, dass das nanig viel heisst, sondern dass mer eifach chli länger muss geduld ha. Ich glaube aber eigentlich, dass eusi Mannschaft sehr wohl ide Lag isch, öpis usezhole gäge die Mannschafte, mer hät ja grad bi bern xeh, wie dene ihri Defensive hinkt.

    Mir händ au en schwierige Saisonuftakt. Klar nacheme Sieg in Bern händ alli scho gmeint, dass mer jetzt die nöchschte gägner au grad schlah muess, nur leider laufts im Sport und v.a. im Ishockey nöd so. Fakt isch, dass mer drü Mal uswerts here müse händ und eusi erschte beide heimspiel zwei sehr starchi gägner beinhaltet. Find ich eigentlich en attraktive Saisonuftakt!

    Zitat von Thomi

    ich weiss nöd wie da ine so viel chönd uf Panik mache nach 3 Runde :?

    Gruess
    Thomi

    Das xen ich au so, danke, dass das öper na schribt! Geschter händs doch ganz guet agfange mit einige Chance und zwei Mal sinds ide erschte 10 Minute (oder so) elei uf de Goalie cho). D Brichterstattig vom SF isch eifach falsch, dass im erschte drittel nüt passiert wär.

    Mis Fazit:
    Mitere chli bessere Chanceuswertig het mer nach 8 Minute mit 2:0 chöne füehre. s Powerplay isch s schwächschte am Abig xi. Trotz einige Überzahlmöglichkeite ischs ab Spielmitti so nüme möglich xi, wieder zrug is Spiel z cho.
    De Goalie vo Fribourg hät en super Abig verwütscht und Fribourg isch allgemein grad imene starche Lauf.